Zobacz wątek - Derbi Gpr 125 problem z uciekającym płynem

Reklama

NAS Analytics TAG

Derbi Gpr 125 problem z uciekającym płynem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Derbi Gpr 125 problem z uciekającym płynem

Postprzez sebab134 » 1/6/2012, 12:23

Witam! Mam problem z Derbi w której cały czas ucieka płyn głowica.
Głowica była dwa razy planowana i kupywałem za każdym razem oryginalną uszczelkę i to nic nie pomagało nadal leci. Nie wiem jaka może być tego przyczyna więc jak ktoś coś wie to proszę niech napisze.
Avatar użytkownika
sebab134
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:14


Postprzez henio12323 » 1/6/2012, 15:41

moze głowica jest prosta ale powierzchnia cylindra nie bardzo ? albo dokręcasz ze złym momentem ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mati22252 » 1/6/2012, 18:31

Jeżeli lejesz wode lub samochodowy płyn to przed załączeniem wentylatora lub nawet otworzeniem termostatu zaczyna on wrzeć i wytwarza się ciśnienie i wypych uszczelkę
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez henio12323 » 1/6/2012, 18:45

tak ale od tego jest korek wlewu który reguluje cisnienie o jeżeli płyn zacznie nagle zwieksząc swoją objętość i robi sie cisnienie to korek sie otwiera i wywala co trzeba. ja smigam w ktmie na najtanszym płynie i nie raz w korku płyn strzelał korkiem, ubyło 50-100 ml i tyle. w hondzie CR 250 na torze orałem i lałem zwykłą wode z kranu ( nieco ciekła chłodnica i szkoda mi było $$ na płyn przed wymiana chłodnicy ) i tez nie raz woda aż bulgotała ale nigdy w zyciu nie wywaliło mi uszczelki :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mati22252 » 1/6/2012, 19:32

Ale zależy do tego na jaką temperaturę jest ustawiony termostat. Mogę powiedzieć, że w większości 600 i wzwyż termostat jest ustawiony na 105*C wiec zanim otworzy się termostat już ciśnienie sie podniesie i gdzieś próbuje uciec. Mniejsze to tylko 2T miałem powietrzaki więc nie wiem jak dokładnie jest niżej.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez sebab134 » 2/6/2012, 10:32

gdy wymieniłem już 2 razy ta uszczelkę i nadal leciało to sie wkurwiłem i to zajebałem klejem do klejenia pękniętych bloków przy ciągnikach i trzymało właśnie mi to 1 miesiąc to chyba jednak oznacza ze termostat odpowiednim czasie wypuszczał ciśnienie lecz nie wiem *** czemu teraz znowu leci ;|
a w sprawie tego ciśnienia to co bym musiał wymienić?
Avatar użytkownika
sebab134
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:14

Postprzez mati22252 » 2/6/2012, 15:29

Zalać płyn chłodzący na motocyklowy o podwyższonej temperaturze wrzenia. A czy chłodnica się nagrzewa?
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez sebab134 » 2/6/2012, 17:20

węże robią sie tylko twarde lecz chłodnica jest zimna .
dobra spróbuje tak zrobić thx : )
Avatar użytkownika
sebab134
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:14

Postprzez henio12323 » 2/6/2012, 17:47

w takim razie wypadało by rozebrac termostat wrzucic do wody i zaczac gotowac zobacz kiedy zacznie sie otwierac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr