Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez Suzuki-gsxr » 10/4/2008, 17:08

halo ? czy ktoÅ› mi odpowie ???
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa


Postprzez Tomek_mm7 » 11/4/2008, 20:45

Witam,
mam taki problem: moja Dt 125r rok 97 :) stała przez całą zime (ok.5 miesiecy) w garażu bez odpalania bo miałem rozgrzebaną elektryke, i teraz aż do dziś wogóle nie moge jej odpalić, objawy są takie że zalewa swiece, jak wydech odkręciłem to nawet przez cylinder delikatnie kapie paliwo poprostu nie może sie wkręcić nawet na najmniejsze obroty żeby co kolwiek spaliła paliwa tylko tak jakby je przelewała. Prezczyściłem idealnie gaźnik, stare stojące paliwo wylałem z baku i kupiłem dziś nowe, ale to nic nie daje dalej te same objawy. Bardzo was prosze jeśli mozecie mi cos doradzić co może być że po takim okresie nie chce mi odpalić to piszcie. Bo juz sił nie mam:)
Avatar użytkownika
Tomek_mm7
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
Lokalizacja: okolice Częstochowy


Postprzez Suzuki-gsxr » 12/4/2008, 10:11

a sprawdzałaeś wogóle czy ma iskre ? albo może gaźnik ci padł,może iglice źle ustawiłeś i teraz podaje za dużo paliwa ?
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez Suzuki-gsxr » 12/4/2008, 10:14

jak niema iskry to masz coś z elektryką albo modół ci padł,jeśli będziesz miał iskre to zabierz sie za gaźnik i ustaw iglice jak najniżej w gaźniku,żeby mniej podawało paliwa,bo możliwe że przy składaniu za wysoką ją dałeś i teraz zalewa go paliwem
pzdr
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez Tomek_mm7 » 12/4/2008, 13:22

Iskra jest dobra, więc to nie to a szczerze mówiąc w gaźniku nie ruszałem iglicy zakładając wiem że nisko bardzo schodziła to myśle ze to też nie to, a co sądzicie żeby ją pociagnąc na popych za samochodem ? może wtedy załapie i przepali ją :)
Avatar użytkownika
Tomek_mm7
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Postprzez Suzuki-gsxr » 12/4/2008, 14:18

no to próbuj na pycha :) jeśli to nie pomoże to nie wiadomo co już wtedy jest nie tak u ciebie,a ssanie ci działa ?
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez Tomek_mm7 » 12/4/2008, 14:34

Tak ssanie działa, dam znać jak wezme na popych czy to coś dało :)
Avatar użytkownika
Tomek_mm7
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Postprzez Tomek_mm7 » 12/4/2008, 17:29

Powiem tak pociągnołem autem i nic, ale na placu jeszcze potem kopałem i załapał :) Pracuje na małych obrotach ale jak przegazuje to po kilku sekundach gaśnie i znowu dobrze trzeba sie nakopać żeby załapał tak samo. Może mi ktoś jeszcze coś doradzić z własnej praktyki co moge mieć przestawione , co mam zrobić żeby motor chodził normalnie na obrotach ? Bardzo prosze o jakieś szybkie odp.
Avatar użytkownika
Tomek_mm7
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Postprzez Suzuki-gsxr » 13/4/2008, 10:07

ja miałem tak u siebie w dt80 że jak dałem mu gazu to gasnął mi,ale u mnie to było przyczyną tego że źle gaźnik był wyregulowany i dostawał za dużo powietrza
pzdr :)
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez 104gad » 13/4/2008, 10:46

Tomek_mm7 napisał(a):Powiem tak pociągnołem autem i nic, ale na placu jeszcze potem kopałem i załapał :) Pracuje na małych obrotach ale jak przegazuje to po kilku sekundach gaśnie i znowu dobrze trzeba sie nakopać żeby załapał tak samo. Może mi ktoś jeszcze coś doradzić z własnej praktyki co moge mieć przestawione , co mam zrobić żeby motor chodził normalnie na obrotach ? Bardzo prosze o jakieś szybkie odp.


jak go odpalisz to daj mu troche popracowac bo po tak długim czasie to się musi wszystko ruszyć, sprawdź kompresje, przeczyść gaźnik(dysze też), sprawź filtr powietrza, a może jak rozebrałeś tą elektryke w zime ta potem źle poskładałeś.
były- DELTA RMR24, 3x HONDA MTX 80, PIAGGIO SFERA 50, TGB 303, SYM DD50, ZHONGYOU SPEED50,
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
Avatar użytkownika
104gad
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/4/2008, 10:39
Lokalizacja: kowalewo pomorskie

Postprzez Tomek_mm7 » 13/4/2008, 10:55

Witam ponownie :)Komprecha jest dobra, gaźnik przeczyszczony cały ok, filtr czysty też czyściłem, chyba najprawdopodobniej będzie to wina tej elektryki, po rozebraniu modułu zapłonowego miałem wymieniane 4 kondensatory bo poprzednie sie uszkodziły, ale nie było na nich dokładnego opisu i mój kolega bdb dobry w takich elektrykach dobrał te kondensatory po wielkości starych ale sam powiedział że pewnosci żadnej nie bedzie czy to są te same bo nie wiadomo jakie one powinny mieć parametry, będzie musiał zamontowac inne i wtedy sie sprawdzi czy jest jakaś różnica. Powiem tak lepiej nie rozbierajcie nigdy modułu, bo niezłe komplikacje z tego mogą wyjść. A nie ma ktoś jakiegoś dojścia żeby dorwac schemat tego modułu zapłonowego do DT125r rok97 bo gdybym wiedział jakie te kondensatory mają mieć parametry to inna sprawa by wtedy była ??? ...
Avatar użytkownika
Tomek_mm7
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Postprzez 104gad » 13/4/2008, 13:22

Całkiem możliwe że to jest przyczyną twoich problemów.

Panowie i Panie :!: planuje sobie wymienic moto z Hondy MTX 80 na jakomś 125. Co doradzacie kupić :?: myślałem o DT 125 lub CRM.
były- DELTA RMR24, 3x HONDA MTX 80, PIAGGIO SFERA 50, TGB 303, SYM DD50, ZHONGYOU SPEED50,
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
Avatar użytkownika
104gad
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/4/2008, 10:39
Lokalizacja: kowalewo pomorskie

Postprzez Suzuki-gsxr » 13/4/2008, 16:39

ja raczej bym wybrał DT 125,ze względu na dostępność części,CRM ma troche problem z częściami,kiedyś czytałem w katalogu Vertexa,to nie było zaciekawie a w DT 125 normalnie dostanie np tłok Vertexa :] pzdr i DT 125 moim zdaniem ;)
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez kettenhund » 13/4/2008, 21:53

DT 50 Supermoto z 2004 r. 13000 przebiegu. Wkreca sie wysoko(odblokowana) ale nierówno.Prze sekundę ciągnie ładnie ,a potem tak jakby co 2-3 skok dostawal iskre.Na jałowym biegu tak sie nie dławi(moze troszke)Pod obciazeniem juz kiepsko.
Swieca zmieniona.Gaznik wyczyszczony.Filtr także.Nowy olej,swieza benzyna.Pali od pierwszego kopniaka.
Moze to kwestia regulacji gaznika. Jednak nie wiem która sruba regulacyjna ,za co odpowiada.Jedna jest blizej cylindra,druga blizej puszki filtra. Krecac ta pierwsza lekko zmienija sie obroty. Ta drugą- nic sie nie dzieje.
kettenhund
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/3/2008, 13:41

Postprzez Suzuki-gsxr » 15/4/2008, 13:37

Witam,ma ktoś może z forumowiczów do sprzedania dyfuzor do DT 80 LCII,chodzi mi o tą wersje z większym dyfuzorem co ma osłonke plastikową.pzdr
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez panzernacker » 16/4/2008, 21:53

No to teraz ja. Kupiłem tłok, oczywiście do DT no i przyszedł :wink: . W komplecie był tłok, sworzeń, łożysko, dwa pierścienie i jedna sprężynka pod pierścień. No i teraz pytanie - pod który pierścień ma iść sprężynka - górny, czy dolny? Jeszcze dodam, że tłok jest po stożku.
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez 104gad » 21/4/2008, 18:50

Sprzedałem już swoją HONDĘ MTX 80 i mam obecnie 2500zł. Co kupić :?: myślę o jakieś 125 :P ale może być i 50 :roll:, a może ścigacza lub inny typ motorów. Poradźcie co zrobić. A może ktoś z was ma motor na sprzedaż :?: Pisać na gg 10437346
były- DELTA RMR24, 3x HONDA MTX 80, PIAGGIO SFERA 50, TGB 303, SYM DD50, ZHONGYOU SPEED50,
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
Avatar użytkownika
104gad
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/4/2008, 10:39
Lokalizacja: kowalewo pomorskie

Postprzez herman » 21/4/2008, 21:17

witam, moja yamaszka nie chce wogole palic na kopa:/ nic sie nie kreci w silniku, poprostu kopie i nic sie nie dzieje.. z popychu odpala odrazu. Może to być wina akumulatora czy raczej swiecy? czy moize czegos innego?
herman
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12/4/2008, 11:56

Postprzez 104gad » 22/4/2008, 13:50

a ślizga ci się kopka jak odpalasz? może warto zajrzeć do środka i zobaczyć czy nic nie pękło lub się zużyło
były- DELTA RMR24, 3x HONDA MTX 80, PIAGGIO SFERA 50, TGB 303, SYM DD50, ZHONGYOU SPEED50,
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
Avatar użytkownika
104gad
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/4/2008, 10:39
Lokalizacja: kowalewo pomorskie

Postprzez Gapox » 4/5/2008, 12:42

Mam dosyć banalne pytanko ale nie znam sie na tym i liczę na waszą wyrozumiałość i podpowiedź a więc :
Kupuję Yamahe DT 50 i chcę ją troszkę podtuningowac ale nie chodzi o to że wymienię cylinder np. na 80ccm tylko o to jak poprawić osiągi NIE WYMIENIAJĄC CYLINDRA ? No słyszałem ze jeśli wymieni się wydech to kilka km/h wpadnie ale nie wiem czy to prawda proszę o podpowiedź co zrobić żeby poprawić osiągi ... :) pozdro dla was :)
Gapox
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3/5/2008, 17:11
Lokalizacja: TBG :)

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê