Zobacz wątek - Kawasaki zzr 600 - pytania przed zakupem

Kawasaki zzr 600 - pytania przed zakupem

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Kawasaki zzr 600 - pytania przed zakupem

Postprzez kojak83 » 13/6/2012, 07:29

Witam serdecznie.
Tak jak w temacie, mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów/koleżanek.
Mianowicie oglądałem ten egzemplarz:

http://otomoto.pl/kawasaki-zzr-zzr-600-kask-i-kombinezon-M3224019.html (otwórz link)

Generalnie jedzie prosto, luzów i wycieków nie ma, hamuje dobrze aczkolwiek mam kilka wątpliwości:

1. przy niższej prędkości (poniżej 60 km/h) czuć nierównomierne hamowanie, tak jakby falowanie. Po postawieniu moto na centralce i zakręceniu przednim kołem tarcze wydają się proste, nie mają wyczuwalnego luzu więc nie mam pojęcia z czego to się bierze
2. brak płynu chłodzącego w zbiorniczku, i do tego moto osiąga temperaturę ledwo powyżej tej grubej kreski minimum. Próbowałem ostro odkręcać na jeździe testowej i temperatura za cholerę nie chce pójść wyżej mimo braku płynu.
3. Obroty troszkę nie równe utrzymują się ok 800 - 900 - chyba trochę za niskie?
4. owiewki są trochę wybrzuszone względem tych wewnętrznych plastików (ostatnie foto) a na ramie nie ma śladów prostowania/spawania.

Proszę o wypowiedzi na temat tego moto ponieważ nie mogę się skontaktować z moim mechanikiem a nie chcę dawać go do nieznanego warsztatu bo wiadomo jak go mogą sprawdzić... Może ktoś miał podobne usterki i mógłby mnie naprowadzić na element, któremu powinienem się bliżej przyjrzeć.
Z góry dzięki
kojak83
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/2/2012, 12:17
Lokalizacja: Swarzędz/Poznań


Postprzez mati22252 » 13/6/2012, 09:27

Co do pierwszego to nie wiem u mnie tego nie zauważyłem.
2. To jest nic dziwnego. Sam na początku się bałem i mechanika pytałem, jak mi po 200 km na trasie z przelotową około 150 do drugiej ledwo doszło. Ten motocykl ciężko jest przegrzać nawet w mieście, ale mu to nie szkodzi.
3. Ja mam ustawione 1500 obrotów bo niże gaśnie faluje. U góry na lewej kapie jest wsadzone pokrętło od obrotów. Możesz spróbować podkręcić i zobaczyć wtedy.
4. Z tymi owiewkami jest takie problem że bardzo ciężko je wsadzić w zaczepy, a przy każdej regulacji zaworów, gaźników, wymianach świec, itp musisz je ściągać.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr