Zobacz wątek - Gazniki ZZR 1100 do GPZ 1100

Reklama

NAS Analytics TAG

Gazniki ZZR 1100 do GPZ 1100

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Gazniki ZZR 1100 do GPZ 1100

Postprzez rafczyk » 7/6/2012, 21:16

Witam wszystkich zainteresowanych tematem.
Posiadam motocykl GPZ 1100 z 1996r. Jeżdżę wyłącznie z pasażerem i na trasie, po pierwszych jazdach mam jeden mały minus, troszeczkę brakuje mu mocy i tu jest mój pomysł:
Niestety o GPZ nie ma zbyt wiele , ale poczytałem troszkę o 2 motorkach i według znalezionych danych technicznych GPZ jak i ZZR maja bardzo podobne silniki, różnią sie stopniem sprezania (gpz 10 a zzr 11),no i gaźnikami GPZ 38mm, ZZR 40mm.
I tu pytanie do was, czy założenie gaźników z ZZR cos da, czy moze jest wiecej zmian ktore dodaly te 20 koni w ZZR, a moze ktos juz to testował takie rozwiazanie i może coś napisać o odczuciach ,czy warto sie w to bawić ?
Pozdrawiam :D
rafczyk
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 1/1/2009, 21:14


Postprzez tomera » 8/6/2012, 10:17

jak byś jeszcze wziekszył stopien sprezania to by to coś dało :)
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez rafczyk » 8/6/2012, 13:28

To na pewno, ale obawiam sie ze w zzr sa jeszcze inne walki rozrzadu o ile nie cala glowica, poniewaz srednica i skok tloka sa takie same w obu motorach, a sprezanie sie rozni. Nie wiem czy można to osiagnac samym gaznikiem?
Na pewno samo zwiekszenie cisnienia na cylindrach jest odczuwalne, ale mam to doswiadczenie jeszcze z samochodu gdzie zwiekszylem z 8 na 12,5 i tam to bylo czuć, ale czy zwiekszenie o 1 da jakis odczuwalny efekt to troche watpie, wiec z tym bym sie nie bawil bo to juz spory koszt za uszczelke, zrobienie glowicy, regulacje zaworow itd.
Dlatego zalozylem tutaj temat bo ludzie sie bawia w takie zeczy i wiedza wiecej szczegolow technicznych na ten temat.
rafczyk
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 1/1/2009, 21:14

Postprzez tomera » 8/6/2012, 19:47

sam gaźnik moze troche da ale porazających efektow nie odczujesz :(
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr