Zobacz wątek - Drifty
NAS Analytics TAG

Drifty

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Drifty

Postprzez 12DEX09 » 12/6/2012, 10:24

Często na występach stunterów widać jak chłopaki driftują na motorach nie znalazłem tutaj nigdzie wątku na ten temat, może ktoś z was to potrafi i opisze co i jak ?
R1 :)
12DEX09
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 4/6/2012, 13:13
Lokalizacja: Uniejów


Postprzez Invi » 12/6/2012, 14:35

Bez wiellluuuuu wyjebek tego nie ogarniesz ;) Teoretycznie proste - zrywasz przyczepność heblem walisz w bok i jednocześnie z odjęciem hebla walisz w ch** dużo gazu i strzał ze sprzęgła.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6274
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez k9aro3l » 12/6/2012, 16:32

jeżeli nie masz motocykla przystosowanego do stuntu to sobie odpuść. Pierwsze X prób skończy się zapewne tak http://youtu.be/GAOG8cdq_Js?t=1m9s
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce

Postprzez motoluka » 12/6/2012, 19:06

Tak bez większych umiejętności i setek godzin na parkingu to można pobawić się w zrywanie przyczepności korzystając np.z deszczu i gum na wykończeniu. Pytanie tylko czy ogarnąłeś podstawy, patrząc na pytanie raczej nie i to właśnie na nich powinieneś się skupić.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez Invi » 12/6/2012, 20:16

motoluka napisał(a):Tak bez większych umiejętności i setek godzin na parkingu to można pobawić się w zrywanie przyczepności korzystając np.z deszczu i gum na wykończeniu.


Co za różnica? Prawdopodobieństwo katapulty jest takie samo, prawdopodobieństwo szorowania bokiem nawet większe. Bez moto przygotowanego do glebienia nie ma się co za to zabierać.

No chyba że mówimy o czymś co bardziej przypomina palenie gumy podczas jazdy.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6274
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez michau_ek » 12/6/2012, 20:35

ja osobiscie bawie się moją maszynką na drobnych kamyczkach lub skate parku (jazda wokół fun boxa "driftem"), takie pseudo drifty sobie poogarniałem w miare dobrze, bo potrafie motor ładnie prowadzić i wydaje mi się, że gdybym chciał zaczynać "profesjonalnie" to było by mi łatwiej, choć nie zamierzam ;)
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez motoluka » 13/6/2012, 09:09

Invinciblee, coś w stylu właśnie palenia gumy podczas jazdy, miałem gdzieś fajny filmik, jak znajdę to wrzucę. No ale tak jak mówiłem powyżej, jeśli kolega nie ma podstaw to niech nawet o tym nie myśli.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez Mafinos » 15/6/2012, 22:40

Bez odpowiedniego zabezpieczenia nie próbuj bo szkoda motocykla i Ciebie:)
Jest to cholernie trudne szczególnie po chwili jak zagrzeje Ci się oponka:d

Pozdro
Avatar użytkownika
Mafinos
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Ninjac6f » 16/6/2012, 07:41

Kup lepiej samochod :D jak chcesz to Ci sprzedam hhehe :D
Ninjac6f
 

Postprzez Invi » 16/6/2012, 11:50

Mafinos napisał(a):Jest to cholernie trudne szczególnie po chwili jak zagrzeje Ci się oponka:d


Chyba odwrotnie, nie ma to jak ostre uciekanie tyłu bez żadnego ostrzeżenia na zimnej oponie zakończone piękną katapultą.

Ale ja tam się nie znam.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6274
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Ninjac6f » 16/6/2012, 16:45

Wydaje mi sie ze katapulte bedziesz mial na cieplej oponie.... na zimnej dupa ucieknie i sie polorzysz a na cieplej moto postawi i polecisz:D ale moge sie mylic nigdy nie driftowalem motorem.... Mam tylko pojecie o drifcie samochodowym bo w taki sie bawie.
Ninjac6f
 

Postprzez Sumomoto » 22/6/2012, 10:34

Wraz ze wzrostem temperatury w czasie driftu zmienia się temperatura i lepkość opony i lepiej łapie przyczepność. Trzeba o tym pamiętać w trakcie prób. Zimna się ślizga póki nie złapie temperatury.
Ogólnie, polecam naukę chodzenia, a potem biegania. Ćwicz dużo prostszych rzeczy i często.
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez motoluka » 22/6/2012, 11:13

Ninjac6f napisał(a):Wydaje mi sie ze katapulte bedziesz mial na cieplej oponie.... na zimnej **** ucieknie i sie polorzysz a na cieplej moto postawi i polecisz:D ale moge sie mylic nigdy nie driftowalem motorem.... Mam tylko pojecie o drifcie samochodowym bo w taki sie bawie.


Katapultę możesz mieć i na zimnej i na ciepłej, kwestia tylko momentu w którym złapie przyczepność, a moment ten będzie w różnych miejscach w zależności od temperatury ogumienia.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez mlody636 » 23/6/2012, 19:10

motoluka napisał(a):Katapultę możesz mieć i na zimnej i na ciepłej, kwestia tylko momentu w którym złapie przyczepność, a moment ten będzie w różnych miejscach w zależności od temperatury ogumienia.



Yhy to nie wiedzialem napisalem tylko jak mi sie wydaje i dodalem ze moge sie mylic wiec sorry za wprowadzenie w blad .... Drift samochodowy a drift motocyklowy to dwie mega odrebne dziedziny sportu.
mlody636
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
Lokalizacja: jesteś??

Postprzez ostryziom » 6/7/2012, 19:27

motoluka dobrze prawi, katapulte masz wtedy kiedy odpuscisz za duzo gazu a opona zacznie lapac przyczepnosc i potem wiecie jak to wyglada. dziala to na tej samej zasadzie co highside.

tez sie ucze driftu a wyglada to niej wiecej tak: http://www.youtube.com/watch?v=llkv7zoj ... ature=plcp

w szegolnosci koncowka filmiku pokazuje jak wyglada nauka driftu
ostryziom
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 9/11/2007, 20:58

Postprzez mlody636 » 6/7/2012, 19:48

Placyk chyba troche maly co?? :D
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
mlody636
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
Lokalizacja: jesteś??

Postprzez zxer » 6/7/2012, 21:19

ostryziom napisał(a):motoluka dobrze prawi, katapulte masz wtedy kiedy odpuscisz za duzo gazu a opona zacznie lapac przyczepnosc i potem wiecie jak to wyglada. dziala to na tej samej zasadzie co highside.

tez sie ucze driftu a wyglada to niej wiecej tak: http://www.youtube.com/watch?v=llkv7zoj ... ature=plcp

w szegolnosci koncowka filmiku pokazuje jak wyglada nauka driftu


calkiem spoko ci to idzie....Fajnie ze gleby tez pokazales ;P duzo trzeba praktyki zeby tak jezdzic ?
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez k9aro3l » 6/7/2012, 21:23

zxer a widziałeś datę dodania ? :)
Chłopak dodał to by pokazać jak on to mniej więcej robi, no bynajmniej ja tak zrozumiałem.
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce

Postprzez motoluka » 6/7/2012, 22:44

ostryziom napisał(a):motoluka dobrze prawi, katapulte masz wtedy kiedy odpuscisz za duzo gazu a opona zacznie lapac przyczepnosc i potem wiecie jak to wyglada. dziala to na tej samej zasadzie co highside.

tez sie ucze driftu a wyglada to niej wiecej tak: http://www.youtube.com/watch?v=llkv7zoj ... ature=plcp

w szegolnosci koncowka filmiku pokazuje jak wyglada nauka driftu


To Ty kolego?
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe



Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr