Zobacz wątek - mito niechce odpalic

Reklama

NAS Analytics TAG

mito niechce odpalic

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

mito niechce odpalic

Postprzez alarmen » 13/6/2012, 18:56

witam kupiłem mito z wyjechanym akumulatorem kupiłem nowy aku i rozrusznik kreci ale niechce zaskoczyc probowalem z saniem i bez odkreciłem swiece swieca nowka powiedzcie mi co mam sprawdzic bo moze czegos nie sprawdziłem i mecze tylko rozrucznik
alarmen
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28/4/2011, 15:39


Postprzez sonycbr77 » 13/6/2012, 19:09

iskra jest? swieca mokra? wstrzyknij mu odrobine paliwa na tlok zobacz czy bedzie lapal
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez alarmen » 13/6/2012, 20:25

iskra jest swieca sucha łapał poskrecałem i nic pchałem go jak powalony i nawet na pych niechciał
alarmen
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28/4/2011, 15:39

Postprzez tomera » 13/6/2012, 21:34

moze ci poprostu zaworek iglicowy zamyka dopływ bo stał bez paliwa i troche przyśniedział... ja tak mialem w nsr po postoju zimowym jak była rozłozona
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez henio12323 » 13/6/2012, 21:37

zalej z 10 ml paliwa pod swiece, zakręc i odpalaj wtedy. masz tam kranik podcisnieniowy czy manualny ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez alarmen » 16/6/2012, 13:03

manualny kupiłem nowa swiece nowy aku i nic zrobilismy transfuzje paliwa bo przyszli blokowi mechanicy i stiwerdzili ze to przez paliwo ze to z bp sie niepali wiec poszedłem do shela pali wie wlalismy opchalismy sie i nic prad wszedzie dochodzi tłok sie rusza swieca mokra
chyba ze w mito sa gdzies jeszcze jakies bezpieczniki czy tylko te 2 ? bo jak zakładalismy aku od kolego od rs to spalił sie bezpiecznik ale rozrusznik kreci wszystko dziala wcozrja cały dzien szukalismy przyczyny i nic i mnie juz mnie denerwuje wszystko bo chciałem pojezdzic a niemoge
alarmen
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28/4/2011, 15:39

Postprzez henio12323 » 16/6/2012, 16:04

skoroi iskra jest na swiecy to zaden nawet spalony bezpiecznik nie ma nic do działania moto. paliwo tez nie ma znaczenia nikt na stacji nie sprzeda benzyny która sie nie pali :P ja bym jeszcze sprawdził czy zaworki membranowe - króciecc ssący to miedzyx gaxnikiem a cylkiem jest całe, jak pęknie albo sie rozkręci to własnie moto z wielkim trudem odpala
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez DostojnyKocur! » 16/6/2012, 16:35

jw . musi palić spróbuj na pych i go przedupczyc , jak nadal iskra jest i paliwo i nawet nie brzęknie to moze zaplon przestawiony . Chociaz nie widzialem aparatu zaplonowego mito i nie powiem jak go sie tam reguluje
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
Avatar użytkownika
DostojnyKocur!
Świeżak
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
Lokalizacja: Nienack

Postprzez alarmen » 17/6/2012, 21:22

nic opchałem sie jak powalony pchali mnie i nic oddam go jutro do majstra rozkreciłem i złozyłem silnik posrawdzałem to co wiedziałem i nic iwem nie ryzykuje bo cos zmajstruje i bedzie niemiło

a powiedzcie mi moze gdzies jest jakas blokada i ona np teraz sie uaktywniła czy cos bo np w rs 125 miałem kiedys tak ze jak była stopka rozłozona to niedalo sie odpalic a mito odpalała normalnie a moze teraz jakas sie właczyła blokada ? wie ktos gdzie moze byc jakas blokada albo jak to sprawdzic ?

Proszę edytować posty!
komarcc
alarmen
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28/4/2011, 15:39

Postprzez mati22252 » 18/6/2012, 19:46

Jeżeli była by jakaś blokada to odcina wtedy iskrę. To jest 2T jak jest iskra w odpowiednim momencie a świece sucha to znaczy, że coś z układem paliwowym jest nie tak. Paliwo pod świece i próba na pych. Gaźnik wyczyszczony? Filtr powietrza czysty?
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez alarmen » 18/6/2012, 19:49

wszystko czyste sprawdzałem po 3 razy bo z nudow i z tego ze brakuje mi adrenaliny chodze i krece sie i macam wszystko
alarmen
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28/4/2011, 15:39

Postprzez mati22252 » 18/6/2012, 20:40

A kupiłeś i przyjechałeś? Sprawdź gdzieś ciśnienie na cylindrze.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez alarmen » 18/6/2012, 20:57

tak przyjechałem bez problemu nie katowałem go ze jakos 220 tylko 140 zajechałem zgasiłem i kaput od tamtej pory nic
alarmen
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28/4/2011, 15:39



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr