Zobacz wątek - KTM lc2 125

KTM lc2 125

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

KTM lc2 125

Postprzez raper105 » 27/5/2012, 11:08

Witam . Interesują mnie parametry motocykla ktm lc2 125 . A dokładnie moc, waga, spalanie i wysokość siedzenia . z góry dzięki ; )
raper105
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28/2/2012, 17:05


Postprzez komarcc » 27/5/2012, 11:45

Tutaj znajdziesz część odpowiedzi:
http://www.v10.pl/narzedzia/dane,techni ... 23177.html
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez raper105 » 27/5/2012, 12:01

We wszystkich źródłach jest podane że ma 15KM. To jest jego max czy ma jakieś blokady ?
raper105
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28/2/2012, 17:05

Postprzez komarcc » 27/5/2012, 15:47

Faktycznie jak na 2-cylindrowego KTM to trochę mało, a nie sądzę, żeby miał zastosowane jakieś blokady, więc albo ta strona ma błędne informacje, albo tak jest naprawdę.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez raper105 » 27/5/2012, 17:21

ile suwów mają te ktmy ?
raper105
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28/2/2012, 17:05

Postprzez henio12323 » 27/5/2012, 21:54

komar 2 cylindrowy ?

raper - to widać przeciez, 2T - 2 suw.

silniki są te same co w yamahach DT 125, maja jedynie cylindry nicasilowe
rozblokowane kompletnie mają około 30 kucy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez the-o » 28/5/2012, 06:08

sprzedalem moja er5. teraz chce jakiegos enduro do lasu. upatrzalem sobie dt125 albo ktm lc2 (dzis jade ogladac)

1. na co zwrocic uwage przy ogledzinach enduro 2t?
2. jak rozpoznac czy ma zdjete blokady? z tego co wiem to maja 3 blokady.
3.czy tloki od dt pasuja do lc2? bo z tego co widzialem to do lc2 tylko wossnery sa.
4. jak rozpoznac czy juz przydal by sie remont?

thx za odp.
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Avatar użytkownika
the-o
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
Lokalizacja: Starogard Gd.

Postprzez henio12323 » 28/5/2012, 08:27

1) na wszystko :P nie ma czegos na co nie trzeba zwracac uwagi. jak pali, jak pracuje jak działa zawieszenie itp itd
2) czy poleci 100 km h czy bardziej 140. bez blokad wycisnie koło 130-140 km h,
3) moga pasowac, ale lepiej kupic dedykowane do lc2 z racji tego ze tam jest nicasil a wtedy stosuje sie nieco inne materiały np na pierscienie tłokowe
4) to trzeba wyczuc u wiedziec co i jak, moto traci kompresje, gorzej odpala, wiecej pali, dzwoni w dyfuzorze ( choc dla kogos kto nie ma obycia z 2T to i tak bedzie dzwonił :P ) jak sie sprzedawca zgodzi mozna sciągnac wydech, i zajrzeć do komory spalania, widac wtedy w jakim stanie tłok, w jakim cylinder
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez the-o » 28/5/2012, 08:53

henio a wiesz moze jaka kompresje powinien miec? mam miernik kompresji tylko nie wiem jakie cisnienie kwalifikuje silnik do remontu
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Avatar użytkownika
the-o
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
Lokalizacja: Starogard Gd.

Postprzez henio12323 » 28/5/2012, 09:29

ciezko sie mierzy w 2T kompresje wyniki nie sa czasem miarodajne, pewnie koło 11 trzeba by sprawdzic w serwisówce. ponizej 9 juz remont, ale lepiej sie patrzy po tym jak sie silnik zachowuje jak wkręca na obroty, jak sie zachowuje na górze obrotowej jak ciągnie z dołu itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez the-o » 28/5/2012, 10:12

tak googluje na temat nicasilu i z tego co wyczytalem to nakladanie nowel powloki czy tam regeneracji kosztuje ok 800zl??? to prawda? jesli tak to jak czesto to sie robi? co wymiane tloka? wyczytalem tez ze w nicalilu szlifu sie nie robi.

oplaca sie pakowac w lc2 z nicasilem? czy moze lepiej szukac dt125?
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Avatar użytkownika
the-o
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
Lokalizacja: Starogard Gd.

Postprzez henio12323 » 28/5/2012, 10:27

nicasilowy cylinder to cylinder wykonany z samego aluminium ( nie licze wtopionych szpilek czy czegos ) i sama gładź jest pokryta własnie nicasilem, to jest cos takiego jak chrom o nieco innym składzie. nicasil ma wady i zalety. z zalet - nie musisz robic szlifu, jest duzo twardszy i czasami jak tłok strzeli to nicasil nawet tego nie odczuje, sporo daje - poprawia charakterystyke silnika, duuuuuzo lepiej odprowadza ciepło ( względem żeliwa to logiczne zresztą ) mniejsza waga cylindra

z wad : jak tłok strzeli i jednak porobi rys to cylek na smietnik albo do regeneracji, sie nie szlifuje ale co jakis czas trzeba do przehonować ( ponacinac rowki ) no i wiecej kosztuje

cylek sie regeneruje/ wymienia wtedy jak padnie a paść moze po 1 tłoku a moze paść po 5 tłokach trudno powiedziec bo to zalezy od uzytkowania. ja nigdy nie chciał bym w miare mocnego 2T na żeliwie to masakra jest :P jeszcze pół biedy jak fabrycznie jest na żeliwie - wtedy wszystko jest wyliczone pod zeliwo. niestety kupuje sie sprzet prawie sportowy to trzeba o niego dbać, to nie jest sprzet typowo uliczny gdzie sie tylko leje benzyne i ogien :P tutaj co wyjazd cos trzeba robic. ale mysle że eksploatacja nie bedzie bardzo uciązliwa, niech nawet bedzie silnik do remonty wywalasz tylko 1500 zł i masz zrobiony remont z nicasilem ( o ile korba jest ok ) i tak sobie smigasz dłuuuugo długo, z 30 tysiecy km na cylku o ile sie dba.

a jeżeli bedziesz smigał bardzo rekreacyjnie, i nie szkoda ci maszyny zawsze mozna przebić na żeliwo ( rozwierca sie cylek i wprasowuje tuleje żeliwną ) ale jak dla mnie szkoda sobie sprzetu niszczyc czyms takim
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez the-o » 28/5/2012, 10:50

z tym nicasilem koszty sporawe :/ a mozna naprzyklad kupic cylek od dt i miec z banki?
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Avatar użytkownika
the-o
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
Lokalizacja: Starogard Gd.

Postprzez henio12323 » 28/5/2012, 20:23

mozna i tak ale nie jestem pewien czy bez przeróbek podejdzie. w DT jest chyba inny zawór wydechowy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez the-o » 28/5/2012, 21:30

kupilem lc2 ale jest zblokowana. dyfuzor ma spawany wiec ten problem raczej rozwiazany. bylo gdzies na forum jak reszte odblokowac?
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Avatar użytkownika
the-o
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
Lokalizacja: Starogard Gd.



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr