Zobacz wątek - Co o tym sadzicie?

Co o tym sadzicie?

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Co o tym sadzicie?

Postprzez motocyklista188 » 11/6/2012, 22:30

witam co o tym sadzicie? http://moto.allegro.pl/progcdi-m-progra ... 80939.html


kumpel to ma w aprili rs 125 i tak jak mu jechala 170 to mu jedzie 210 ale ustawil ze jedzie 185 bo szkoda mu silnika czekam na odpowiedz pozdrawiam
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan


Postprzez eloelolol123 » 12/6/2012, 16:38

Chwyt marketingowy. Jak wstawie to do skutera to co, też będzie v-max większy o 40/km/h? Poza tym zaprogramować taki moduł trzeba umieć :D
Avatar użytkownika
eloelolol123
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 6/10/2009, 14:09

Postprzez motocyklista188 » 12/6/2012, 16:42

wszystko odbywa sie bez uzycia komputera!!! masz dokladna instrukcje jak to programowac!!!
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez henio12323 » 12/6/2012, 17:23

tez mysle ze to bajer i chwyt. fakt takie programowalne CDI to swietna sprawa i mozna wykrzesac kilka kucy zmieniajac same mapy, choc te kuce wynikaja bardziej z "ułozenia" charakterystyki silnika. mozna zrobic ze lepiej np ciagnie na srednich obrotach, albo na najwyzszych tracac dół itp. ale taki prawdzimy programowalny CDI kosztuje kilka razy tyle. za 149 zł to masz ledwo oryginalny...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25992
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez motocyklista188 » 12/6/2012, 17:38

no wlasnie a kupmel to kupil i sie sprawdza ;/
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez michau_ek » 12/6/2012, 19:48

"pier****ie o szopenie" to raczej nie wiele daje.. pozatym jak chce się ograniczyć obroty "bo szkoda silnika" to można kupic ogranicznik obrotów za 40 zł do skuterów :)
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez motocyklista188 » 13/6/2012, 05:49

kolega nademna chyba nie wie co mowi...:)


Aprilia rs 125 a Skuter :mrgreen: :mrgreen: heheheheh


musi cos dawac skoro to widzialem i mam filmik ehehehehe pozdrawiam
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez michau_ek » 13/6/2012, 18:49

nie wiem jak to jest w tych bogackich MOTOCYKLACH o pojemnosci 125cc ale chyba też tam masz zapłon, który daje iskre prawda? -.- szukasz kabelka od impulsatora, podłaczasz blokade która w odpowiednim momencie (ustawionym przez ciebie)ogaraniczkik przerywa przepływ prądu no i bach, wyżej się nie wkręca :]

takie coś można domowym sposobem zrobić...


kup, nabieraj się na chwyty marketingowe i daj zarabiać na sobie innym :) i jak już ktoś wyżej pisał "choc te kuce wynikaja bardziej z "ułozenia" charakterystyki silnika. mozna zrobic ze lepiej np ciagnie na srednich obrotach, albo na najwyzszych tracac dół itp. ale taki prawdzimy programowalny CDI kosztuje kilka razy tyle. za 149 zł to masz ledwo oryginalny..." i to jest tyle na ten temat.

faktycznie kup to, niech ci kumpel ustawi i wtedy zdasz nam relacje..co ci uciekło a czego ew ci dodało :)
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez dobmast » 26/7/2012, 20:32

No nie wytrzymałem, co za bełkot...

Nie ma znaczenia, czy moduł jest "oryginalny" czy "made in polska myśl technologiczna".

Podobnie nietrafiona jest nie mądra teoria o nierównej pracy na niskich obrotach i mocy na górze.. opisane zjawisko koledzy pomylili z ostrzejszym wałkiem rozrządu i nadmiarem tlenu na dole lub tzw. miękki i elastyczny dół,(pomijając rozrząd) uzyskiwany przez wydłużenie dolotu i zjawiska falowe...

Jeżeli moduł oferuje zmianę kąta wyprzedzenia zapłonu, dodatkowo z dużą ilością punktów pomiarowych / zmiany to umiejętne użycie tego może przynieść ciekawy efekt. Może niekoniecznie w postaci +40KM/H przy 125cc, ale zwiększeniu elastyczności czy podniesieniu V-max o kilka KM/H.
I nie ma znaczenia czy moduł jest polski czy "oryginalny" (sorry, ale czepianie się tego i podkreślanie doprowadza mnie do szału, bo te "oryginalne" części elektroniczne różnych producentów, produkowane są na tych samych taśmach co "nieoryginalnych" :), wiem co mówię bo często bywam w różnych fabrykach dla automotiv. Różnica jest w kontroli jakości i użytych komponentach, ale w przypadku modułu, gdzie liczy się stabilność odczytu, procek i kondensator zdecydowanie to nie ma znaczenia.....).

Generalnie kolego z pierwszego postu odpowiadając ci na Twoje pytanie:

1) Spójrz w książkę, do jakiego paliwa jest przystosowany Twój moto
2) Jeżeli pisze 87 lub 91 masz największe pole do popisu.
3) Bierzesz moduł i opóźniasz maksymalnie zapłon, gdzie się da, innymi słowy ustawiasz go na granicy spalania stukowego (podejrzewam, że nie masz czujnika wiec działasz jak on i na słuch go ustawiasz :)
4) Jeździsz i cieszysz się z różnicy :)
5) Jak chcesz błysnąć to zalej Vpowera 100 i wyreguluj sobie moto pod niego, tylko pamiętaj, że każde gorsze paliwo wpadnie wtedy w spalanie stukowe i będzie źle, więc będziesz skazany na niego :)
6) Reguluj z mała tolerancją, bo 95 też się zawsze różnią o kilka oktanów i nie wiesz na co trafisz
7) Pamiętaj - cudów nie osiągniesz, ale zmiana komfortu pracy silnika będzie zauważalna

Ave, i nie daj się kołtunom
dobmast
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26/7/2012, 20:12



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr
cron