Zobacz wątek - WSK 125 iskra
NAS Analytics TAG

WSK 125 iskra

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

WSK 125 iskra

Postprzez Ryba953 » 26/5/2012, 16:09

Witam jestem tu nowy i mam pytanie :P . Wczoraj wymieniłem cewką w wsk na nową ale przebiłem przypadkowo kabel od cewki który idzie do fajki i zakleiłem go taśmą izolacyjną , przejechałem na niej jakieś 5km i zaparkowałem ją , miałem małe problemy bo cewka od świateł mi się obluzowała i obcierała o magneto...Dzisiaj odpaliłem ją ładnie pięknie chodzi , dodałem gazu a motor wuwuuwuw i zgasł więc pomyślałem że mam za bogatą mieszanką więc dolałem trochę czystej , a tu nic.Wyjąłem świece i sprawdzam iskrę a tu nagle brak ,więc przestawiłem delikatnie patynki i iskra sie zmieniła na słabą przestawiałem na każde możliwe i nic raz iskry nie ma raz skacze po całej świecy tylko nie po tym zagięciu u góry czy jak to tam się nazywa ;d A jest taki motyw że gdy dotknę świecy jak ruszam starterem to kopie tak że aż ręką mi całą trzęsie a na świecy iskry nie ma , więc wykręciłem świecę od Simsona która w nim ma iskrę wsadziłem do fajki kopie i nic ..... Proszę o pomoc bo stoi już 2miesiące i żal mi eby tak stała ...!
Ryba953
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26/5/2012, 16:00


Postprzez KAPELA911 » 27/5/2012, 13:31

zmień ten kabel sprawdź izolacje czy nigdzie masy nie łapie, kontrola platynek i rzuć sobie nowy kondensator .
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez Ryba953 » 27/5/2012, 15:32

A zapomniałem ;p kondek też jest nowy ;p ale sprawdze ten kable i zobaczymy ;p przerwa na platynach powinła być 4mm czy 0,4mm?
Ryba953
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26/5/2012, 16:00

Postprzez KAPELA911 » 27/5/2012, 17:58

ja mam na śiecy ustawione 0,5 mm na przerywaczu 0,23-0,3 3 mm przed gmp.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez Ryba953 » 28/5/2012, 16:52

Więc tak wymieniłem kabel git pięknie odpaliła ale teraz strzela mi do tłumika ;d regulacja platynek nic nie daje nie wiem o co chodzi...Przestawię jest git ładnie na obroty wchodzi chodzi wszystko pięknie i od razu klik do tłumika i już mnie z tropu zbija ,,,,,proszę pomocy!!!
Ryba953
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26/5/2012, 16:00

Postprzez KAPELA911 » 28/5/2012, 21:06

regulacja ilosci paliwa w miszance. na którym rowku iglica? dysza nie była drapana na większy dziurek?
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez mati22252 » 28/5/2012, 21:55

Jeżeli strzela w wydech zapłon za póżny jeżeliw gaźnik zawczesny spędziłem wiele dni i nocy na ustawianiu zapłonu w jawie ts
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez Ryba953 » 30/5/2012, 20:20

Strzela w wydech to w którą stronę go przestawić?
Ryba953
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26/5/2012, 16:00

Postprzez KAPELA911 » 31/5/2012, 16:00

w lewo iskrownikiem. ja ustawiam zapłon tak robie znak na karterze( w wygodnym miejscu) kręce kołem aż będzie gmp. Jak jest gmp to oznaczam na kole magnesowym znak zgrywający się z karterem. Wszystko to robie na suwmiarce wsadzonej w otwór śiwecy i np wypada mi gmp na 3,2 cm (wartość na suw)miarce) teraz przekecam dalej kołem (tłkok idzie w dół dociskam suwmiarke na jakieś 4cm i dalej kręce) tłok wciskający szpikulec z suwmiarki ma się zatrzymać na 2.9 i wtedy robie znów znak na kole zgrywający się z znaqkiem na karterze.

Styki przerywacza mają zaczynać rozwierać się 3mm przed gmp (zaznaczona druga kreska) i rozwierać na szerokość 0.3 mm. Tak ustawiony zapłon daje prawidłowe działanie silnika (oczywiscie są możłiwe korekcje, każdy silnik jest inny)

Nastepnie czyscimy filtr powietrza ustawiamy iglice na środowym rowku, regulujemy wolne obroty i sprawdzamy jak jeździ.

Metoda na chłopski rozum, prawidłowo robi się to za pomocą czujnika zegarowego. Znaki można wykonać na stałe w trasie ułatwia to ustawienie zapłonu.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez Ryba953 » 31/5/2012, 16:26

A powiedźcie mi jak mam za mocną mieszanke to też będzie strzelać w tlumik?
Ryba953
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26/5/2012, 16:00

Postprzez KAPELA911 » 31/5/2012, 16:43

tak też bedzie jak będzie miał za dużo paliwa. co do mieszani ja leje 25-30ml castrolaa na litr. wykręć świece to bedziesz wiedział po ustawieniu zapłonu i gaxnika co jest nie tak . Widze znikomą wiedze na temat silników.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez Ryba953 » 31/5/2012, 17:10

Wiedzę jakąś tam mam nabytą od wielu wielu znawców i mechaników ale zawsze wole się zapytać niż coś spieprzyć ;p Idę zaraz zobaczę do tego zapłonu.
Ryba953
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26/5/2012, 16:00

Postprzez KAPELA911 » 31/5/2012, 19:06

polecić Ci pare prostych ksiązek na temat silnków z tamtej epoki?
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr