WSK 125 iskra
Posty: 13
• Strona 1 z 1
WSK 125 iskra
Witam jestem tu nowy i mam pytanie
. Wczoraj wymieniłem cewką w wsk na nową ale przebiłem przypadkowo kabel od cewki który idzie do fajki i zakleiłem go taśmą izolacyjną , przejechałem na niej jakieś 5km i zaparkowałem ją , miałem małe problemy bo cewka od świateł mi się obluzowała i obcierała o magneto...Dzisiaj odpaliłem ją ładnie pięknie chodzi , dodałem gazu a motor wuwuuwuw i zgasł więc pomyślałem że mam za bogatą mieszanką więc dolałem trochę czystej , a tu nic.Wyjąłem świece i sprawdzam iskrę a tu nagle brak ,więc przestawiłem delikatnie patynki i iskra sie zmieniła na słabą przestawiałem na każde możliwe i nic raz iskry nie ma raz skacze po całej świecy tylko nie po tym zagięciu u góry czy jak to tam się nazywa ;d A jest taki motyw że gdy dotknę świecy jak ruszam starterem to kopie tak że aż ręką mi całą trzęsie a na świecy iskry nie ma , więc wykręciłem świecę od Simsona która w nim ma iskrę wsadziłem do fajki kopie i nic ..... Proszę o pomoc bo stoi już 2miesiące i żal mi eby tak stała ...!

- Ryba953
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 26/5/2012, 16:00
Więc tak wymieniłem kabel git pięknie odpaliła ale teraz strzela mi do tłumika ;d regulacja platynek nic nie daje nie wiem o co chodzi...Przestawię jest git ładnie na obroty wchodzi chodzi wszystko pięknie i od razu klik do tłumika i już mnie z tropu zbija ,,,,,proszę pomocy!!!
- Ryba953
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 26/5/2012, 16:00
w lewo iskrownikiem. ja ustawiam zapłon tak robie znak na karterze( w wygodnym miejscu) kręce kołem aż będzie gmp. Jak jest gmp to oznaczam na kole magnesowym znak zgrywający się z karterem. Wszystko to robie na suwmiarce wsadzonej w otwór śiwecy i np wypada mi gmp na 3,2 cm (wartość na suw)miarce) teraz przekecam dalej kołem (tłkok idzie w dół dociskam suwmiarke na jakieś 4cm i dalej kręce) tłok wciskający szpikulec z suwmiarki ma się zatrzymać na 2.9 i wtedy robie znów znak na kole zgrywający się z znaqkiem na karterze.
Styki przerywacza mają zaczynać rozwierać się 3mm przed gmp (zaznaczona druga kreska) i rozwierać na szerokość 0.3 mm. Tak ustawiony zapłon daje prawidłowe działanie silnika (oczywiscie są możłiwe korekcje, każdy silnik jest inny)
Nastepnie czyscimy filtr powietrza ustawiamy iglice na środowym rowku, regulujemy wolne obroty i sprawdzamy jak jeździ.
Metoda na chłopski rozum, prawidłowo robi się to za pomocą czujnika zegarowego. Znaki można wykonać na stałe w trasie ułatwia to ustawienie zapłonu.
Styki przerywacza mają zaczynać rozwierać się 3mm przed gmp (zaznaczona druga kreska) i rozwierać na szerokość 0.3 mm. Tak ustawiony zapłon daje prawidłowe działanie silnika (oczywiscie są możłiwe korekcje, każdy silnik jest inny)
Nastepnie czyscimy filtr powietrza ustawiamy iglice na środowym rowku, regulujemy wolne obroty i sprawdzamy jak jeździ.
Metoda na chłopski rozum, prawidłowo robi się to za pomocą czujnika zegarowego. Znaki można wykonać na stałe w trasie ułatwia to ustawienie zapłonu.
-
KAPELA911 - Bywalec
- Posty: 868
- Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
- Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
tak też bedzie jak będzie miał za dużo paliwa. co do mieszani ja leje 25-30ml castrolaa na litr. wykręć świece to bedziesz wiedział po ustawieniu zapłonu i gaxnika co jest nie tak . Widze znikomą wiedze na temat silników.
-
KAPELA911 - Bywalec
- Posty: 868
- Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
- Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości