Zobacz wÄ…tek - <i>[Honda CRF 450 X]</i> Honda CRF450X - moc pod kontrolÄ…
NAS Analytics TAG

[Honda CRF 450 X] Honda CRF450X - moc pod kontrolÄ…

Komentarze użytkowników
_________

[Honda CRF 450 X] Honda CRF450X - moc pod kontrolÄ…

Postprzez Åšcigacz » 15/5/2012, 16:27

Dyskusja na temat: Honda CRF450X - moc pod kontrolÄ…
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CRF450X - moc pod kontrolÄ…
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 15/5/2012, 16:27

Opona tył to raczej 18M/C<br><hr>gadzina
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/5/2012, 16:27

Opona tył to raczej 18M/C<br><hr>gadzina
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/5/2012, 18:59

wszystko fajnie, cena dobra tylko tego nie da sie zarejestrowac...<br><hr>WR450
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/5/2012, 06:31

Komentatorzy napisał(a):wszystko fajnie, cena dobra tylko tego nie da sie zarejestrowac...<br><hr>WR450<br>
Da sie, trzeba zainstalowac kierunki, lusterka (za grosze mozna to kupic w Larssonie), zrobic przeglad rejestracyjny za 70 zl (jesli mnie pamiec nie myli) i zalatwione. Jak da sie tak zarejestrowa quady oski, to da sie i motocykl, szczegolnie ze ten ma juz swiatla z tego co widze.<br><hr>Erni
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/5/2012, 09:13

" Aha! Jeszcze jedna szalenie ważna sprawa. Po 20 motogodzinach wszystko w maszynie pracuje jak w szwajcarskim zegarku, KTMowcy możecie nie uwierzyć, ale nie luzują się nawet śruby przy zawieszeniu i silniku;) "

Chyba powinienes przejechac sie ktoryms z nowych EXC :-)
Forumowe opowiastki, ze niby co ma sie odkrecic po 20godz ? LC4 juz dawno nie ma, a nowe EXC450/500 maja walek wyrownowazajacy, zreszta tak jak porzednie EXC450/530.<br><hr>stefan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/5/2012, 09:17

Komentatorzy napisał(a):" Aha! Jeszcze jedna szalenie ważna sprawa. Po 20 motogodzinach wszystko w maszynie pracuje jak w szwajcarskim zegarku, KTMowcy możecie nie uwierzyć, ale nie luzują się nawet śruby przy zawieszeniu i silniku;) "

Chyba powinienes przejechac sie ktoryms z nowych EXC :-)
Forumowe opowiastki, ze niby co ma sie odkrecic po 20godz ? LC4 juz dawno nie ma, a nowe EXC450/500 maja walek wyrownowazajacy, zreszta tak jak porzednie EXC450/530.<br><hr>stefan<br>
Spokojnie, to tak na rozluźnienie atmosfery. Wiemy, że nowe KTMy się nie rozkręcają, uśmiechnięta buzia jest tam nieprzypadkowo;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/5/2012, 09:38

Komentatorzy napisał(a):" Aha! Jeszcze jedna szalenie ważna sprawa. Po 20 motogodzinach wszystko w maszynie pracuje jak w szwajcarskim zegarku, KTMowcy możecie nie uwierzyć, ale nie luzują się nawet śruby przy zawieszeniu i silniku;) "

Chyba powinienes przejechac sie ktoryms z nowych EXC :-)
Forumowe opowiastki, ze niby co ma sie odkrecic po 20godz ? LC4 juz dawno nie ma, a nowe EXC450/500 maja walek wyrownowazajacy, zreszta tak jak porzednie EXC450/530.<br><hr>stefan<br>
Komentatorzy napisał(a):Spokojnie, to tak na rozluźnienie atmosfery. Wiemy, że nowe KTMy się nie rozkręcają, uśmiechnięta buzia jest tam nieprzypadkowo;)<br><hr>Lovtza<br>
uff, a juz myslalem :)

A swoja droga to fajnie byloby zrobic taki test enduro 450ccm jak EXC450, CRF450X, WR450F, RMX450Z i KLX450R. W sumie to sa moto dostepne na polskim rynku i jakos tam w mniejszym lub wiekszym stopniu rozwazane prze klienta. Problem tylko bedzie ze znalezieniem motocykli :)<br><hr>stefan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/5/2012, 10:01

Komentatorzy napisał(a):" Aha! Jeszcze jedna szalenie ważna sprawa. Po 20 motogodzinach wszystko w maszynie pracuje jak w szwajcarskim zegarku, KTMowcy możecie nie uwierzyć, ale nie luzują się nawet śruby przy zawieszeniu i silniku;) "

Chyba powinienes przejechac sie ktoryms z nowych EXC :-)
Forumowe opowiastki, ze niby co ma sie odkrecic po 20godz ? LC4 juz dawno nie ma, a nowe EXC450/500 maja walek wyrownowazajacy, zreszta tak jak porzednie EXC450/530.<br><hr>stefan<br>
Komentatorzy napisał(a):Spokojnie, to tak na rozluźnienie atmosfery. Wiemy, że nowe KTMy się nie rozkręcają, uśmiechnięta buzia jest tam nieprzypadkowo;)<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):uff, a juz myslalem :)

A swoja droga to fajnie byloby zrobic taki test enduro 450ccm jak EXC450, CRF450X, WR450F, RMX450Z i KLX450R. W sumie to sa moto dostepne na polskim rynku i jakos tam w mniejszym lub wiekszym stopniu rozwazane prze klienta. Problem tylko bedzie ze znalezieniem motocykli :)<br><hr>stefan<br>
Chcielibyśmy robić takie testy, niestety zebranie takiej floty do jednego testu w naszych warunkach jest mało realne...:(<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/5/2012, 11:06

Komentatorzy napisał(a):" Aha! Jeszcze jedna szalenie ważna sprawa. Po 20 motogodzinach wszystko w maszynie pracuje jak w szwajcarskim zegarku, KTMowcy możecie nie uwierzyć, ale nie luzują się nawet śruby przy zawieszeniu i silniku;) "

Chyba powinienes przejechac sie ktoryms z nowych EXC :-)
Forumowe opowiastki, ze niby co ma sie odkrecic po 20godz ? LC4 juz dawno nie ma, a nowe EXC450/500 maja walek wyrownowazajacy, zreszta tak jak porzednie EXC450/530.<br><hr>stefan<br>
Komentatorzy napisał(a):Spokojnie, to tak na rozluźnienie atmosfery. Wiemy, że nowe KTMy się nie rozkręcają, uśmiechnięta buzia jest tam nieprzypadkowo;)<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):uff, a juz myslalem :)

A swoja droga to fajnie byloby zrobic taki test enduro 450ccm jak EXC450, CRF450X, WR450F, RMX450Z i KLX450R. W sumie to sa moto dostepne na polskim rynku i jakos tam w mniejszym lub wiekszym stopniu rozwazane prze klienta. Problem tylko bedzie ze znalezieniem motocykli :)<br><hr>stefan<br>
Komentatorzy napisał(a):Chcielibyśmy robić takie testy, niestety zebranie takiej floty do jednego testu w naszych warunkach jest mało realne...:(<br><hr>Lovtza<br>
chociaz exc450 vs. wr450f, obydwa sa nowe w 2012, a to w zasadzie najwieksza konkurencja i najtrudniejszy wybor dla kupujacego :)<br><hr>stefan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/5/2012, 15:54

Komentatorzy napisał(a):" Aha! Jeszcze jedna szalenie ważna sprawa. Po 20 motogodzinach wszystko w maszynie pracuje jak w szwajcarskim zegarku, KTMowcy możecie nie uwierzyć, ale nie luzują się nawet śruby przy zawieszeniu i silniku;) "

Chyba powinienes przejechac sie ktoryms z nowych EXC :-)
Forumowe opowiastki, ze niby co ma sie odkrecic po 20godz ? LC4 juz dawno nie ma, a nowe EXC450/500 maja walek wyrownowazajacy, zreszta tak jak porzednie EXC450/530.<br><hr>stefan<br>
Komentatorzy napisał(a):Spokojnie, to tak na rozluźnienie atmosfery. Wiemy, że nowe KTMy się nie rozkręcają, uśmiechnięta buzia jest tam nieprzypadkowo;)<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):uff, a juz myslalem :)

A swoja droga to fajnie byloby zrobic taki test enduro 450ccm jak EXC450, CRF450X, WR450F, RMX450Z i KLX450R. W sumie to sa moto dostepne na polskim rynku i jakos tam w mniejszym lub wiekszym stopniu rozwazane prze klienta. Problem tylko bedzie ze znalezieniem motocykli :)<br><hr>stefan<br>
Komentatorzy napisał(a):Chcielibyśmy robić takie testy, niestety zebranie takiej floty do jednego testu w naszych warunkach jest mało realne...:(<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):chociaz exc450 vs. wr450f, obydwa sa nowe w 2012, a to w zasadzie najwieksza konkurencja i najtrudniejszy wybor dla kupujacego :)<br><hr>stefan<br>
To jest oczywiste zestawienie i w miarę możliwości postaramy się zrobić przynajmniej te dwie sztuki. <br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/5/2012, 07:59

Miałem okazje pojeździć tym moto i powiem szczerze, że nie ma się do czego przyczepić. Jedynie moto sprawiało wrażenie ospałego, brakowało mi trochę jadu na dolnych obrotach. W tym enduro przydałoby się to co u KTM-a jest w standardzie czyli prędkościomierz i licznik motogodzin, stelaż pod tablice rejestracyjna, kierunkowskazy i cały kit homologacyjny.
Pozdrawiam i czekam na inne testy enduro<br><hr>endurowiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê
cron