Zobacz wątek - Cross do jazdy po lesie,łakach i na zlocik

Cross do jazdy po lesie,łakach i na zlocik

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Cross do jazdy po lesie,łakach i na zlocik

Postprzez Marcinoooo » 15/6/2012, 23:21

Witam:) Miałem kupić suzuki gs 500 ale moja mother powiedziała że mi w życiu nie pozwoli kupić czegoś takiego co wygląda jak ścigacz. Więc żeby na czymś mocniejszym jeździć powiedziałem że kupie crossa. Słyszałem coś o suzuki dr 350 że są spoko ale tez o yamaha xt 350 bo kumpel ma i hula na niej dość długo. Czytałem ze w xt jest jakiś problem z hamulcami z tego co pamiętam. Chłopak z sąsiedniej wsi miał dr 350 i podobno trochę poskakał i musiał uszczelki wymieniać. Tak mi się o uszy obiło. Takim crossem chciałbym trochę po lesie po łąkach ale tez chciałbym na jakiś zlocik skoczyć. Może macie jakieś propozycje jeszcze oprócz tych dwóch moto co podałem. Na moto do 6 tys chce wydać.
Marcinoooo
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 13/2/2012, 20:44


Postprzez skidmarks » 16/6/2012, 05:58

I bardzo dobrze że wymieniał uszczelki w lagach :) Po to jest aby to robić (rzecz ekspolatacyjna) nei leci często. Motor DR 350 to bardzo dobry sprzęt w tej klasie.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez henio12323 » 16/6/2012, 06:50

i przede wszystkim DR to nie cross tylko enduro ;P i skoro chcesz sprzęt zarejestrowany to szukaj enduro nie crossa ;)

suzuki DR tak jak kolega wyzej napisał jeden z lepszych sprzetów w swojej klasie. XT jest mniej popularna i stosunkowo bardziej ocięzała. pamietaj że to nie wyczynówki i nie powinno sie tego katwac jak hard enduro., ale za tą cene i z tą wytrzymałoscią sprzet i tak jest godny polecenia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25972
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Ninjac6f » 16/6/2012, 07:20

henio12323 co polecisz na pierwszego crossa offroada najbardziej chodzi mi zeby sobie pogumowac no i czasem podskoczyc na tor :D. Narazie chodzi mi o cos taniego zeby zobaczyc czy wkreci mi sie taka jazda :D wiem ze 6tys to maaaaalo ale da sie cos kupic??
Ninjac6f
 

Postprzez henio12323 » 16/6/2012, 07:24

crossa czy enduro ?

cross - sprzęt na tor crossowy i tam mozna robic wszystko ;P
enduro - sprzet na lasy pola łaki itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25972
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Ninjac6f » 16/6/2012, 07:25

cross
Ninjac6f
 

Postprzez skidmarks » 16/6/2012, 10:51

Cross żeby robił wrażenie dla kogoś co w terenie nie był (a wczesniej na scigaczu jeździł) to coś 250 2T.

Honda CR 250R w porządku sprzet ale jeśli chodzi o eksploatacje to szykuj worek kasy. No chyba że chcesz pojeździć 15Mth i sprzedac dalej.

Na latanie takie do lasu czy postawienei na kole przed domem to sie nei nadaje.

Cross to tor zależy gdzie mieszkasz mozesz miec i kilka obiektów u siebie. Jazda na torze to taki stunt x2 albo wiecej . Jak masz maszyne co jeszcze wyciągnie ok 50KM to pierwsza większa górka i pikujesz przodem :P

Przy kupnie trzeba miec kogoś co wie o crossach. Koszty cześći ktore potrafią być już do wymiany mimo że motocykl nadal "jedzie" może okazac sieniezłą sumką.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Ninjac6f » 16/6/2012, 11:03

Mam chyba 8 torow kolo siebie :D wiec z miejscem do jazy nie ma problmu. Chodzi mi oo to zeby sprobowac na poczatek jakims zlomem do 6tys bo raczej nic dobrego nie kupie za te pieniadze a jak mi sie spodoba to kupic cos pozniej do 15tys. I kiedys widzialem na zlociku jak chlopaczek smigal na gumie dlatego cross mnie zainteresowal :D
Ninjac6f
 

Postprzez Fantas3k » 16/6/2012, 11:08

Yamaha yz 125 , honda cr 125, suzuki rm 125, kawasaki kx 125 te sprzety kupisz do 6k i dosc przyzwoite aha i to nie sa zlomy :) i musisz sie liczyc ze na utrzymanie moto musisz wydac 1,5k w roku.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez Kaai » 16/6/2012, 11:09

jeśli dobrze widzę, to masz w avku czarną 636 z 2006~r. jeśli to Twoja, to wiedz, że na niej też można na gumie latać;p
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Ninjac6f » 16/6/2012, 11:15

Fantas3k - Koszty utrzymania to inna bajka :D a taka 125 nie bedzie zaslaba tylko nie bijscie bo nie wiem :D jezdzilem taka 125 jakas yamaha ale zarejestrowana to padaczka :(

Kaai - Tak to moja wiem ze mozna ale dopiero sie ucze i chyba wolalbym zaczac od crossika. Narazie crossa nie ma wiec troche probuje 6stka ale z dołu ten sprzet wogole nie jedzie trzeba sie nogami odpychac hehe ale pozniej juz mozna stawiac ja jak zlapie moment.
Ninjac6f
 

Postprzez skidmarks » 16/6/2012, 11:21

Załóż zębatkę większa to bedzie ci jeździc :P

Ty wiesz w ogóle co to jest SuperSport 600? Juz chyba 10 post piszesz ze nei jedzie ona z dołu. jak nie masz pojęcia o sprzęcie i o jeździe na nim to nie pisz takich farmazonów. A jak chcesz crossa zeby uczyć się latania na gumie to odpuść. Bo jak 600 masz problem która sama się rwie to jeżdząc tamtym też tego nie zrobisz.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Ninjac6f » 16/6/2012, 11:23

A jezdziles 636??
Ninjac6f
 

Postprzez skidmarks » 16/6/2012, 11:24

Pewnie. Zajebiście narwana maszyna. Tylko trzeba wiedzieć do czego ona jest. Jak jedziesz 3tys/obr. w mieście i po skręcie spadają ci na 5tce do 1tys. to wiadomo że autobus czerwony ci odchodzi.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Ninjac6f » 16/6/2012, 11:26

Chyba od 10tys jak kazda zx6r ;| jezdzilem ostatnio r6 brata i zupelnie inaczej sie zachowuje, lapie od dolu
Ninjac6f
 

Postprzez skidmarks » 16/6/2012, 11:28

Masz allegro a jutro moto bazar we Wrocławiu. Sprzedaj "padaczkę" i kup R6. To takie proste
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Ninjac6f » 16/6/2012, 11:32

Po pierwsze nie mieszkam w Polsce po drugie niedawno kupilem 636 po trzecie nie chce r6 bo mi sie nie podoba po czwarte chyba nie jezdziles zx6r jakim kolwiek, bo kazdy kto ma ten sprzet nie patrzac na rocznik powie Ci ze od dolu to padlo a po piate po co odrazu hejtujesz??
Ninjac6f
 

Postprzez Kaai » 16/6/2012, 11:38

NInjac6f, piszesz, jak by to był Twój pierwsyz motocykl..
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Ninjac6f » 16/6/2012, 11:42

NIe nie jest to moj pierwszy motocykl :) ale wrocmy do tematu a nie bedziemy zasmiecac o mojej 636 i o tym kto jakie ma umiejetnosci :)
Ninjac6f
 

Postprzez henio12323 » 16/6/2012, 12:00

ja polecam na początek 125 :) nie jeden rajder który nie jeden sezon wyjeździł na 600 albo litrze siadał na byle sete na torze i po kółku padał ze zmęczenia :P ogarnac takiego bzyka nie jest łatwo, na 250 w 2T/450 w 4T nie kazdy zawodnik sie porywa bo to prostu jest wiekszy sprzęt to wieksze ryzyko upadku, ciezej sie prowadzi. tam trzeba miec łapy ze stali :D 125tka i tak w pierwszym sezonie jak ogarniesz w 70% to bedzie sukces. bedziesz miał sporo nawyków po 4T no i po rzedówce która ciagnie od dołu ;P co do moto, czasem lepiej z miejsca kupic nowszą sztuke bo sprzedając mozesz nie stracic tyle co kupując starego trupka który sie moze co chwile sypac. a koszta są ogromne, na asfalcie wszystkie podzespoły w stosunku do crossówke są wieczne ;D wystarczy wyjechac na kilka godzin po błocie i np klocków hamulcowych mozesz nie miec :P łancuch zębatki też leca, no w 125 jeszcze dobre 2 sezony pociągną ale duze 4T zżerają napęd i opony momentalnie. dlatego polecał bym cos 2005 i w góre jak kupsiz cos zadbanego to przez sezon mozesz nie wsadzic praktycznie nic. a po sezonie mozesz sprzedac z niewielkąstratą ( ale przynajmniej nic nie wsadzisz do remontu ) i jak ci sie spodoba to kupisz cos lepszego :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25972
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr