Zobacz wÄ…tek - KX 125- brak iskry
Advertisement
NAS Analytics TAG

KX 125- brak iskry

Enduro, Cross
_________

KX 125- brak iskry

Postprzez razors16 » 13/6/2012, 19:47

Witam wszystkich forumowiczów. Odrazu mówię że jestem nowy. Pragnę kupić crossa lub enduro za 1500zł. Znalazłem Kawasaki KX 125 w swojej miejscowości za 1300zł. Wszystko super, 94r. Jednak nie ma iskry, oraz drążek zmiany biegów jest ułamany. Gość mówił że cewka była wymieniana i "zestaw cewek"(czy jakoś tak). I nadal iskry nie ma. Moze to wina modułu? moja hipoteza jest taka że gość wleciał w wysoką wodę i zwarcie nastąpiło, co wy o tym myślicie? Ile by wynosił koszt naprawy tej "zagubionej iskry" i drążka zmiany biegów? Polecacie kupować? Z góry dzięki, Pozdrawiam.
razors16
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13/6/2012, 19:34


Postprzez ernani4 » 13/6/2012, 20:24

pewnie moduł, jeśli cewka była robiona, chodź zawsze może to być po prostu utrata masy :P. Taka naprawa powinna kosztować około 400 zł z tego co się orientuję, do tego dźwignia około 70 zł. Ale zastanowiłbym się czy warto ryzykować i kupować motor który nie odpala, bo to mi śmierdzi remontem zaraz po odpaleniu, a z remontem jak jest każdy wie :P Mam nadzieję że pomogłem
ernani4
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8/3/2012, 20:10
Lokalizacja: Daleszyce


Postprzez Fantas3k » 13/6/2012, 20:31

kx z 94 niekupuj mowie ci lepiej dozbieraj troche hajsu i kup dt 125 tutaj remont raz na 20k km a w kx co 40mth (moto godziny) wiec to troche kosztuje i to jest pewnie stare padlo :/
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 13/6/2012, 21:28

dokładnie wyczynówka za 1300 zł - padło na 100% kupisz a doprowadzenie do stanu należytego bedzie kosztowało zdecydowanie więcej niz całe moto warte. wiec odpusc sobie. chyba ze jestes swiadom wszytstkiego, i mimo to chcesz kupic tanie moto, wyremontowac i smigac po torach motocrossowych
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez razors16 » 14/6/2012, 05:32

nie chodzi mi o jazdę na torze motocrossowym. Nie będę kx mocno katował, tylko tak się przejechać, patrzyłem na allegro cały zestaw do zrobienia iskry ( iskrownik, cewka i modłuł) nowe kosztuje 400zł. A więc jeszcze da się zrobić. Kompresje kawasaki ma, stwierdziłem po kopniaku, zdaje się że wystarczy wymienić pierścionki i będzie git ; )[/quote]
razors16
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13/6/2012, 19:34

Postprzez henio12323 » 14/6/2012, 08:11

tak tylko że kawasaki KX to sprzęt zrobiony na tor motocrossowy, nie opłaca sie go katowac w lesie - a katowac sie bedzie zawsze :) duzo lepiej sprawdzi sie w lesie enduro
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Damianooo1998 » 14/6/2012, 14:51

Zmienić pierścionki i będzie git? To nie jest pilarka łańuchowa, że wymianiasz pierścionki i tniesz.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez henio12323 » 14/6/2012, 16:56

dokładnie juz tego nie doczytałem. skoro chcesz w takim moto wymieniac pierscienie ;D to tym bnardziej sobie odpusc. to jest sprzęt wyczynowy. tutaj remont kosztuje wiecej niz cały motorek warty ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez razors16 » 14/6/2012, 20:22

Nowa tuleja jest wstawiona ;d Szlif 100zł kosztował by? A tłok wossnera z 400zł tak? I to cały remont ^^?
razors16
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13/6/2012, 19:34

Postprzez kris514 » 14/6/2012, 20:50

do tego łozyska na wał 200 i korba 400 a dodatkowo w takim moto bedzie jeszcze cos do roboty
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 14/6/2012, 21:10

tuleja - wiec jest spore ryzyko że w upalny dzien od tak silnik sobie zatrzesz. szlif 50 zł, tłok 400, korba 400, łozyska wału 200, łozyska reszty silnika minimum drugie 200, uszczelki ze 150 zł, wymiana wału 100 zł. to juz masz 1500 zł na sam silnik :) a jeszcze masz do utrzymania zawieszenie i rame ;P a w lasach czy bagnach to leci momentalnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê