Zobacz wątek - Lekka wywrotka motocykla i palące się kontrolki

Reklama

NAS Analytics TAG

Lekka wywrotka motocykla i palące się kontrolki

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Lekka wywrotka motocykla i palące się kontrolki

Postprzez jonatesha » 6/6/2012, 14:38

Bardzo proszę o radę! Wraz z moim Kawasaki er-5 ulegliśmy przyciąganiu i zaliczyliśmy lekką wywrotkę. Po przywróceniu do pionu motor nie chciał odpalić. Dodam,że tego dnia zrobiłam juz na nim trochę kilometrów, silnik był ciepły, po wywrotce natychmiast został zgaszony.
Dałam mu spokój, postał nockę i odpalił.
Niestety, już na chodzącym silniku palą się kontrolki ciśnienia oleju i temperatury. O ile olej jestem w stanie zrozumieć (paliwo go rozrzedziło??) ale temperaturę na zimnym silniku??Wszędzie jest sucho, nie ma żadnego wycieku...
Chcemy się jutro za niego zabrać. Zastanawiam się czy warto zatem wymienić olej, no i co z tą temperaturą?
Avatar użytkownika
jonatesha
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5/6/2012, 11:44
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez rosiboj » 6/6/2012, 15:57

Sprawdz kable , czujniki i poziomy plynow, moze teraz jest sucho ale tam gdzie sie wywalilas moglo sie nieco rozlac tu i tam. Sprawdz jaki masz poziom oleju teraz i czy jest on wlasciwy.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez hugo2003 » 6/6/2012, 19:27

Po 1
jaki to motocykl???
Po 2
Tak jak mowi Rosiboj sprawdz czujniki a przedewszystkim czujnik temperatury byc moze podczas upadku odlaczył sie przewod gdzie pokazuje 100% "rezystencji" co bedzie pokazywalo wysoka temperature (w zaleznosci od modelu i marki)

Co do czujnika oleju to moze byc jak u brachola( mial szlif na prawa strone GSX750F) wgniotł sie dekiel i dawal "lewe zero" co powodowalo swiecenie kontrolki... podejrzewam ze tu jest podobnie chyba ze to Yamaha a ona ma ponoc czujnik poziomu oleju....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Insekt » 6/6/2012, 21:36

"Wraz z moim Kawasaki er-5"
r6 2001 -----> cbr 1000rr 2014
Avatar użytkownika
Insekt
Świeżak
 
Posty: 394
Dołączył(a): 18/5/2009, 10:52
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez jonatesha » 15/6/2012, 12:23

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Zrobiliśmy jak pisaliście. Wszystko było ok...Nic nie odłączone, nie zgięte itp..
Moto postał, oleju faktycznie było kapkę za dużo, odciągnęliśmy mu tego ok 100 ml i poziom jest ok ..wszystko śmiga. Kontrolki zgasły.
Myślicie,że obejdzie się bez wymiany oleju (trzy tyg. był wymieniany :? )???
Avatar użytkownika
jonatesha
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5/6/2012, 11:44
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr