Zobacz wÄ…tek - Coliber problem
NAS Analytics TAG

Coliber problem

i inne małe pojemności
_________

Coliber problem

Postprzez NuqZ » 8/6/2012, 21:04

Witam
Mam skutera kingway coliber i chciałem o odblokować zdjąłem blokady z gaźnika, filtra powietrza (przejechałem się osiągi trochę poprawione, jeszcze wszystko było ok) i zabrałem się za moduł zapłonowy słyszałem, że trzeba było przeciąć różowy kabelek więc go przeciąłem i gdy chciałem się przejechać sprawdzić czy więcej pójdzie okazało się, że motor idzie na pół gazu i rozwija prędkość 50km/h. Co może być nie tak ?
Avatar użytkownika
NuqZ
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49


Postprzez komarcc » 8/6/2012, 23:06

Przeciąłeś nieodpowiedni kabel w wielu skuterach nie ma nawet takiego kabla, zlutuj go i dobrze zaizoluj, jeśli nie uszkodziłeś jeszcze modułu to powinno wszystko wrócić do normy.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez NuqZ » 9/6/2012, 11:01

Ja zlutowałem ten kabelek i nic to nie dało. Mój moduł nie działa na moim skuterze ale działa na romecie 737 a ja do swojego włożyłem od rometa i działa motor tylko na pół gazu i jedzie 50km/h.

bananek27 ale ja nie prosiłem o wskazanie kolejnej blokady.
Avatar użytkownika
NuqZ
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49

Postprzez komarcc » 9/6/2012, 23:02

Czyli moduł jest sprawny, jak wygląda świeca (kolor)? Pisałeś, że zdjąłeś blokadę z filtra powietrza, czy po ściągnięciu regulowałeś gaźnik?
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez NuqZ » 10/6/2012, 00:12

kolor świecy szarawy :D A gaźnika nie regulowałem.
Avatar użytkownika
NuqZ
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49

Postprzez komarcc » 10/6/2012, 11:55

To wyreguluj, świeca wskazuje, że dostaje za ubogą mieszankę i prawdopodobnie to go dusi przy wyższych obrotach.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez NuqZ » 10/6/2012, 15:32

regulacja gaźnika nic nie pomogła.

Co to może być ?

Zobacz zdjecie

http://img195.imageshack.us/img195/3286/20120610317.jpg

Kabel nr 1 został przecięty (od czego on jest ?)

Kabel nr 2 chyba powinien być przecięty (chyba kabel od tej blokady)

dobrze mówię ?

Edytuj posty!
komarcc
Avatar użytkownika
NuqZ
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49

Postprzez NuqZ » 10/6/2012, 20:34

Tak kratkę i sitko zostawiłem ale od czego jest ten przecięty kabelek ?
Avatar użytkownika
NuqZ
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49

Postprzez NuqZ » 3/7/2012, 11:29

Ale zlutowanie nic nie pomogło.

Od czego jest ten kabelek nr 1, z czym on się łączy

http://img195.imageshack.us/img195/3286/20120610317.jpg
Avatar użytkownika
NuqZ
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49

Postprzez komarcc » 3/7/2012, 12:29

1 to sygnał z impulsatora, łączy się oczywiście z impulsatorem, natomiast 2 to masa.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez NuqZ » 4/7/2012, 10:30

Avatar użytkownika
NuqZ
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49

Postprzez komarcc » 4/7/2012, 10:46

To jest przekaźnik rozrusznika, impulsator masz koło magneta, musisz ściągnąć czarne osłony wiatraczka i wiatraczek chyba też i wtedy u góry magneta zobaczysz małą kosteczkę, to jest właśnie impulsator.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Leniu » 4/7/2012, 12:11

Nie lepiej ci kupić nowy moduł sport z radiatorem? Będzie miał lepsze chłodzenie i może zwiększy obroty ja swój kupiłem za jakieś 35 zł jak dobrze pamiętam ;)
Leniu
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 11/7/2011, 22:17
Lokalizacja: Barczewo/Olsztyn

Postprzez NuqZ » 4/7/2012, 14:11

komarcc a to może być wina tego impulsatora czy jeszcze coś innego ?
Ja to sprawdzę jak nie pomoże to będzie się dalej działać
Avatar użytkownika
NuqZ
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49

Postprzez komarcc » 4/7/2012, 22:43

Napiszę tak: idziesz w złą stronę, impulsator, albo działa, albo nie i jeśli by nie działał to nie miałbyś iskry i w ogóle by silnik nie zapalił, jest niemożliwym by to był uszkodzony impulsator. Nie szukaj dziury w elektryce, bo tam też nic nie zdziałasz, problem napewno jest mechaniczny, gdzieś w silniku, sprawdź zawory, dobrze by było też wiedzieć jaka jest kompresja.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê