Zobacz wątek - Olej w komorze wysprzęglika zxr 750L

Olej w komorze wysprzęglika zxr 750L

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Olej w komorze wysprzęglika zxr 750L

Postprzez radziu88 » 17/6/2012, 10:11

Zauważyłem spory wyciek oleju z okolicy wysprzęglika tj siłownika sprzęgła w kawaski zxr 750l na początku muślałem, że to wina uszkodzonego wysprzęglika i to on się poci a to jest tylko płyn, ale gdy go wykręciłem zauważyłem sporo oleju w jego komorze, nie zauważyłem tam żadnej uszczeli ani na obręczy dekielka wysprzęglika ani nic wewnątrz. Czy ktoś się orientuję czy olej w komoże wysprzęglika to normalne zjawisko a brakuje jakiejś uszczelki czy poprostu co bardziej prawdopodobne posypał się jakiś symering wewnątrz silnika??
radziu88
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
Lokalizacja: białsytok


Postprzez henio12323 » 17/6/2012, 21:59

nie wiem jak to jest w tym moto, ale normalnie zazwyczaj wysprzęglik jest montowany bezposrednio do bloku silnika, i płytka/krązek który działa jak tłok po jednej stronie ma płyn - wiadomo od zewnatrz, ale od drugiej strony normalne ze jest w oleju. wysprzeglik wypycha popychacz który z kolei wypycha talerz dociskowy sprzęgła. sprzegło pracuje w oleju wiec olej moze sie dostać przez cały wałek sprzegłowy do okolic wysprzeglika. wazne zeby płyn nie uciekał z wysprzęglika na zewnatrz. a do samego wysprzeglika olej sie "wlać" nie mozesz bo prędzej to płyn hydraulcizny ucieknie na zewnatrz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25960
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez radziu88 » 18/6/2012, 19:30

henio12323 dzieki za odp. A może orientujesz się jak może być przyczyna, że gorące moto słabo pali? kręci, ale nie da rady zaskoczyć z kolei na pych zapala momentalnie?
radziu88
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
Lokalizacja: białsytok

Postprzez henio12323 » 18/6/2012, 22:36

moze byc cos z całym rozrusznikiem że za wolno kręci / słabe aku albo konczący sie sam rozrusznik. albo mogą byc zawory źle ustawione i rozgrzane nieco podpierają. najlepiej zrobic czyszczenie i synchro gaźników, sprawdzenie zaworów - to zawsze duzo daje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25960
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mirekm71 » 18/6/2012, 23:25

Pewnie jest uszczelka, ktora ma na celu powstrzymanie tego oleju przed wyciekaniem. Tez tak mam, ze wysprzeglik powinien byc suchy i nie jest uszczelniany.

jesli na pych zapala to albo rozrusznik zle kreci albo cos z pradem. Rozrusznik zabiera prad i iskra jest za slaba.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez RUTRA.RD » 19/6/2012, 11:56

ten pręt co wysprzeglik wciska wchodzi w takiego oringa to on puszcza
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez radziu88 » 19/6/2012, 18:37

Czyli posdumowując wysprzęglik powinien chodzić w suchej komorze a winny jest oring na popychaczu tak? Aku jest rzeczywiście już nie najlepszej jakosci więc może od niego zacznę.
radziu88
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
Lokalizacja: białsytok

Postprzez RUTRA.RD » 20/6/2012, 06:36

tak winny jest uszzelniacz popychacza sprzegła znajdujący się w silniku
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr