Zobacz wątek - Suzuki 1000 k1 nie pali czy jest ktoś z wawy co ma taki mot

Suzuki 1000 k1 nie pali czy jest ktoś z wawy co ma taki mot

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Suzuki 1000 k1 nie pali czy jest ktoś z wawy co ma taki mot

Postprzez iskierkakochana@o2.pl » 10/6/2012, 12:24

Witam



Posiadam motorek suzuki 1000 k1 motorek raz pali raz nie teraz pali raz wtryski podają paliwo raz nie najprawdopodobniej moduł ale żeby to sprawdzić to musiałby ktoś do mnie podjechać i podmienić na chwile ale nikogo tutaj nie znam z takim motorkiem za paliwo oczywiście zwrócę taka ładna pogoda tak bym se pojeździł ale jak odpali to niema sił jechać nowe świece fajki nowe ciśnienia komory spalania nie poniżej 12bar więc super nie raz tak rwie do przodu a nieraz stoi 2 tygodnie bo coś jest nie tak teraz stoi .
Ostatnio edytowano 14/7/2012, 19:15 przez iskierkakochana@o2.pl, łącznie edytowano 1 raz
iskierkakochana@o2.pl
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 15/5/2012, 17:52
Lokalizacja: warszawa


Postprzez DostojnyKocur! » 11/6/2012, 12:44

Powiedz mi tak szczerze , jakby Ci działał ten motocykl

I przeczytałbys w internecie ze ktos chce cos z twojego motocykla wymantowac i zamontowac do swojego bo nie wie czy mu działa ? Przyjechał bys ? i dał mu ?

A nastepnym razem jak napiszesz cos glupiego to odpowiedz sobie sam na swoje pytanie i moze zrozumiesz jakie jest bez sensu
Motocykl do serwisu i tyle
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
Avatar użytkownika
DostojnyKocur!
Świeżak
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
Lokalizacja: Nienack

Postprzez Seba_ER5 » 13/6/2012, 16:09

Brat znajomemu mechanikowi uzyczal modulu od k4 750 i potwierdzony byl uszkodzone ECU ale tu powiedzmy szczerze wystarczy narzedzie do diagnostyki Suzuki, bo ECU nie jest gluche a moto jakos reaguje.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez iskierkakochana@o2.pl » 14/7/2012, 19:17

Mam drugi moduł i dzieje sie to samo motorek nie pali sezon mija
iskierkakochana@o2.pl
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 15/5/2012, 17:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Invi » 14/7/2012, 19:25

No bo jakby moduł padł to by po prostu padł, a nie byłoby tak że raz działa raz nie.

Obstawiałbym na jakąś padniętą kostkę czy coś. Posprawdzałbym wszystkie styki, wszystkie masy, aku itd.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez iskierkakochana@o2.pl » 15/7/2012, 05:54

Sprawdzałem wszystkie Kostki fakt są trochę stare trochę je wyczyściłem wd 40 pużniej wypsikałem benzyną ekstrakcyjną i na koniec kompresorem powietrzem.


Może jest jakiś lepszy sposób na wyczyszczenie kostek instalacji ?


Szukałem złych styków ale w żadnym punkcie nie wykazywało brak styku podłączałem miernik np.do kostki wtrysku i do kostki modułu oczywiście poruszając kabelkami i nic zero zmian na mierniku wskazówka na max cały czas.

Trochę stary miernik ale działa

Czujniki sprawdziłem z serwisową książką w ręku tak jak pisze tak chyba jest czyli np czujnik wałka rozrządu ma wytwarzać do 0,7v i oporność

Oporności dokładnie nie sprawdzę ale niema w żadnym czujniku tak że niema jej całkiem albo jest na max


Sezon mija a motorek nie pali :(
iskierkakochana@o2.pl
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 15/5/2012, 17:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 17/7/2012, 10:29

a kod bledu ci nie wywala?
juz dawno powinien migac na wyswietlaczu
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Witam

Postprzez iskierkakochana@o2.pl » 26/7/2012, 07:06

Witam


Zakupiłem drugi modem i nic objaw taki sam sprawdziłem zapłon jest tak jak był nic sie nie przestawiło jest idealnie ustawiony tak jak powinien być niestety na drugim module to samo się dzieje
Kurcze już zaraz koniec sezonu ja dalej se nie pojeżdżę.

Kodu błędu nie wywala był wcześniej ale ustawiłem czujnik 2 przepustnicy i jest ok
iskierkakochana@o2.pl
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 15/5/2012, 17:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 26/7/2012, 08:55

to to wszędzie juz posiada czujniki i kod bledu powinien byc zobacz w serwis manual jak postepowac z kodami bledu zeby wykryć

jak to nie pomoze to hmm to cos chyba z cisnieniem paliwa trzeba pompe spradzic filtr paliwa ktory pewnie jest w baku 9 do tl 300zl ) da sie przerobic instalacje na zewnętrzny
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez mar111cin » 26/7/2012, 09:33

Invinciblee napisał(a):No bo jakby moduł padł to by po prostu padł, a nie byłoby tak że raz działa raz nie.

Obstawiałbym na jakąś padniętą kostkę czy coś. Posprawdzałbym wszystkie styki, wszystkie masy, aku itd.


ojj nie zawsze.

Potrafi tak robić że raz podaje, raz nie.

Może to się wyda głupie, ale w momencie gdy nie chce odpalić, podsusz moduł suszarką do włosów.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez iskierkakochana@o2.pl » 30/7/2012, 06:24

Tak zrobię w najbliższym czasie na razie zdjąłem instalacje i nie wygląda za ciekawie nie które blaszki w środku w kostce są zielone jakby były miedziane i już trochę by je zeżarło.Podjadę dziś do speca w tej dziedzinie popatrzy na instalacje :wink: dziękuje za pomoc
iskierkakochana@o2.pl
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 15/5/2012, 17:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez iskierkakochana@o2.pl » 7/9/2012, 07:29

Moduł podsuszałem opalarka delikatnie i nic niestety to nie dało :( motorek chodzi jak czołg i nie pali na 2 gar podmieniałem fajki świecę aku nowy instalacja wyczyszczona contakt s60 .I tak jest strasznie słaba a ciśnienie na garach po 12bar nic się z mechanicznych rzeczy nie zmieniło nawet ostatnio sprawdziłem luzy zaworowe i na drugim garze były wzorowe. jedno co mnie dziwi to ciśnienie paliwa w pompie jak podłącze do niej bez pośrednio manometr to jest 3 bar , ale w manuale piszą ze ma przez 30 sekund przelać 1,2l a w rzeczywistości przelewa 400ml na 15sekund a powinna 600 ml czy jest to duża różnica ? i to morze być to
iskierkakochana@o2.pl
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 15/5/2012, 17:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Walenty » 7/9/2012, 14:42

Nie wiem, czy to duża różnica, na pewno odchył od normy. Warto chyba pójść dalej tym tropem.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3597
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Witam ponownie wszystkih dziekuje wam z pomoc dalej

Postprzez iskierkakochana@o2.pl » 24/9/2012, 18:59

Motorek mylą się jej k/h np jadę koło setki a onami pokazuje ze ok 180.

Motorek pracuje Dalej na tym starym modemie.

Muli trochę nawet na kolo nie chce stanąć z gazu ponoć suzuki 1000 i niektóre jeszcze inne
modele maja tak ze dopiero ok 6tys zaczyna się dziać a do 6 tys mul ma być nie wiem czy to prawda ?

śmierdzi strasznie paliwem jakby ja przelewało , a 2 tłok to nie wiem czy chodzi czy

nie bo normalnie kreci 12 tys bez oporu żadnego na drodze tez od 5 tys dopiero czuć to coś ale nie jest to nic niewyrywającego siodło.

Czy to prawda ze motorek gsxr 1000 do 6 tys muli a powyżej zaczyna się dziać ?
iskierkakochana@o2.pl
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 15/5/2012, 17:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Maniek600 » 24/9/2012, 20:20

ale co znaczy ze muli...
jak odkrecisz manete to ma rwac do przodu albo bokiem stanąc, to ma ponad 160km....koło dla niego to bez problemu z samego gazu,,,w wiekszosci rzędówek tak jest ze kopa maja od 8-9 tys obrotow,,,no ale ponizej tez nie pozwalają zasnąc.
robi 100 w 3 sek czy kręci jak rasowe 125cm3?
w takim stanie kupiles moto czy z czasem zaczelo sie tak dziac..?
Maniek600
Świeżak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25/5/2007, 12:48

witam

Postprzez iskierkakochana@o2.pl » 26/9/2012, 06:23

Motorek nie staje na koło w ogóle chodzi tak jak by miała zapłon przestawiony.Ten motorek ok 2 lat składam sam z allegro itp
Ostatnio edytowano 17/10/2012, 19:23 przez iskierkakochana@o2.pl, łącznie edytowano 1 raz
iskierkakochana@o2.pl
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 15/5/2012, 17:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez sonycbr77 » 26/9/2012, 20:51

sprawdz na drugim garze kolektor czy nagrzewa sie tak szybko jak pozostale i bedziesz wiedzial czy pali czy nie, mozesz na palec sliny troche albo wody i dotykac kolejno kolektor
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

witam

Postprzez iskierkakochana@o2.pl » 30/9/2012, 08:17

Zapomniałem dodać ze od samego początku nie mam zaworu expu jest odcięty kabelek 2 w dużej kostce w pierwszym rzędzie w kierunku jazdy od ecm wiec nie pokazuje błędu c46 ale moje pytanko brzmi czy nie powinienem udać sie z nią po odłączeniu expu na komputer? bo powiem wam ze jak na chwile podłączyłem ten przewód to wywaliło błąd c46 .I po odłączeniu jakby na chwile odzyskała moc nawet na koło z gazu stawała ale po 1 godz zabawy motorek znów zaczął mulic.Odkręciłem wczoraj świeczki to teraz 1 była troszkę okopcona ale nie olejem tylko takim nalotem czarnym suchym poza tym czerwoni utka jak cegła czyli ok pozostałe tez czerwoniutkie.I śmierdzi zawsze paliwem jak chodzi na wolnych jakby za dużo paliwa dostawała. :)

edytuj posty,piszę o tych powyżej

senekkorzenna
iskierkakochana@o2.pl
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 15/5/2012, 17:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez maatiaas » 1/10/2012, 22:40

jeżeli śmierdzi z niej benzyną być możę padł czujnik połozenia przepustnicy, jest on bolączką tych modeli ...
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY

Postprzez iskierkakochana@o2.pl » 14/10/2012, 10:09

Z tym czujnikiem to jest najprawdopodobniej wszystko ok bo jak ściągnę air box i dodaje gazu to otwiera się równomiernie z odkręcaniem manetki.

A mam takie pytanko czy po rozłożeniu silnika i złożeniu to trzeba jechać na komputer na strojenie motocykla to koszt ok 300zl?



Podłączyłem silnik zaworu expu i w ecu Ale niestety dalej to samo zrobiłem ok 500km i znów nie chce palić jechać teraz pali ale chodzi na dwóch garach jak jej doleje troszkę paliwa prosto w przepustnice to zapala na pozostałe 2,i na sekundę

Pozdrawiam :twisted:
iskierkakochana@o2.pl
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 15/5/2012, 17:52
Lokalizacja: warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr