CBR F4i - co o niej powiecie
Posty: 13
• Strona 1 z 1
CBR F4i - co o niej powiecie
Witam,
Co powiecie o tej sztuce?
http://allegro.pl/honda-cbr-f4i-2004-sw ... 97355.html
Chodzi mi o relację jakości/stanu motocykla do ceny, mankamentów które zauważyliście, rzetelności opisu itp.
Warto?
pozdrawiam
Co powiecie o tej sztuce?
http://allegro.pl/honda-cbr-f4i-2004-sw ... 97355.html
Chodzi mi o relację jakości/stanu motocykla do ceny, mankamentów które zauważyliście, rzetelności opisu itp.
Warto?
pozdrawiam
- sill
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 6/2/2010, 16:40
Gdzie tam, nie warto. Masz tutaj temat, w ktorym lejemy z tego ogloszenia:
http://www.honda-cbr.pl/forum/cbr-f4i-2 ... fb3738ea7e
Widze ze kolega troche zszedl z ceny za dodatki, bo do niedawna bylo jeszcze jakies 20% drozej
http://www.honda-cbr.pl/forum/cbr-f4i-2 ... fb3738ea7e
Widze ze kolega troche zszedl z ceny za dodatki, bo do niedawna bylo jeszcze jakies 20% drozej

- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
Ok, polewka jest z tego że:
- po ślizgu - przy czym jedyny mankament to połamana ale sklejona owiewka do pomalowania - na oko przy odrobinie wprawy można zrobić to samemu z zadowalającą jakością
- widzę że brakuje jednej śrubki w owiewce - popierdółka
- o co chodzi w braku w oryginalnym wyposażeniu?
Nowe opony, zrobione u profesjonalisty zawieszenie, stalowy oplot HEL, łańcuch DID złoty. Po serwisie. Mechanicznie wydaje się być super. Bez wkładu własnego.
Jeden właściciel przez 3 sezony i przejechane ponad 20 000km.
Wydaje się być kompletnym motocyklem. Dodatki za dopłatą - ok. Tylko że patrząc na ogłoszenia na allegro to zwykle trafia się na komisy albo podejrzane motocykle.
Ile ten egzemplarz jest według Was wart?
Które motocykle z allegro są lepsze za niższą cenę? Prośba o podanie aukcji z ewentualnym wytknięciem plusów i minusów.
Dziękuję
- po ślizgu - przy czym jedyny mankament to połamana ale sklejona owiewka do pomalowania - na oko przy odrobinie wprawy można zrobić to samemu z zadowalającą jakością
- widzę że brakuje jednej śrubki w owiewce - popierdółka
- o co chodzi w braku w oryginalnym wyposażeniu?
Nowe opony, zrobione u profesjonalisty zawieszenie, stalowy oplot HEL, łańcuch DID złoty. Po serwisie. Mechanicznie wydaje się być super. Bez wkładu własnego.
Jeden właściciel przez 3 sezony i przejechane ponad 20 000km.
Wydaje się być kompletnym motocyklem. Dodatki za dopłatą - ok. Tylko że patrząc na ogłoszenia na allegro to zwykle trafia się na komisy albo podejrzane motocykle.
Ile ten egzemplarz jest według Was wart?
Które motocykle z allegro są lepsze za niższą cenę? Prośba o podanie aukcji z ewentualnym wytknięciem plusów i minusów.
Dziękuję
- sill
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 6/2/2010, 16:40
Na forum Hondy widzialem wypucowana cbr f4i, rocznik 2003 . czarna od mechanika, za 13 500 i juz wtedy ludzie sie zastanawiali czy jest warta tej ceny. A to bylo rok temu.
Chodzi nam o to, ze za taka kase, masz prawo wymagac, zeby motocykl byl picus - glancus. A ten taki nie do konca jest, zas dluga lista dodatkow i cennik (nie ze za doplata jedna, dwie rzeczy, cala lista z rownie zabawnymi kwotami) nas rozbraja.
Ogolnie ja to widze tak: moto pewnie jest ok, i nie wlozysz w niego duzo po kupnie, natomiast cena nie jest adekwatna do stanu. To jest moje zdanie, ktos inny moze sie nie zgodzic. A temat na forum Hondy pare dni temu wygladal tez nieco inaczej: gosc wolal 13 900, a za kazda pierdolke mial jeszcze drozszy cennik niz obecnie. Nawet nie wiem czy wogole standartowe czesci dokladal, tego nie pamietam.
Te 13 500 to moze jest warte ale z tymi dodatkami. Zwroc uwage na jeszcze jedna rzecz - gosc twierdzi ze w 3 lata przejechal 20 000 km. To by swiadczylo ze poprzedni wlasciciele we Wloszech przejechali przez 5 lat 11 000 km. Czy to mozliwe? Tak, ale to malo prawdopodobne, szczegolnie w Italii gdzie moto sie jezdzi prawie caly rok.
Chodzi nam o to, ze za taka kase, masz prawo wymagac, zeby motocykl byl picus - glancus. A ten taki nie do konca jest, zas dluga lista dodatkow i cennik (nie ze za doplata jedna, dwie rzeczy, cala lista z rownie zabawnymi kwotami) nas rozbraja.
Ogolnie ja to widze tak: moto pewnie jest ok, i nie wlozysz w niego duzo po kupnie, natomiast cena nie jest adekwatna do stanu. To jest moje zdanie, ktos inny moze sie nie zgodzic. A temat na forum Hondy pare dni temu wygladal tez nieco inaczej: gosc wolal 13 900, a za kazda pierdolke mial jeszcze drozszy cennik niz obecnie. Nawet nie wiem czy wogole standartowe czesci dokladal, tego nie pamietam.
Te 13 500 to moze jest warte ale z tymi dodatkami. Zwroc uwage na jeszcze jedna rzecz - gosc twierdzi ze w 3 lata przejechal 20 000 km. To by swiadczylo ze poprzedni wlasciciele we Wloszech przejechali przez 5 lat 11 000 km. Czy to mozliwe? Tak, ale to malo prawdopodobne, szczegolnie w Italii gdzie moto sie jezdzi prawie caly rok.
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
Ooo, nie kolego - to jest Twoja robota, jak znajdziesz cos co wydaje Ci sie w dobrym stanie, wstaw, napewno ktos skomentuje.
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
No dobra. Szukam z Warszawy, rocznik od 2003 roku. Dwie oferty:
http://otomoto.pl/honda-cbr-cbr-600-fi- ... 64317.html
- minusy
- sprowadzony
- bez jakiegokolwiek opisu - kot w worku
- większy przebieg - 44 000
- do zrobienia pewnie zawieszenie - 1000 zł - sprężyny przód plus serwis tyłu i oleje
- oplot z przodu - kolejne 300 zł
- kończące się opony
- wgnieciony wydech, pęknięta owiewka
- pordzewiały łańcuch
- o rok starszy
- cena ta sama
- plusy
- nie widzÄ™
Podsumowując - nie wiadomo kto go użytkował, nieznana historia, aby mieć podobny stan inwestycja w zawieszenie, oplot, opony, napęd - czyli 2 500pln - końcowa cena 16kpln
http://otomoto.pl/honda-cbr-600-f4-M3121092.html
- minusy
- leżał na lewej stronie
- lakoniczny opis
- na zdjęciach nie za wiele widać
- plusy
- cała lewa owiewka
Podsumowując - od handlarza, oczywiście bez opisu, też leżał na lewej stronie.
Tak więc dwie konkurencyjne oferty i jak na mój gust żadna nie jest lepsza - powiedział bym że się nie umywają.
Zastanawia mnie też to że ceny podane w aukcji za dodatki są według Was wysokie:
- carbonowa końcówka wydechu micron - dopłata 600zł (w standardzie oryginał)
- sportowe sety arrow plus elementy zamienne – dopÅ‚ata 800zÅ‚ (w standardzie oryginaÅ‚)
- crash pady PUIG – dopÅ‚ata 300zÅ‚
- sportowa szybka PUIG– dopÅ‚ata 200zÅ‚ (w standardzie oryginaÅ‚)
- kufer GIVI Maxia 52l plus stelaż i mocowanie – dopÅ‚ata 800zÅ‚ (raz użyty).
Wydech za 600 zł to norma, sportowe sety arrow chodzą ponad 1000pln, puig crach pady około 500, szyba puig ponad 300, kufer, stelaż i mocowanie ponad 1000. Jeżeli się mylę to podajcie namiary na odpowiednio tańsze odpowiedniki.
Coraz bardziej zastanawia mnie Wasze zlewanie z tej aukcji...
http://otomoto.pl/honda-cbr-cbr-600-fi- ... 64317.html
- minusy
- sprowadzony
- bez jakiegokolwiek opisu - kot w worku
- większy przebieg - 44 000
- do zrobienia pewnie zawieszenie - 1000 zł - sprężyny przód plus serwis tyłu i oleje
- oplot z przodu - kolejne 300 zł
- kończące się opony
- wgnieciony wydech, pęknięta owiewka
- pordzewiały łańcuch
- o rok starszy
- cena ta sama
- plusy
- nie widzÄ™
Podsumowując - nie wiadomo kto go użytkował, nieznana historia, aby mieć podobny stan inwestycja w zawieszenie, oplot, opony, napęd - czyli 2 500pln - końcowa cena 16kpln
http://otomoto.pl/honda-cbr-600-f4-M3121092.html
- minusy
- leżał na lewej stronie
- lakoniczny opis
- na zdjęciach nie za wiele widać
- plusy
- cała lewa owiewka
Podsumowując - od handlarza, oczywiście bez opisu, też leżał na lewej stronie.
Tak więc dwie konkurencyjne oferty i jak na mój gust żadna nie jest lepsza - powiedział bym że się nie umywają.
Zastanawia mnie też to że ceny podane w aukcji za dodatki są według Was wysokie:
- carbonowa końcówka wydechu micron - dopłata 600zł (w standardzie oryginał)
- sportowe sety arrow plus elementy zamienne – dopÅ‚ata 800zÅ‚ (w standardzie oryginaÅ‚)
- crash pady PUIG – dopÅ‚ata 300zÅ‚
- sportowa szybka PUIG– dopÅ‚ata 200zÅ‚ (w standardzie oryginaÅ‚)
- kufer GIVI Maxia 52l plus stelaż i mocowanie – dopÅ‚ata 800zÅ‚ (raz użyty).
Wydech za 600 zł to norma, sportowe sety arrow chodzą ponad 1000pln, puig crach pady około 500, szyba puig ponad 300, kufer, stelaż i mocowanie ponad 1000. Jeżeli się mylę to podajcie namiary na odpowiednio tańsze odpowiedniki.
Coraz bardziej zastanawia mnie Wasze zlewanie z tej aukcji...
- sill
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 6/2/2010, 16:40
Strasznie lipne te motocykle wynajdujesz. Przebiegi w f4i rzedu 40 000 km to norma, wiec sie nie sugeruj ze gdzies znajdziesz mniej - zwykle krecone. To sa motocykle 8 - 10 letnie, wiec tak naprawde kazdy moto mial szlifa, pytanie w jaki sposob zostalo to naprawione. Nie rozumiem dlaczego do zrobienia zawieszenie? To ze tamten koles zrobil zawieszenie, to raczej jego widzi mi sie, a nie koniecznosc. Przewody w stalowym oplocie tez nie sa czyms niezbednym. Natomiast pordzewialy lancuch - troche chyba przesadziles, fakt, ma rdzawy nalot, ale to normalne, nie jest jakos bardzo zardzewialy.
Za ten moto z pierwszego linka, cena z dodatkami wychodzi ponad 16 000. Zobacz sobie co za tyle mozna kupic i czy to nie jest przegiecie za moto, po nienaprawionym szlifie.
Za ten moto z pierwszego linka, cena z dodatkami wychodzi ponad 16 000. Zobacz sobie co za tyle mozna kupic i czy to nie jest przegiecie za moto, po nienaprawionym szlifie.
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
Wydaje mi się, że strasznie się sugerujesz dodatkami i szukasz sprzętu z nimi. Wiem, że są fajne, ale czasem lepiej szukać względnego oryginału.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
A wytłumaczy mi ktoś czym te F4 się różnią,bo są z jedna kanapą i dwoma,to są jakieś lepsze wersje czy jak?
Bo szczerze to lepiej mi się podobają te z podwójna kanapą,ten z pojedynczą jakoś za mocno mi się kojarzy z thundercatem
Oprócz tego jeszcze są jakieś różnice między nimi?
Bo szczerze to lepiej mi się podobają te z podwójna kanapą,ten z pojedynczą jakoś za mocno mi się kojarzy z thundercatem

Oprócz tego jeszcze są jakieś różnice między nimi?
Kawasaki ER-500 - yamaha thundercat - next ????....
-
gnat80 - Świeżak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 6/11/2008, 22:43
F4i i F4i Sport roznia sie przede wszystkim wygladem. Ta druga ma dzielone siedzenie, rame i wahacz w kolorze czarny mat, inna lampe z tylu i pare mechanicznych drobiazgow.
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości