[S]Zumico GR500 -motorower
Posty: 2
• Strona 1 z 1
[S]Zumico GR500 -motorower
Motorower w ciągłym użytkowaniu.
TrochÄ™ spraw technicznych:
Motorower jest z 2010 roku zakupiony 5.10.2010
Aktualny przebieg 8700 km
Pojemność silnika: 110 ccm, ale zarejestrowany jest jako motorower, w cenie dodaje oryginalny silnik 50 ccm na którym zrobione jest 2000 km.
Skrzynia manualna 4 biegowa.
W motocyklu przeprowadziłem następujące modyfikacje, aby mi dzielnie służył podczas tras jakie nim wykonałem:
-wymiana silnika na 110 ccm (obecny przebieg silnika 7600 km)
-wymiana gaźnika z oryginalnego na większy + filtr powietrza PoliniAirbox
-wymiana fajki na NGK i świecy na NGK irydowa
-wymiana modułu zapłonowego na taki który w moim odczuciu polepsza osiągi przy niższym zakresie obrotów
-dołożenie termometru oleju w miejsce bagnetu (dzięki niemu bez problemu kontroluję temperaturę pracy silnika podczas dłuższych tras)
-dołożenie chłodnicy oleju (zakupiłem oryginalny zestaw, dzięki niej przy temperaturze rzędu 25oC, nie trzeba zwalniać i silnik ma dobre chłodzenie, wcześniej temperatura dochodziła do 100oC i trzeba było robić postój)
-wymiana opon z Chińskich na Continental ContiGo(bez porównania lepsza trakcja szczególnie przy złych warunkach pogodowych)
-klakson dwutonowy (nie raz uratował mnie od kolizji )
-licznik rowerowy w zegarach (taka moja modyfikacja, dzięki niej jest pokazana dokładna prędkość, oraz mamy do dyspozycji zegarek)
-zebatki zdawcza 17z i tylnia 41z (nowy łańcuch)
-nowy akumulator
-wymieniony olej w lagach na gęstszy
-wymieniony gaźnik na PZ20
-wymieniony filtr powietrza na PoliniAirbox
Jestem pierwszym właścicielem motocykla, przegląd trzeba wykonać w roku 2013. Co prawda jest to Chinczyk, ale nigdy się nie zdarzyło, aby mnie zawiódł w trasie. Obecnie w silniku przed sezonem wymieniłem uszczelki i zawory na nowe i kompresja jest ok 11 barów. Możliwy pomiar przy oględzinach motocykla.
Jest możliwość zrezygnowania z części dodatków/moich przeróbek w tedy cena automatycznie spada w dół, mogę motorower przywrócić do wersji podstawowej w tedy cena jaka by mnie interesowała to 2000 zł.
Największą zaletą motorka jest jego spalanie, przy obecnych przełożeniach to 2.3l/100 km, zasięg na pełnym baku to jakieś 660 km. Prędkość jaką można utrzymać w trasie to 80-90 km/h. Nie ukrywam że jestem dumny z mojego chińczyka jeździłem nim i po Piaskowej Skale po winklach i po rejonach Beskidu Wyspowego(Kasina mała/wielka/Dobczyce/Limanowa).
Motorower do obejrzenia w Katowicach.
Zdjęcia na otomoto: http://otomoto.pl/zumico-inny-gr500-M3223854.html
Cena: 2300 zł do negocjacji.
TrochÄ™ spraw technicznych:
Motorower jest z 2010 roku zakupiony 5.10.2010
Aktualny przebieg 8700 km
Pojemność silnika: 110 ccm, ale zarejestrowany jest jako motorower, w cenie dodaje oryginalny silnik 50 ccm na którym zrobione jest 2000 km.
Skrzynia manualna 4 biegowa.
W motocyklu przeprowadziłem następujące modyfikacje, aby mi dzielnie służył podczas tras jakie nim wykonałem:
-wymiana silnika na 110 ccm (obecny przebieg silnika 7600 km)
-wymiana gaźnika z oryginalnego na większy + filtr powietrza PoliniAirbox
-wymiana fajki na NGK i świecy na NGK irydowa
-wymiana modułu zapłonowego na taki który w moim odczuciu polepsza osiągi przy niższym zakresie obrotów
-dołożenie termometru oleju w miejsce bagnetu (dzięki niemu bez problemu kontroluję temperaturę pracy silnika podczas dłuższych tras)
-dołożenie chłodnicy oleju (zakupiłem oryginalny zestaw, dzięki niej przy temperaturze rzędu 25oC, nie trzeba zwalniać i silnik ma dobre chłodzenie, wcześniej temperatura dochodziła do 100oC i trzeba było robić postój)
-wymiana opon z Chińskich na Continental ContiGo(bez porównania lepsza trakcja szczególnie przy złych warunkach pogodowych)
-klakson dwutonowy (nie raz uratował mnie od kolizji )
-licznik rowerowy w zegarach (taka moja modyfikacja, dzięki niej jest pokazana dokładna prędkość, oraz mamy do dyspozycji zegarek)
-zebatki zdawcza 17z i tylnia 41z (nowy łańcuch)
-nowy akumulator
-wymieniony olej w lagach na gęstszy
-wymieniony gaźnik na PZ20
-wymieniony filtr powietrza na PoliniAirbox
Jestem pierwszym właścicielem motocykla, przegląd trzeba wykonać w roku 2013. Co prawda jest to Chinczyk, ale nigdy się nie zdarzyło, aby mnie zawiódł w trasie. Obecnie w silniku przed sezonem wymieniłem uszczelki i zawory na nowe i kompresja jest ok 11 barów. Możliwy pomiar przy oględzinach motocykla.
Jest możliwość zrezygnowania z części dodatków/moich przeróbek w tedy cena automatycznie spada w dół, mogę motorower przywrócić do wersji podstawowej w tedy cena jaka by mnie interesowała to 2000 zł.
Największą zaletą motorka jest jego spalanie, przy obecnych przełożeniach to 2.3l/100 km, zasięg na pełnym baku to jakieś 660 km. Prędkość jaką można utrzymać w trasie to 80-90 km/h. Nie ukrywam że jestem dumny z mojego chińczyka jeździłem nim i po Piaskowej Skale po winklach i po rejonach Beskidu Wyspowego(Kasina mała/wielka/Dobczyce/Limanowa).
Motorower do obejrzenia w Katowicach.
Zdjęcia na otomoto: http://otomoto.pl/zumico-inny-gr500-M3223854.html
Cena: 2300 zł do negocjacji.
- goldi87
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 9/6/2012, 11:59
Brednie gonią brednie. Silnik 110cm i tylko 4km? proszę cię, chińczyki w podstawce mają ok 3,3km a ty po wymianie gaziora i całego silnika tylko 4km? powinien mieć coś ok 8km. Druga sprawa to spalanie? na swoim mam ok 2,3-2l/100 ( 50 cm seria) a ty masz po tylu przeróbkach tyle samo? co za brednie.
Oczywiście gwarantujesz dożywotni przegląd? bo jak wyobrażasz sobie nowego właściciela który nie zrobi przeglądu bo silnik to 110 cm a motorower max może uzyskać 50cm?
Oczywiście gwarantujesz dożywotni przegląd? bo jak wyobrażasz sobie nowego właściciela który nie zrobi przeglądu bo silnik to 110 cm a motorower max może uzyskać 50cm?
Zastrzeżenia na PW.
-
Boshi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2349
- Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle, skutery, quady - dodaj też ogłoszenie na gielda.scigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości