Motor dla małej dziewczyny :)
Posty: 53
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
wy to kur chyba naprawdę małe fiuty macie co poniektórzy
ona wazy ze 40kg nsr ze 150 a ma 40 koni to kolo cb 500 to tylko śmignie
ona wazy ze 40kg nsr ze 150 a ma 40 koni to kolo cb 500 to tylko śmignie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Aby Wam ułatwić sprawę ważę ok.54-55 kg więc nie aż tak mało ; p i powiem jeszcze tak , mój chłopak i jego kumple mają od 600 do góry więc też jak z nimi pojadę , żebym się nie ciągła ;p bo tak też bywa ;p;p haha
- Dancerkaa
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/6/2012, 13:34
- Lokalizacja: Żywiec
RUTRA.RD napisał(a):wy to kur chyba naprawdę małe fiuty macie co poniektórzy
ona wazy ze 40kg nsr ze 150 a ma 40 koni to kolo cb 500 to tylko śmignie
Gdzies ty widzial 40 konne nsr ? 40 koni z dwu suwa to silniki ktore robione sa do ekstremalnej jazdy. Zreszta nsr o ile pamietam miala max okolo 28 koni obok rs125 i mito ktore maja okolo 33 konie. Jaki jest sens kupowania sportowej 125 jak ma sie A ? To juz lepiej stara ninje 250 ktora ma podobne osiagi i jest juz w 4T.
Ale i tak obstaje przy zx6r z 95-97 roku ktory jest o wiele bezpieczniejszym motocyklem niz wszystkie poprzednie ktore wymienilem.
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
GS 500 to dobra propozycja tylko w wersji F ciężko w tej cenie będzie wyszukać . Znajoma jeździ i sobie bardzo chwali. Pozdrawiam
- mike-the-bike
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 22/5/2012, 10:05
najmocniejsza wersja jaka wychodziła nsr miała 40 kuni kumpel miał taka sprowadzona z wloch w malowaniu repsola szla 175 km/h
to juak juz to moze tl 1000r chcesz ?
to juak juz to moze tl 1000r chcesz ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Ale wy gadacie...
Dancerka - rozumiem, że chcesz sporta, ale jeżdżenie na sporcie wymaga ciut... większych umiejętności. Nie lepiej kupić na początek starego GS'a (którego i tak pewnie przeszlifujesz), polatać dwa sezony, nabrać doświadczenia i wtedy już pakować się w sporty? Jeśli masz już 'A', to odradzam wszelkiego rodzaju sporty klasy 125 i 250-tki w 4-suwie, bo to nie ma najmniejszego sensu. GSka ma wystarczająco mało mocy, żeby Cię nie zabić, a wystarczająco dużo, żebyś nie zasnęła. Jako początkująca motocyklistka nie pakuj się od razu na głęboką wodę, kupując jakieś 600-tki, które mają po 100-120 koni i ważą tyle, że możesz mieć problem zatrzymać się na światłach. Moja sąsiadka też taka drobna i tak się napaliła, że na pierwsze moto kupiła sobie R6, ale była taka wystraszona co do mocy i wysokości moto, że jej brat na niej jeździł. Jak już się na nim pierwszy raz przejechała, to na światłach nie utrzymała jej i przewróciła się na bok, łamiąc sobie nogę.
Reasumując: Pierwsze doświadczenie! (suzuki gs 500e/f), potem sport... ŻYJ.
P.s.: er5 też jest zacny!
Dancerka - rozumiem, że chcesz sporta, ale jeżdżenie na sporcie wymaga ciut... większych umiejętności. Nie lepiej kupić na początek starego GS'a (którego i tak pewnie przeszlifujesz), polatać dwa sezony, nabrać doświadczenia i wtedy już pakować się w sporty? Jeśli masz już 'A', to odradzam wszelkiego rodzaju sporty klasy 125 i 250-tki w 4-suwie, bo to nie ma najmniejszego sensu. GSka ma wystarczająco mało mocy, żeby Cię nie zabić, a wystarczająco dużo, żebyś nie zasnęła. Jako początkująca motocyklistka nie pakuj się od razu na głęboką wodę, kupując jakieś 600-tki, które mają po 100-120 koni i ważą tyle, że możesz mieć problem zatrzymać się na światłach. Moja sąsiadka też taka drobna i tak się napaliła, że na pierwsze moto kupiła sobie R6, ale była taka wystraszona co do mocy i wysokości moto, że jej brat na niej jeździł. Jak już się na nim pierwszy raz przejechała, to na światłach nie utrzymała jej i przewróciła się na bok, łamiąc sobie nogę.
Reasumując: Pierwsze doświadczenie! (suzuki gs 500e/f), potem sport... ŻYJ.
P.s.: er5 też jest zacny!
- freestyle431
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 13/6/2012, 13:32
- Lokalizacja: Kęty
A ja mam do Was prośbę :*** jak zawsze ;p czy moglibyście poszukać jakiś ogłoszeń z woj, Śląskiego lub na jego obrzeżach ? Bardzo Was proszę, bo ja na nic się ni emogę zdecydować i żeby nie były za drogie z góry gorąco dziękuję .
Pozdrawiam.
Buziaki ;**
Pozdrawiam.
Buziaki ;**
- Dancerkaa
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/6/2012, 13:34
- Lokalizacja: Żywiec
Za 4500-5000 wyrwiesz dobrą Yamahe XJ600. Fajna rzecz, silnik czołg, cztery gary, YAMAHA, z owiewką spoko i moc 60 koni Cie nie zabije. Zdecydowanie polecam, bo jest w twoim zasięgu.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Dancerkaa napisał(a):A ja mam do Was prośbę :*** jak zawsze ;p czy moglibyście poszukać jakiś ogłoszeń z woj, Śląskiego lub na jego obrzeżach ? Bardzo Was proszę, bo ja na nic się ni emogę zdecydować i żeby nie były za drogie z góry gorąco dziękuję .
Pozdrawiam.
Buziaki ;**
Przestań się tu miziać, bo już się coponiektórzy ślinią do monitora. Lepiej zastanów się jak utrzymasz to moto? Zarabiasz na siebie, rodzice dadzą? Obstawiam, że pierwszy serwis nadejdzie i leżysz, a szkoda by było, żeby moto traktować jak zabawkę, którą można rzucić w ka jak się znudzi
-
Szuma_ - Świeżak
- Posty: 285
- Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
- Lokalizacja: Szczecin
jak tniemy koszty to 125 odpada... za duzo pali i do tego olej trzeba kupować.. poza tym możliwy remont
A z drugiej strony- Rutra może troche przesadza, chyba że rzczywiście była to jakaś limitowana wersja, ale generalnie takie 125 też swoje potrafi i wiele nauczy. Można rozważyć taką opcję. I wygląd ma sportowy:D z tym że ja bym się skłaniał do rs 125
A z drugiej strony- Rutra może troche przesadza, chyba że rzczywiście była to jakaś limitowana wersja, ale generalnie takie 125 też swoje potrafi i wiele nauczy. Można rozważyć taką opcję. I wygląd ma sportowy:D z tym że ja bym się skłaniał do rs 125
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Dancerkaa napisał(a):Aby Wam ułatwić sprawę ważę ok.54-55 kg więc nie aż tak mało ; p i powiem jeszcze tak , mój chłopak i jego kumple mają od 600 do góry więc też jak z nimi pojadę , żebym się nie ciągła ;p bo tak też bywa ;p;p haha
Ostatnio właśnie rozmawialiśmy ze znajomym i opowiadał mi o pewnej dziewczynie, która śmigała z kolegami. Oni litr i więcej, ona Ninja 250. Też strasznie się martwiła, że będzie się wlokła za nimi. Dlatego się nie wlokła ale brakło jej umiejętności. Teraz Ninja skasowana a dziewczyna w tym sezonie już nie pojeździ. A do tego rehabilitacja kosztowna jest.
Zaczynaj od małych pojemności, od motocykli o mniejszej masie. Poprzymierzaj się, zobacz czy sięgasz na postoju całą stopą do ziemi. Szukaj motocykla lekkiego, wąskiego i zwrotnego. Moc i pojemność to nie wszystko. Fajnie, żeby tę moc oddawał liniowo. Jak czytam np. że ludzie na egzaminach mają problem z 8 na pierwszym biegu bo jest zbyt nerwowy to się zastanawiam co ich skłania do tego, żeby po zdaniu prawka, wsiadać zaraz na kilkukrotnie mocniejszy motocykl. Nie rób tego błędu. Doświadczenia nabiera się powoli i trzeba eliminować na początku przeszkody zamiast sobie ich dokładać. I tak wystarczy emocji a jazda ma dawać frajdę. I będzie ci z czasem dawała coraz większą, czego ci życzę.
ER-6n 2012
-
specificman - Świeżak
- Posty: 434
- Dołączył(a): 13/9/2011, 13:11
- Lokalizacja: Warszawa
cJarek napisał(a):jamnik: full ack.
Konieczny pelen program: manicure, pedicure, kosmetyczka lacznie z depilacja brazylijska. No i nowe buty i sukienka tez by sie przydaly.
Dokladnie .... W hydepark-->wypadki wrzucilem 2 linki kotre ukazuja Twoja wypowiedz.
- mlody636
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
- Lokalizacja: jesteÅ›??
Mam 159 wzrostu i kupiłam suzuki gs 500 e w wersji five stars wygląda trochę jak sportowy bynajmniej dla mnie . Jak się nie ma doświadczenia to lepiej nie pchać się w duże pojemności i wagi . Osobiście uważam , że lepiej jest kupić coś mniejszego na początek i zmienić niż kupić super sportowy motocykl i zrobić sobie krzywdę na pierwszej przejażdżce, zresztą dla pasjonatów dwóch kółek zmiana co jakiś czas jest czymś miłym , a nie tylko stratą kasy
-
Mili - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 22/11/2011, 06:44
- Lokalizacja: Tczew
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Posty: 53
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości