Zobacz wątek - Pytanie.

Pytanie.

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Pytanie.

Postprzez mikiniki » 8/6/2012, 14:21

Ten gaźnik będzie pasował do rometa 727 4t ?
http://allegro.pl/gaznik-skuter-4t-odbl ... 51909.html
Bo skuter ma 4miesiące a gaźnik już się zapchał i drastycznie spadły osiągi...
I czy trodna jest wymiana takiego gaźnika ? dam radę samemu ?

albo czy da się go jakoś naprawić bez wyciągania go ?

Proszę edytować posty!
komarcc
mikiniki
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23/2/2012, 16:36


Postprzez blazejvs125 » 8/6/2012, 14:33

Po co chcesz kupować gaźnik wystarczy, że go wyczyścisz i będzie ok.
lepiej gaźnik wyciągnąć i porządnie go wyczyścić.
Porada lepiej post edytuj a nie pisz post pod postem, bo Ostrzeżenie dostaniesz :d
Benzyna we krwi, wiatr we włosach....
Avatar użytkownika
blazejvs125
Świeżak
 
Posty: 207
Dołączył(a): 30/4/2011, 16:01

Postprzez mikiniki » 8/6/2012, 14:34

rozumiem..... tylko nie mam zabardzo pojęcia jaak go wyczyścić... ? tragedia !
mikiniki
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23/2/2012, 16:36

Postprzez komarcc » 8/6/2012, 22:52

Gaźnik będzie jak najbardziej pasował, ale nie wiesz jak wykręcić gaźnik, a wiesz jakie są objawy zapchanego gaźnika? Skuter ma 4 miesiące, skąd znalazł się brud w zbiorniku paliwa? Jeśli gaźnik miałbyś zapchany to skuter by w ogóle nie odpalał, także idziesz w złym kierunku i po wymianie gaźnika pewnie nic się nie zmieni.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez bananek27 » 9/6/2012, 07:10

Przedewszystkim musisz sprawdzic czy Twoj moped ma elektryczne ssanie bo ten z linku ma po to ten kabel. Ale zakladam ze Twoj tez ma bo z reguly wiekszosc nowych mopedow takie ma. Nie wiem jak dokladnie jest u CIebie ale opisze Ci mniej wiecej jak to sie robi w simsonie. Gaznik przykrecony jest do cylindra dwiema srubami. Musisz obie odkrecic wtedy bedziesz mogl wyciagnac gaznik. Bedziesz mial tam jeszcze 2 linki od ssania i gazu ( na tym zdjeciu z linku ssanie jest elektryczne czyli ten przewod i linka od gazu z jej odczepieniem nie powinno byc problemu). Jak juz wyjmiesz gaznik odkrecasz od dolu zbiorniczek paliwa (moze sie wylac troche paliwa, norma) przewaznie sa to 4 sruby. Jak juz rozpolowisz gaznik bedziesz mial tam 2 dysze ktore musisz mocno przedmuchac najlepiej powietrzem pod cisnieniem. I w ten sposob samodzielnie wyczysciles gaznik :D. Ale opisz dokladnie co Ci sie dzieje bo watpie aby to byla wina gaznika. Czesto pada ten elektrozawor od ssania i wtedy silnik albo ciezko pali albo jak sie nagrzeje to przerywa podczas jazdy i gasnie. Wiec opisz dokladnie co jest nie tak....
bananek27
 

Postprzez blazejvs125 » 9/6/2012, 10:37

komarcc moj kuzyn tez kupil nowy motor po paru miesiacach oddal do serwisu i wyczyscili mu gaznik, bo mial zabrudzony:d
Moze miec zabrudzony :d
Benzyna we krwi, wiatr we włosach....
Avatar użytkownika
blazejvs125
Świeżak
 
Posty: 207
Dołączył(a): 30/4/2011, 16:01

Postprzez bananek27 » 9/6/2012, 10:49

Nie jest to wcale wykluczone wiadomo jak to polskie paliwa hehe :D
bananek27
 

Postprzez mikiniki » 9/6/2012, 15:24

tankuje na statoilu zawsze.... raczej gaznik ;/
mikiniki
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23/2/2012, 16:36

Postprzez bananek27 » 9/6/2012, 15:37

Poradzisz sobie z czyszczeniem??
bananek27
 

Postprzez mikiniki » 9/6/2012, 17:41

Nie wiem kiedy to zrobie ;/ dzisiaj jakby lepiej chodził.... ( więcej mocy ) dzisiaj wymieniłem olej.... castrol wlałem najlepszy jaki był w sklepie... i zamówiłem olej do przekładni motul na allegro, wczoraj dokładnie wyczyściłem filtr powietrza, zobaczymy czy to cośik da ;)
mikiniki
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23/2/2012, 16:36

Postprzez mikiniki » 11/6/2012, 10:39

sorry ze post pod postem. oddaje do serwisu jutro, na miejscu zrobi mechanik w 1h za 40zł tj. czyszczenie i regulacja ;)
mikiniki
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23/2/2012, 16:36

Postprzez kowal_71 » 11/6/2012, 15:53

Zamiast przepraszać, lepiej przeedytować (ikonka nad każdym Twoim postem z napisem 'edytuj'). Napisz, czy pomogło.
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mikiniki » 12/6/2012, 21:12

Nie pomogło..... wyczyścili gaźnik, kupiłem nowy filtr powietrza a skute raz nadal zwalnia... tz. chwile jedzie 55km jakieś 2-3min a potem zwalnia do 20 ;/ o co chodzi jeśli to nie gaźnik ? miał ktoś kiedyś coś takiego ?
mikiniki
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23/2/2012, 16:36

Postprzez michau_ek » 12/6/2012, 21:18

a docierałeś ten skuter? bo obstawiam, że pałowałeś od początku na pełnej manecie, przez co się przegrzał i teraz puchnie ci tłok, spadają osiągi i ogólnie lipa.. jesli jest tak jak mowie, to musisz wymienic tłok i pierscionki, dotrzeć porządnie i potem cieszyć się jazdą nawet 80 km/h licznikowe ;)
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez komarcc » 12/6/2012, 22:36

mikiniki napisał(a):Nie pomogło..... wyczyścili gaźnik, kupiłem nowy filtr powietrza a skute raz nadal zwalnia... tz. chwile jedzie 55km jakieś 2-3min a potem zwalnia do 20 ;/ o co chodzi jeśli to nie gaźnik ? miał ktoś kiedyś coś takiego ?


Pisałem, że to nie gaźnik... poniosłeś zbędne koszty, tak samo z filtrem, filtr w tych skuterkach się czyści, a nie wymienia.

Masz problem z kompresją, bądź rozregulowane są zawory, na początek wyreguluj zawory, ale wątpię by pomogło, następnie udaj się do mechanika na pomiar kompresji i wszystko będzie jasne.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez mikiniki » 13/6/2012, 06:15

Docierałem go jakies 300km, tak jak zalecali... nie nie nie na pełnej manetce.... moze to wina paliwa ? ale zauważyłem tez ze kolo tylnego kola tam pod tą obudową wycieka olej z przekładni...Znaczy się nie leje się tylko jest tłuste cały czas możne sie wylał ? zamówiłem motul na allegro do przekładni 125ml.
mikiniki
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23/2/2012, 16:36

Postprzez komarcc » 13/6/2012, 08:32

Może uszczelniacz się uszkodził na wale i tam ucieka kompresja? Odkręć pokrywę i ściągnij wariator, za nim masz uszczelniacz, jeśli tam będzie mokro to kup nowy.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr