Full cross OBALAMY MITY (czy może nie ;p)
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Full cross OBALAMY MITY (czy może nie ;p)
Witajcie po raz kolejny i znów mam problem mam nadzieję że mi pomożecie.
Mianowicie sprawa wygląda tak czy to prawda że full cross to mieszadło i co sezonowe wymiany tłoka cylindra pierścionków itd. mając na myśli mieszadło chodziło mi o to:
odpalasz i jest tak: jedynka gaz do dechy, dwójka gaz do dechy, trójka gaz do dechy,
czwórka gaz do dechy, nawrotka i znowu od początku.
Słyszałem że właśnie tak jest bo inaczej się zalewa i są ciągłe problemy on po prostu podobno musi ciągle dostawać w pi*** , CZY TO PRAWDA???????
no i te co sezonowe naprawy też prawda ??
dzx pozdro paweloszek
Mianowicie sprawa wygląda tak czy to prawda że full cross to mieszadło i co sezonowe wymiany tłoka cylindra pierścionków itd. mając na myśli mieszadło chodziło mi o to:
odpalasz i jest tak: jedynka gaz do dechy, dwójka gaz do dechy, trójka gaz do dechy,
czwórka gaz do dechy, nawrotka i znowu od początku.
Słyszałem że właśnie tak jest bo inaczej się zalewa i są ciągłe problemy on po prostu podobno musi ciągle dostawać w pi*** , CZY TO PRAWDA???????
no i te co sezonowe naprawy też prawda ??
dzx pozdro paweloszek
- paweloszek17
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 10/5/2012, 07:19
- Lokalizacja: Brzoza okolice Bydgoszczy
wystarczy poczytac ksiązke serwisową od jakiejsc crossówki
remonty robi się co chwile, w zasadzie z zawodnicza jazdą tłoki w np 125 w 2T wymienia sie co 20-30 mth.
charakterystyka silnika sprawia ze praktycznie nie da sie jechac pół gazem, dodatkowo sam rolgaz nie jak w motocyklach ulicznych czy enduro nie ma np skoku 1/2 tylko 1/4 czyli wystarczy 1/4 obrotu rolgazem i mamy na maxa otworzoną przepustnice i po prostu fizycznie jest cięzko ustawic przepustnice w połowie ;P
co do zalewania głownie chodzi o 2T, jak sie pyrka to moze sie zalać, wtedy po dodaniu gazu idą kłeby dymu ;P i ma małego muła nim przepali nadmiar. po prostu to są wyczynówki są stworzone na tor crossowy, żeby tylko rozgrzać - zrobic trening/zawody i zapakowac na przyczepke i do domu. nie nadaje sie do turystyki leśnej ani do smigania po mieście - zaden element motocykla nie jest stworzony do tego, sprzegło ma działąc na obrotach ( wiec stanie z wcisnietym sprzęgłem szybko zarzyna sprzegło ) zawieszenie stricte pod tor MX, praktycznie nie da sie wbic luzu na odpalonym moto, no i charakterystyka silnika ;P
remonty robi się co chwile, w zasadzie z zawodnicza jazdą tłoki w np 125 w 2T wymienia sie co 20-30 mth.
charakterystyka silnika sprawia ze praktycznie nie da sie jechac pół gazem, dodatkowo sam rolgaz nie jak w motocyklach ulicznych czy enduro nie ma np skoku 1/2 tylko 1/4 czyli wystarczy 1/4 obrotu rolgazem i mamy na maxa otworzoną przepustnice i po prostu fizycznie jest cięzko ustawic przepustnice w połowie ;P
co do zalewania głownie chodzi o 2T, jak sie pyrka to moze sie zalać, wtedy po dodaniu gazu idą kłeby dymu ;P i ma małego muła nim przepali nadmiar. po prostu to są wyczynówki są stworzone na tor crossowy, żeby tylko rozgrzać - zrobic trening/zawody i zapakowac na przyczepke i do domu. nie nadaje sie do turystyki leśnej ani do smigania po mieście - zaden element motocykla nie jest stworzony do tego, sprzegło ma działąc na obrotach ( wiec stanie z wcisnietym sprzęgłem szybko zarzyna sprzegło ) zawieszenie stricte pod tor MX, praktycznie nie da sie wbic luzu na odpalonym moto, no i charakterystyka silnika ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dobra czyli miałem racje MIESZADŁO ;p
a co powiesz np o takim kmx 125 to jest to samo czynie bo to bardziej hard enduro czyli nadaje się do jazdy po lesie a czasem do porządnego prze gazowania gdzieś po trudnym terenie ??
a co powiesz np o takim kmx 125 to jest to samo czynie bo to bardziej hard enduro czyli nadaje się do jazdy po lesie a czasem do porządnego prze gazowania gdzieś po trudnym terenie ??
- paweloszek17
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 10/5/2012, 07:19
- Lokalizacja: Brzoza okolice Bydgoszczy
mam jeszcze jedną sprawę no mnie to wkurza husqvarna wr to hard enduro (do 250 ma 60 kucy WoW) a CR to full cross ??
bo myślałem o takiej wr 250 ale jak zobaczyłem moc to się zastanawiam czy to będzie to samo co w full crosie czyli ciągłe naprawy ?????
bo myślałem o takiej wr 250 ale jak zobaczyłem moc to się zastanawiam czy to będzie to samo co w full crosie czyli ciągłe naprawy ?????
- paweloszek17
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 10/5/2012, 07:19
- Lokalizacja: Brzoza okolice Bydgoszczy
Kmx 125 bym powiedział że to raczej sofciak(pokroju dt)
Wr to hard enduro(naprawy odrobinę rzadsze niż w fulu)
Cr to ful cross(chyba że trafisz na wersię edytowaną to znaczy na hm to jest hardziak)
Wr to hard enduro(naprawy odrobinę rzadsze niż w fulu)
Cr to ful cross(chyba że trafisz na wersię edytowaną to znaczy na hm to jest hardziak)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
tak kmx to motocykl na asfalt z mozliwoscią wjazdu w teren
huska WR raczej nie ma 60 kucy
i jest to hard enduro czyli sprzet w teren z mozliwoscią wjazdu na asfalt, sprzet ma dłuzsze biegi, nieco spokojniejszą charakterystyke silnika niz huska CR która jest crossówka na tor
co do hard enduro a cross, to są róznice, dzieki tej spokojniejszej charakterystyce + dłuzsze biegi tak sie nie piłuje moto i wystarcza na więcej. stosunkowo jak tłok w ktmie SX 125 wymieniasz co 40 mth to a EXC wymieniasz co 70 mniej wiecej. ale to tez zalezy jakie moto, jaki rocznik czy 2T czy 4T itp
huska WR raczej nie ma 60 kucy

co do hard enduro a cross, to są róznice, dzieki tej spokojniejszej charakterystyce + dłuzsze biegi tak sie nie piłuje moto i wystarcza na więcej. stosunkowo jak tłok w ktmie SX 125 wymieniasz co 40 mth to a EXC wymieniasz co 70 mniej wiecej. ale to tez zalezy jakie moto, jaki rocznik czy 2T czy 4T itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no dobra czyli husta wr 250 w hard enduro nie ma aż tak częstych wymian tłoka tak ?? bo własnie o niej myślę a nie mam zamiaru co sezon albo 2 wymieniać tłoka i wkładac kupe kasy w ten sprzed bo dam za taką 4 tysie i po 10 latach wyjdzie mi 8000 tys za nią 1/2 to wkład w motocykl jeśli tak jest to wolę troche bardziej mulaste ;P enduro i spokuj z tym wszystkim ;p
- paweloszek17
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 10/5/2012, 07:19
- Lokalizacja: Brzoza okolice Bydgoszczy
po 1 nie masz zadnego doswiadczenia w crossach sądzac po pytaniach i wypowiedział i porywasz sie na 250 w 2T ? zapomnij ;P 125 w 2T/250 w 4T to max na początek.
po 2 jak nie masz kasy to sie nie pchaj w wyczynówki, takie gadaniie że przez ileśtam wydasz tyle kasy - wydasz 2X tyle, sam remont silnika to jeden wydatek, masz jeszcze do obsłuzenia całą rame, napęd, hamulce tu o niczym nie mozna zapomniec o niczego nie mozna zaniedbac. na moto jak nie wsadzisz 1000 zł rocznie nawet jak stoi to bedzie sie sypał co nie miara. zwłaszcza jak jeszcze kupisz starego trupa. a nawet w hard enduro tłok sie wymieniac co około 1.5 roku ;P
po 2 jak nie masz kasy to sie nie pchaj w wyczynówki, takie gadaniie że przez ileśtam wydasz tyle kasy - wydasz 2X tyle, sam remont silnika to jeden wydatek, masz jeszcze do obsłuzenia całą rame, napęd, hamulce tu o niczym nie mozna zapomniec o niczego nie mozna zaniedbac. na moto jak nie wsadzisz 1000 zł rocznie nawet jak stoi to bedzie sie sypał co nie miara. zwłaszcza jak jeszcze kupisz starego trupa. a nawet w hard enduro tłok sie wymieniac co około 1.5 roku ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wy mówicie że kmx 125 to sofciak, a maszynka ma 30 koni i jest w 2T jak gadałem z ziomkiem z allegro to mówił ze 2T a te 30 koni by nie zadowoliło ;p
- paweloszek17
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 10/5/2012, 07:19
- Lokalizacja: Brzoza okolice Bydgoszczy
no ? i co z tego ?
zadowoliło ale 125 z 30 konmi na torze mogło by co najwyzej wode rozwozić
pozatym masa i zawieszenie w stosunku do crossówki czy hard enduro wypada duzxo gorzej bo to sofciak 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości