Polaris 400H.O. odpala ale nie chce wkręca się/dusi się
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Polaris 400H.O. odpala ale nie chce wkręca się/dusi się
Witam,
Mam problem z quadem.
Quad odpala, na postoju wkręca się na obroty troszkę koślawo ale się wkręca, natomiast gdy chce jechać i wcisnę gaz, quad rusza po czym za chwile zaczyna się dusić i przygasa. Kiedy przysłonię mu dopływ powietrza o połowę wszystko jest dobrze, wkręca się momentalnie na obroty osiąga maksymalne prędkości ale jak tylko odsłonię wlot powietrza momentalnie się dusi.
Zakupiłem nowy gaźnik i to samo,
filtr jest wyczyszczony,
paliwo wlane świeże,
węże sprawdzone paliwo leje się do gaźnika dobrze,
poziom paliwa ustawiony według serwisówki,
mieszanka ustawiona według serwisówki ( próbowałem nawet rozkręcić i skręcić ale to samo),
zawory ustawione,
cały dolot szczelny,
wydech nie utrudniony,
Nadmienię że jest to gąźnik membranowy MIKUNI BST34.Zastanawiają mnie tylko wężyki (podciśnieniowe/ciśnieniowe) które są wpięte do gaźnika a następnie do skrzyni biegów, po wdmuchnięciu powietrza w skrzynię delikatnie syczy z wałka zmiany biegów ( nieszczelność ). Czy miało by to duży wpływ na działanie silnika?? gdy nawet zaślepię ten wąż nie ma żadnych zmian w pracy silnika.
Gdzie można jeszcze szukać przyczyny bo mi ręce opadają
Inne fora nie potrafią mi pomóc nawet zagraniczne).
Za cennÄ… radÄ™ obiecujÄ™ 2 skrzynki piwa jak nic!
Mam problem z quadem.
Quad odpala, na postoju wkręca się na obroty troszkę koślawo ale się wkręca, natomiast gdy chce jechać i wcisnę gaz, quad rusza po czym za chwile zaczyna się dusić i przygasa. Kiedy przysłonię mu dopływ powietrza o połowę wszystko jest dobrze, wkręca się momentalnie na obroty osiąga maksymalne prędkości ale jak tylko odsłonię wlot powietrza momentalnie się dusi.
Zakupiłem nowy gaźnik i to samo,
filtr jest wyczyszczony,
paliwo wlane świeże,
węże sprawdzone paliwo leje się do gaźnika dobrze,
poziom paliwa ustawiony według serwisówki,
mieszanka ustawiona według serwisówki ( próbowałem nawet rozkręcić i skręcić ale to samo),
zawory ustawione,
cały dolot szczelny,
wydech nie utrudniony,
Nadmienię że jest to gąźnik membranowy MIKUNI BST34.Zastanawiają mnie tylko wężyki (podciśnieniowe/ciśnieniowe) które są wpięte do gaźnika a następnie do skrzyni biegów, po wdmuchnięciu powietrza w skrzynię delikatnie syczy z wałka zmiany biegów ( nieszczelność ). Czy miało by to duży wpływ na działanie silnika?? gdy nawet zaślepię ten wąż nie ma żadnych zmian w pracy silnika.
Gdzie można jeszcze szukać przyczyny bo mi ręce opadają

Za cennÄ… radÄ™ obiecujÄ™ 2 skrzynki piwa jak nic!

- spaluchwp
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22/5/2012, 21:21
huhuhu kolego ciekawa sprawa, z tego co piszesz wychodzi na to że za dużo powietrza łyka, pytanie tylko dlaczego, a co ze starym gaźnikiem?
za wiele nie pomogę bo nie jestem specem ale czekaj cierpliwie aż może Henio się wypowie, o wiele wiecej wie ode mnie w 4t, natomiast jeżeli tutaj nikt nie pomoże proponował bym forum quadowe, tam najszybciej ktoś udzieli Ci pomocy, a jak nie to zostaje tylko dobry mechanik
za wiele nie pomogę bo nie jestem specem ale czekaj cierpliwie aż może Henio się wypowie, o wiele wiecej wie ode mnie w 4t, natomiast jeżeli tutaj nikt nie pomoże proponował bym forum quadowe, tam najszybciej ktoś udzieli Ci pomocy, a jak nie to zostaje tylko dobry mechanik
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
gdyby sie kartery rozszczelniły to by ciekło olejem jak z prosiaka
uszczelnij tą nieszczelnosc na chwile nawet kawałkiem plasteliny czy czyms ;P i próbuj, za duzo powietrza dostaje, zwieksz mu dawke paliwa moze. u mnie wg serwisówki mam odkrecic skład na 1.5 obrotu a tymczasem mam odkręcone na ponad 3 obroty.

uszczelnij tą nieszczelnosc na chwile nawet kawałkiem plasteliny czy czyms ;P i próbuj, za duzo powietrza dostaje, zwieksz mu dawke paliwa moze. u mnie wg serwisówki mam odkrecic skład na 1.5 obrotu a tymczasem mam odkręcone na ponad 3 obroty.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Czy mam szukać problemu w elektryce ?? Czy elektryka miała by wpływ na działanie silnika z otwartym w 100% dolotem powietrza, a otwartym wlotem powietrza w 30% ??
Bo nie wiem gdzie można jeszcze szukać przyczyn.
Polecacie jakiegoś dobrego speca "mechanika" w okolicach Murowanej Gośliny, Poznania, Obornik WLKP lub coś w tych rewirach.
Bo nie wiem gdzie można jeszcze szukać przyczyn.
Polecacie jakiegoś dobrego speca "mechanika" w okolicach Murowanej Gośliny, Poznania, Obornik WLKP lub coś w tych rewirach.
- spaluchwp
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22/5/2012, 21:21
myślę tak i myślę, pierwsze moje przypuszczenie to świeca zapłonowa. Ale myślałem dalej i wymyślałem że bierze lewego powietrza, owszem przeczytałem że sprawdzałeś doloty. Ale nie zaszkodzi sprawdzić króćca ssącego. I jak wyżej wspomniałem może dobrze by było również wymienić świece zapłonową, lub też Filtr powietrza nowy i upewnić się czy cewka działa prawidłowo.
-
Arojzer - Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 25/2/2012, 20:58
Spoko, dobrze kombinujesz tylko że cały dolot jest na 200% szczelny. Co do świecy, iskra jest jednostajna ,mocna no i nowa.
Filtr powietrza nowy ale co nie zmienia faktu że quad działa dobrze przy mniejszej ilości powietrza,
A cewka na 200% dobra, gdyż przy zatknięciu powietrza przy filtrze quad pracuje idealnie więc nie tędy droga bo gdyby to była cewka lub świeca chodził by jednostajnie źle na przymkniętym i otwartym wlocie powietrza.
A czy jest możliwe że delikatnie jeden z zaworów ( są 4 ) się nie domyka przez jego zużycie, nagar lub dekompresator ( zawór wydechowy ) i temu są takie objawy, a bogatsza mieszanka ( więcej paliwa mniej powietrza ) sprawia że problem ustaje ??
Filtr powietrza nowy ale co nie zmienia faktu że quad działa dobrze przy mniejszej ilości powietrza,
A cewka na 200% dobra, gdyż przy zatknięciu powietrza przy filtrze quad pracuje idealnie więc nie tędy droga bo gdyby to była cewka lub świeca chodził by jednostajnie źle na przymkniętym i otwartym wlocie powietrza.
A czy jest możliwe że delikatnie jeden z zaworów ( są 4 ) się nie domyka przez jego zużycie, nagar lub dekompresator ( zawór wydechowy ) i temu są takie objawy, a bogatsza mieszanka ( więcej paliwa mniej powietrza ) sprawia że problem ustaje ??
- spaluchwp
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22/5/2012, 21:21
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość