Zobacz wątek - Yamaha r6 - gdzie kupić silnik, bądź cylindry?
NAS Analytics TAG

Yamaha r6 - gdzie kupić silnik, bądź cylindry?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Yamaha r6 - gdzie kupić silnik, bądź cylindry?

Postprzez BodyMen » 6/6/2012, 21:32

Witam kupiłem yamahe r6 z 1999r miała niby do regulacji zawory po oddaniu do mechanika okazało sie ze pęknieta jest tuleja, cisnienie na tłokach wynosiło maxymalnie 6, a powino byc 13 . Potrzebuje kupic caly silnik lub cylindry, mechanik ma problem z znalezieniem silnika poniewaz wyszło mało tych modeli Doradzcie gdzie moge zakupic silnik albo cylindry same.

Jesli nie ten dzial albo cos nie tak to przepraszam

Pozdrawiam
BodyMen
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6/6/2012, 21:04


Postprzez Seba_ER5 » 7/6/2012, 12:44

Potrzebny caly silnik bo naprawda tu duzo nie da...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez KAPELA911 » 7/6/2012, 13:13

szukaj na alledrogo albo ebay.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez KaG » 7/6/2012, 20:42

Ja bym zaczął od ostrego opierd*lenia gościa który ci to opchnął.
KaG
 

Postprzez Seba_ER5 » 8/6/2012, 13:15

tez..
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez omerx » 9/6/2012, 09:41

Wyszło mało tych modeli ? mechanik bzdury gada.

W rocznikach 99-02 jamaszka dała ciała i zrobiła słabej jakosci cylindry, które lubiały sobie pękać, albo użytkownicy często doprowadzali do zatarcia silnika, dlatego tak mało jest używanych silnikow na allegro i ogólnie na rynku.
Jak po jakimś dzwonie ktoś wystawia rozbitka ze sprawnym piecem to ten piec schodzi jak ciepłe bułeczki, poniewaz kupno i wymiana pieca jest o wiele tansza niż zakup i wymina bloku silnika z tulejami i innymi czesciamy.

I samego bloku z cylindrami nie wymienisz, jednoczesnie trzeba wpakowac, tłoki, wał i coś tam jeszcze bo to wszystko musi byc spasowane.
Avatar użytkownika
omerx
Świeżak
 
Posty: 175
Dołączył(a): 9/4/2009, 19:51
Lokalizacja: Leszno

Postprzez Seba_ER5 » 9/6/2012, 21:05

Jak wyżej. Sytuacja z autopsji. R6 99r. w serwisie znajomego stała kompresja 13 na trzech tłokach a na jednym 6. Padaka czasza z laminatu. 9500 chlopak dal. Po zdjęciu głowicy pęknięty nicasil. Nowy silnik sytuacji podobna. Silnik odesłany, 500pln w plecy na transporcie. dopiero kolejny byl dobry. No ale juz moto wtedy z 12k wyszedl.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Karol Totem » 12/10/2015, 12:36

Trochę odgrzewam kotleta, ale w naszym warsztaciku opracowaliśmy bardzo dobry sposób i jesteśmy w stanie uruchomić takie moto za 2000 zł z potrzebnymi częściami i uszczelkami i dać pisemną gwarancję, że tuleja się już więcej nie uszkodzi :)
Karol Totem
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11/10/2015, 02:09

Postprzez leff » 12/10/2015, 14:52

to wiecej nie odgrzewaj takich tematow sprzed 3 lat
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Pawel_yamaha_r6 » 22/12/2016, 11:29

Witam wszystkich, pozwolicie że odgrzeje temat;)

Chłopaki z Totem Garage złożyli mi właśnie taki silnik z r6 https://www.youtube.com/watch?v=IoNW9ip ... e=youtu.be

Na uszczelkach raczej oszczędzają... silnik leje woda i olejem... niestety zawoziłem sam silnik i odbierałem bo mam trochę
kilometrów tam, ze złoma który nie pali zrobili złoma co odpala kompresja po 10 na jednym garku 11 mocowania nie pasuję, sprzęgło nie działa, a 2 śruby z bloku do głowicy na jakimś magicznym kleju, raczej szybko nie pojeżdżę... jednym słowem masakra, wszystko nagrane odradzam taka przeróbkę silnika.
Pawel_yamaha_r6
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 22/12/2016, 09:57

Postprzez ChaoticBiker » 23/12/2016, 08:47

Wystaw motur na sprzedaz, w ogloszeniu napisz, ze nowy silnik na dotarciu :twisted:
Albo ze tylko regulacje trzeba :twisted:

Serio, ludzie nie chca sie nauczyc, ze jakiekolwiek remonty silnika zrobione porzadnie sa zupelnie nieoplacalne a tanie zupelnie nieskuteczne - porzadny remont praktycznie zawsze przekracza wartosc motocykla i praktycznie oprocz klasykow/zabytkow to sie tego nie oplaca robic, a kupno sprawnego silnika z drugiej reki to jak wygranie 6 w lotototka.

Z wlasnego doswiadczenia mam tak o, gdzie w jednym motocyklu dopiero za 4tym razem udalo sie znalezc silnik, ktory jako tako dziala. I przy okazji nie polecam pana, ktory zawodowo zajmuje sie handlem silnikami i czesciami motocyklowymi na wschodzie Polski. W ogole po silniki jezdzimy tylko na zachod, nie kupujemy w PL, chyba ze
1) jest to motocykl np. powypadkowy, ktory da sie odpalic i sprawdzic
2) sprzedajacy daje nam gwarancje na pismie z pokryciem kosztow transportu.

W innych przypadkach niestety nie mozna ufac nawet warsztatom o dobrej renomie....
Avatar użytkownika
ChaoticBiker
Stary Wyjadacz
 
Posty: 706
Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
Lokalizacja: Edinburgh



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr