Zobacz wątek - Kawa zx9r

Kawa zx9r

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Kawa zx9r

Postprzez WiernyFA » 5/6/2012, 14:47

Witam.
Jestem świeży na forum i nie znam się zbytnio na ścigach jeśli chodzi o mechanikę :?
Chciałbym, o ile jest to możliwe, żeby ktoś bardziej doświadczony w temacie rzucił okiem na tą kawe poniżej.
Gość mówi że posiada ją 2lata. Sprowadzona z Włoch przez niego. Jest 1 właścicielem w PL. Moto ma dwie wgniotki bo się przewrócił w garażu.
Opona tył do wymiany ale ze starości bo już spekała. W tym sezonie zrobił już niby 1000km.Ale najgorsze według mnie, z tego co powiedział, że uszczelka pod pokrywą zaworów się poci.
Jak sądzicie o czym to może świadczyć? Czy to coś groźnego? Dzięki za pomoc.

http://warszawa.gumtree.pl/c-Samochody- ... Z379668662
Avatar użytkownika
WiernyFA
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/6/2012, 14:33


Postprzez Maxi666 » 5/6/2012, 19:26

Obstawiam zaciety pływak, który puszcza paliwo do oleju i sie robi male bum :p Miałem tak w 929 tyle, że tam wtrysk puszczal paliwo. Na wiecej ci nie odpowiem bo o kawach zielonego pojecia nie mam.
Suzuki GS 500 1991r. -> CBR 600 F2 -> CBR 929
Avatar użytkownika
Maxi666
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 19/3/2010, 18:31
Lokalizacja: Osiek nad Notecią

Postprzez MonsterEnergy666 » 5/6/2012, 19:41

dziewiatki wychodzily tylko niebieskie i zielone, cala malowana , lezala pewnie 100 razy, daruj sobie
Kawasaki ZX-9R Ninja
Avatar użytkownika
MonsterEnergy666
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 14/3/2012, 14:59
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Postprzez skidmarks » 5/6/2012, 19:51

MonsterEnergy666 napisał(a):dziewiatki wychodzily tylko niebieskie i zielone, cala malowana , lezala pewnie 100 razy, daruj sobie


czarne z szarym też były . http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... x9r_97.htm
Ta czacha juz nie oryginał ale bzdur nie wypisuj.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez WiernyFA » 6/6/2012, 09:07

No dzięki panowie. Jadę ją oglądać mimo wszystko i zobaczę o wyjdzie z autopsji:)
To że akurat moto malowane to najmniejszy problem. I tak po sezonie odmalowałbym na LIME GREEN:)
Ważne żeby był prosty, nie jumany i silnik zdrowy!

Kolego "Maxi666" a nie orientujesz się ile wymiana takiego pływaka?
I od czego ten pływak jest? Chodzi o ten w zbiorniku?
Prędkość nie zabija, tylko nagłe zatrzymanie!!!
Avatar użytkownika
WiernyFA
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/6/2012, 14:33

Postprzez Maxi666 » 6/6/2012, 12:49

Chodzi o pływak w gaźniku ;) Moze wystarczy tylko rozebrac, przeczyscic i bedzie gralo :P Ja musialem cała listwe wtrysków wymienic w 929.
Suzuki GS 500 1991r. -> CBR 600 F2 -> CBR 929
Avatar użytkownika
Maxi666
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 19/3/2010, 18:31
Lokalizacja: Osiek nad Notecią

Postprzez WiernyFA » 6/6/2012, 15:29

No dzięki jeszcze raz. Właśnie trafił mi się przypadkiem gsxr750 z 96r :)
Może wcale nie będę zmuszony jechać po tą kawę taki kawał drogi. Do tego suzi mam 15km:)
Jadę oblukać najwyżej napiszę co postanowiłem.
Dzięki jeszcze raz i szerokości panowie :lol:
Avatar użytkownika
WiernyFA
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/6/2012, 14:33

Postprzez WiernyFA » 8/6/2012, 08:07

Kupiłem tego sradzika tak jak pisałem, który był blisko:)
Silniczek żyleta :lol: prosty jedynie wada że cały malowany na czarno bo był ślizg.
Ale niech mi ktoś pokaże moto które ma 16lat i nie leżało :shock: :lol:
Tylko jakoś Pb98 strasznie lubi przy czerwonym :lol:
Podsumowując, temat do zamkniecia. Dzięki wszystkim :wink:
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
WiernyFA
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/6/2012, 14:33

Postprzez skidmarks » 8/6/2012, 08:15

Lej Pb 95. Mozliwe ze nie motocykl nie ma utwardzonych gniazd zaworowych czy wzmocnionej głowicy w tych latach. I niech wozi ;)
Ostatnio edytowano 8/6/2012, 09:06 przez skidmarks, łącznie edytowano 1 raz
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez WiernyFA » 8/6/2012, 08:17

Mówisz :shock:
Sprzedający mówił żeby 98 albo najlepiej werve :?: :?
Avatar użytkownika
WiernyFA
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/6/2012, 14:33

Postprzez skidmarks » 8/6/2012, 08:41

Bo nie wie o co chodzi. W instrukcji wiekszosci motocykli z lat 90 widnieje napis Pb 95
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez cJarek » 8/6/2012, 09:43

A ty wiesz? Mam wrazenie ze cos ci dzwoni, ale nie masz zieonego pojecia w jakim koscielie. Utwardzone gniazda to temat "Pb" lub inne addytywny.

Liczba oktanowa (otwórz link)okresla tylko jak mocno mozna sprezyc paliwo, zanim nastapi samozaplon:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_oktanowa napisał(a):Liczba oktanowa – liczba określająca odporność na niekontrolowany samozapłon paliwa silnikowego do silników z zapłonem iskrowym, który może powodować jego spalanie stukowe (detonacyjne). Dokładna wartość liczby oktanowej jest równa procentom objętościowym zawartości izooktanu w takiej mieszaninie izooktanu i n-heptanu, która wywołuje identyczną liczbę stuków w silniku testowym jak analizowane paliwo.

Wlanie paliwa z wieksza liczba oktanowa nic nie zmienia. Zbyt malo oktan prowadzi do samozaplonu, tzw. "stukania silnika".

Napis w instrukcji oznacza minimalna liczbe oktan ktora powinienes tankowac. Jesli jest prefix "Pb" to zaleca sie dolewanie odpowiedniego addytywu, n.p. Liquid Moly 1010 (otwórz link)
cJarek
 

Postprzez WiernyFA » 8/6/2012, 16:07

Czyli leje 98 i zapier :lol:
Dzięki cJarek :wink:
Avatar użytkownika
WiernyFA
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/6/2012, 14:33




Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr