Zobacz wątek - Motor dla małej dziewczyny :)
NAS Analytics TAG

Motor dla małej dziewczyny :)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez zxer » 14/6/2012, 15:58

Zadnych 125. 125 jest dla A1 jak masz A to bierz cos 500cc +
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw


Postprzez RUTRA.RD » 15/6/2012, 09:26

wy to kur chyba naprawdę małe fiuty macie co poniektórzy

ona wazy ze 40kg nsr ze 150 a ma 40 koni to kolo cb 500 to tylko śmignie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez Dancerkaa » 15/6/2012, 09:44

Aby Wam ułatwić sprawę ważę ok.54-55 kg ;) więc nie aż tak mało ; p i powiem jeszcze tak , mój chłopak i jego kumple mają od 600 do góry więc też jak z nimi pojadę , żebym się nie ciągła ;p bo tak też bywa ;p;p haha
Dancerkaa
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8/6/2012, 13:34
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez zxer » 15/6/2012, 10:11

RUTRA.RD napisał(a):wy to kur chyba naprawdę małe fiuty macie co poniektórzy

ona wazy ze 40kg nsr ze 150 a ma 40 koni to kolo cb 500 to tylko śmignie


Gdzies ty widzial 40 konne nsr ? 40 koni z dwu suwa to silniki ktore robione sa do ekstremalnej jazdy. Zreszta nsr o ile pamietam miala max okolo 28 koni obok rs125 i mito ktore maja okolo 33 konie. Jaki jest sens kupowania sportowej 125 jak ma sie A ? To juz lepiej stara ninje 250 ktora ma podobne osiagi i jest juz w 4T.

Ale i tak obstaje przy zx6r z 95-97 roku ktory jest o wiele bezpieczniejszym motocyklem niz wszystkie poprzednie ktore wymienilem.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez mike-the-bike » 15/6/2012, 10:47

GS 500 to dobra propozycja tylko w wersji F ciężko w tej cenie będzie wyszukać . Znajoma jeździ i sobie bardzo chwali. Pozdrawiam
mike-the-bike
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22/5/2012, 10:05

Postprzez RUTRA.RD » 15/6/2012, 12:17

najmocniejsza wersja jaka wychodziła nsr miała 40 kuni kumpel miał taka sprowadzona z wloch w malowaniu repsola szla 175 km/h :)

to juak juz to moze tl 1000r chcesz ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez freestyle431 » 15/6/2012, 21:57

Ale wy gadacie...
Dancerka - rozumiem, że chcesz sporta, ale jeżdżenie na sporcie wymaga ciut... większych umiejętności. Nie lepiej kupić na początek starego GS'a (którego i tak pewnie przeszlifujesz), polatać dwa sezony, nabrać doświadczenia i wtedy już pakować się w sporty? Jeśli masz już 'A', to odradzam wszelkiego rodzaju sporty klasy 125 i 250-tki w 4-suwie, bo to nie ma najmniejszego sensu. GSka ma wystarczająco mało mocy, żeby Cię nie zabić, a wystarczająco dużo, żebyś nie zasnęła. Jako początkująca motocyklistka nie pakuj się od razu na głęboką wodę, kupując jakieś 600-tki, które mają po 100-120 koni i ważą tyle, że możesz mieć problem zatrzymać się na światłach. Moja sąsiadka też taka drobna i tak się napaliła, że na pierwsze moto kupiła sobie R6, ale była taka wystraszona co do mocy i wysokości moto, że jej brat na niej jeździł. Jak już się na nim pierwszy raz przejechała, to na światłach nie utrzymała jej i przewróciła się na bok, łamiąc sobie nogę.
Reasumując: Pierwsze doświadczenie! (suzuki gs 500e/f), potem sport... ŻYJ. :-)
P.s.: er5 też jest zacny! ;-)
freestyle431
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 13/6/2012, 13:32
Lokalizacja: Kęty

Postprzez zxer » 15/6/2012, 22:26

Chyba mowisz o nsr 250 nie 125
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez Dancerkaa » 28/6/2012, 19:52

A ja mam do Was prośbę :*** jak zawsze ;p czy moglibyście poszukać jakiś ogłoszeń z woj, Śląskiego lub na jego obrzeżach ? Bardzo Was proszę, bo ja na nic się ni emogę zdecydować ;) i żeby nie były za drogie z góry gorąco dziękuję .

Pozdrawiam.
Buziaki ;**
Dancerkaa
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8/6/2012, 13:34
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez Sykopson » 28/6/2012, 20:17

Za 4500-5000 wyrwiesz dobrą Yamahe XJ600. Fajna rzecz, silnik czołg, cztery gary, YAMAHA, z owiewką spoko i moc 60 koni Cie nie zabije. Zdecydowanie polecam, bo jest w twoim zasięgu.
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Szuma_ » 28/6/2012, 22:07

Dancerkaa napisał(a):A ja mam do Was prośbę :*** jak zawsze ;p czy moglibyście poszukać jakiś ogłoszeń z woj, Śląskiego lub na jego obrzeżach ? Bardzo Was proszę, bo ja na nic się ni emogę zdecydować ;) i żeby nie były za drogie z góry gorąco dziękuję .

Pozdrawiam.
Buziaki ;**



Przestań się tu miziać, bo już się coponiektórzy ślinią do monitora. Lepiej zastanów się jak utrzymasz to moto? Zarabiasz na siebie, rodzice dadzą? Obstawiam, że pierwszy serwis nadejdzie i leżysz, a szkoda by było, żeby moto traktować jak zabawkę, którą można rzucić w ka jak się znudzi
Avatar użytkownika
Szuma_
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kravec » 29/6/2012, 00:22

jak tniemy koszty to 125 odpada... za duzo pali i do tego olej trzeba kupować.. poza tym możliwy remont

A z drugiej strony- Rutra może troche przesadza, chyba że rzczywiście była to jakaś limitowana wersja, ale generalnie takie 125 też swoje potrafi i wiele nauczy. Można rozważyć taką opcję. I wygląd ma sportowy:D z tym że ja bym się skłaniał do rs 125
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Sykopson » 29/6/2012, 10:14

To na pewno. RS jest dużo lepsza od NSR, choćby ze względu na zawieszenie i hamulce, no i oczywiście ładniejsza też jest wg. mnie.
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Piach » 29/6/2012, 13:33

Przy takich parametrach to jakas sportowa 250 by sie nadala, tylko nie wiem czy w takim limicie cenowym cos sie trafi.
Avatar użytkownika
Piach
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 2/9/2011, 13:44
Lokalizacja: Bruksela

Postprzez specificman » 29/6/2012, 14:32

Dancerkaa napisał(a):Aby Wam ułatwić sprawę ważę ok.54-55 kg ;) więc nie aż tak mało ; p i powiem jeszcze tak , mój chłopak i jego kumple mają od 600 do góry więc też jak z nimi pojadę , żebym się nie ciągła ;p bo tak też bywa ;p;p haha

Ostatnio właśnie rozmawialiśmy ze znajomym i opowiadał mi o pewnej dziewczynie, która śmigała z kolegami. Oni litr i więcej, ona Ninja 250. Też strasznie się martwiła, że będzie się wlokła za nimi. Dlatego się nie wlokła ale brakło jej umiejętności. Teraz Ninja skasowana a dziewczyna w tym sezonie już nie pojeździ. A do tego rehabilitacja kosztowna jest.

Zaczynaj od małych pojemności, od motocykli o mniejszej masie. Poprzymierzaj się, zobacz czy sięgasz na postoju całą stopą do ziemi. Szukaj motocykla lekkiego, wąskiego i zwrotnego. Moc i pojemność to nie wszystko. Fajnie, żeby tę moc oddawał liniowo. Jak czytam np. że ludzie na egzaminach mają problem z 8 na pierwszym biegu bo jest zbyt nerwowy to się zastanawiam co ich skłania do tego, żeby po zdaniu prawka, wsiadać zaraz na kilkukrotnie mocniejszy motocykl. Nie rób tego błędu. Doświadczenia nabiera się powoli i trzeba eliminować na początku przeszkody zamiast sobie ich dokładać. I tak wystarczy emocji a jazda ma dawać frajdę. I będzie ci z czasem dawała coraz większą, czego ci życzę.
ER-6n 2012
Avatar użytkownika
specificman
Świeżak
 
Posty: 434
Dołączył(a): 13/9/2011, 13:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jamnik » 1/7/2012, 07:26

koledzy chyba zapomnieli ze motor to nie wszystko a bezpieczenstwo mozesz kupic motor ale wczesniej zadbaj o siebie
jamnik
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 24/6/2012, 11:47
Lokalizacja: brzesko

Postprzez mlody636 » 1/7/2012, 09:43

cJarek napisał(a):jamnik: full ack.

Konieczny pelen program: manicure, pedicure, kosmetyczka lacznie z depilacja brazylijska. No i nowe buty i sukienka tez by sie przydaly.




Dokladnie .... W hydepark-->wypadki wrzucilem 2 linki kotre ukazuja Twoja wypowiedz.
mlody636
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
Lokalizacja: jesteÅ›??

:)

Postprzez Nice4 » 5/7/2012, 00:38

Hi hi- tez szukam podpowiedzi - skorzystam, a w przyszłości może wymienimy się spostrzeżeniami:)
Nice4
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5/7/2012, 00:12

Postprzez Mili » 10/7/2012, 20:05

Mam 159 wzrostu i kupiłam suzuki gs 500 e w wersji five stars wygląda trochę jak sportowy bynajmniej dla mnie . Jak się nie ma doświadczenia to lepiej nie pchać się w duże pojemności i wagi . Osobiście uważam , że lepiej jest kupić coś mniejszego na początek i zmienić niż kupić super sportowy motocykl i zrobić sobie krzywdę na pierwszej przejażdżce, zresztą dla pasjonatów dwóch kółek zmiana co jakiś czas jest czymś miłym , a nie tylko stratą kasy :)
Avatar użytkownika
Mili
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22/11/2011, 06:44
Lokalizacja: Tczew

Postprzez motoluka » 10/7/2012, 20:36

Może się przyda http://cycle-ergo.com/
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości




na górê