Yamaha wr 426 vs yzf 426
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Yamaha wr 426 vs yzf 426
Witam.
Myślę nad kupnem w/w maszyny.
Mam kilka pytan mianowicie:
-jaka jest różnica pomiędzy wr a yzf:?:
- podobno oby dwa modele nie maja stacyjki (da rade jakas zamontowac?:?: )
-Czytałem też gdzieś że podobno yzf ma zasilanie swiatel z akusia a wr z pradnicy
- orientuje sie ktos w spalaniu tych maszyn
jesli ktoś jezdzi na takich maszynach prosze o wypowiedz + na co zwrócić uwwagę przy kupnie ! pozdrawiam .

Myślę nad kupnem w/w maszyny.

Mam kilka pytan mianowicie:
-jaka jest różnica pomiędzy wr a yzf:?:
- podobno oby dwa modele nie maja stacyjki (da rade jakas zamontowac?:?: )
-Czytałem też gdzieś że podobno yzf ma zasilanie swiatel z akusia a wr z pradnicy

- orientuje sie ktos w spalaniu tych maszyn

jesli ktoś jezdzi na takich maszynach prosze o wypowiedz + na co zwrócić uwwagę przy kupnie ! pozdrawiam .

- hitman22
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 10/6/2012, 21:48
- Lokalizacja: Chorzów
WR to hard enduro
YZF to crossówka
hard enduro - crossówka z wydłuzonymi biegami, nieco zmienianą charakterystyka silnika i zawieszenia, ogólnie typowo terenówka z mozliwoscią wjazdu na asfalt ( teoretycznie ma papiery ) moto na pola lasy , rajdy enduro, cross country
crossówka - sprzet tylko na tor crossowy
nie wiem jak WR 426 ale nowsze cos tam mają. po 2 bez sensu motowac stacyjke do takiego moto. zwieksza sie ryzyko zalania elektryki podczas jazdy itp. po 2 dodatkowa zbędna waga. a jak ktos ma ukraść to crossówki sie nie kradnie odjeżdzając ja, tylko sie wrzuca na przyczepke i odjezdza ( WR wazy do 120 kg wiec w 2 osoby nie problem ją podniesc )
źle czytałes. yzf w ogóle nie ma zasilania. to cross na tor MX nie ma i nie potrzebuje oswietlenia. WR ma zmieniony zapłon, ma akumulator, i wiadomo prąd idzie z alternatora
spalania mało kto liczy, yzf około 1 bak to 1 mth. w WR koło 7-8 na 100 km duzo zalezy od jazdy
przy zakupie trzeba zwrócic uwage na to żeby jechac z kims kto sie zna. laik nie kupi dobrego motocykla. a mine kupic bardzo łatwo. potem moto zakupiony za 5-6 tysiecy moze okazac sie że jest do remontu który kosztuje praktycznie drugie tyle co motocykl
YZF to crossówka
hard enduro - crossówka z wydłuzonymi biegami, nieco zmienianą charakterystyka silnika i zawieszenia, ogólnie typowo terenówka z mozliwoscią wjazdu na asfalt ( teoretycznie ma papiery ) moto na pola lasy , rajdy enduro, cross country
crossówka - sprzet tylko na tor crossowy
nie wiem jak WR 426 ale nowsze cos tam mają. po 2 bez sensu motowac stacyjke do takiego moto. zwieksza sie ryzyko zalania elektryki podczas jazdy itp. po 2 dodatkowa zbędna waga. a jak ktos ma ukraść to crossówki sie nie kradnie odjeżdzając ja, tylko sie wrzuca na przyczepke i odjezdza ( WR wazy do 120 kg wiec w 2 osoby nie problem ją podniesc )
źle czytałes. yzf w ogóle nie ma zasilania. to cross na tor MX nie ma i nie potrzebuje oswietlenia. WR ma zmieniony zapłon, ma akumulator, i wiadomo prąd idzie z alternatora
spalania mało kto liczy, yzf około 1 bak to 1 mth. w WR koło 7-8 na 100 km duzo zalezy od jazdy
przy zakupie trzeba zwrócic uwage na to żeby jechac z kims kto sie zna. laik nie kupi dobrego motocykla. a mine kupic bardzo łatwo. potem moto zakupiony za 5-6 tysiecy moze okazac sie że jest do remontu który kosztuje praktycznie drugie tyle co motocykl
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości