Zobacz wątek - Crash pady

Crash pady

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, MisieqMP

Crash pady

Postprzez Szuma_ » 23/5/2012, 20:31

Poszukuje jakiś dobrych crashów do SRAD'a. Na allegro niestety mało tego i żadnej firmy osobiście nie kojarzę. Jak macie jakieś propozycje to podawać, w rozsądnych cenach ofc ;d

Zna ktoś firmę CSP? Polska produkcja, tanie są dlatego wole zapytać, żeby potem nie wtopić przy kupnie.
Avatar użytkownika
Szuma_
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez rosiboj » 23/5/2012, 21:17

R&G
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2210
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez kravec » 23/5/2012, 21:48

firmy zipser i womet tech cieszą się dobrą opinią z tego co wiem
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Seba_ER5 » 23/5/2012, 22:12

Ja mam PUIGA...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez kravec » 23/5/2012, 22:14

no to jeszcze lsl ale czy to będzie tanie....
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Seba_ER5 » 23/5/2012, 22:33

No LSL to chyba najdrozsza opcja tam mocowanie oddzielnie a grzybki oddzielnie..."qzwa cma mnie przesladuje ...."
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez rosiboj » 23/5/2012, 22:40

Te lslsy są jakieś dobre? Podobają mi sie ale jakoś nie wzbudzają do końca mojego zaufania. Mowie o tych z grzybkiem i pletwa, gdy obroci bajk to czy ten cypelek nie zachaczy podłoża i wystrzeli moto w kosmos?
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2210
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez kravec » 24/5/2012, 15:20

widziałem pare moto z lsl'ami po szlifach i właściwie nic poza padem, stopką i kierownicą nie było ruszone... więc myślę że raczej nie powinno, jednak wiadomo- 100 razy nic się nie stanie a za 101'szym poleci jak z karnego Ramosa.
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez HaykaBusta » 30/5/2012, 10:50

zipser i womet tech to fajne akcesoria za przystępna cenę.
PUIG i LSL to już cenowo o stopień wyżej albo i dwa...
Szlif, szlifowi nie równy... jak grzybek zatrzyma się na nierównej studzience czy dziurze to jakich grzybków byś nie miał - naprawa może Cie kosztować sporo.
Jeśli będziesz miał trochę farta w tym niefarcie jaki może Cie spotkać to ZIPSER też zda egzamin i pozwoli zminimalizować koszty ewentualnej naprawy.
HaykaBusta
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 19/4/2012, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 30/5/2012, 21:19

Gilles robi wypasione z wbudowanym tlumieniem ale drooogie :)..... drozsze chyba od LSL.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez rosiboj » 30/5/2012, 22:50

Ehh kupilem r&g bo nie widzialem postow o lsl-ach a a u dilera zakladaja wlasnie je. w ten weekend mialem okazje zobaczyc je na zywo .... Teraz zastanawiam sie czy ich nie sprzedac I nie kupic lsl
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2210
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Seba_ER5 » 31/5/2012, 12:18

LSL sa sliczne designersko ale R&G naprawde dobrze slużą.
Widziales gilles:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez rosiboj » 31/5/2012, 13:04

Tak widzialem je i te filmiki, ale szczerze, to wygladaja dla mnie troszke "tanio" z ta mnogoscia srubek. przy ciezaze motocykla te 6 sprezynek i wiscoza na takim odcinku to chyba bardziej chwyt marketingowy niz cos mialo by to zamortyzowac tak mi sie wydaje. Chyba jednak zostane z tym R&G, maja chyba najwieksze odswiadczenie w crashowaniu bo juz sa nieco na rynku i widzialem pare ocalonych przez nie sprzetow. No coz, pieknoscia nie grzesza ... jutro je zaloze.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2210
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Miczab » 31/5/2012, 14:04

Sprzedałem przedwczoraj zestaw LSL do S1000RR. Mocowanie nie jest bardzo rozbudowane, więc powinny dobrze chronić w razie gleby. Z wyższej półki zastanawiałbym się nad LSL vs PUIG, a z tańszych zdecydowanie Womet-Tech. Też mają wersję absorpcyjną ze sprężynkami.
Miczab - Twój partner w motozakupach ;)
Avatar użytkownika
Miczab
Administrator
 
Posty: 1099
Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola

Postprzez rosiboj » 31/5/2012, 15:59

Jesli mial bys porownac te LSL do R&G (wersja race - nie bardzo wiem czym to sie rozni od aero) to myslisz, ze jest sens bawic sie w sprzedawanie ich i kupowanie LSL czy raczej nie bardzo?
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2210
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Seba_ER5 » 31/5/2012, 16:48

Ja mam puiga. W starej 636 mialem R&G i potem wsadzilem jakies chinskie :D bo RG bylo lekko przytarte. Sprzedalem moto kumplowi przetestowale oba zestawy. Chinski niby wytrzymal ale nienadawal sie juz do uzytku. RG widzialem jak testuje w Radomiu :) bylo git. Tyle ze dekiel oberwal lekko ale alternator w 636 tak ma ze za mocno wystaje jakby mial sety racingowe to mzoe by nie przytartl bo tak sie nozka zlozyla.

Osobiscie puiga jeszcze nei testowalem :D ale od wibracji powypadalhy mi kapse zaslepiajace :D.... z napisalem zx6r
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58



Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr
cron