Zobacz wątek - Full cross OBALAMY MITY (czy może nie ;p)
NAS Analytics TAG

Full cross OBALAMY MITY (czy może nie ;p)

Enduro, Cross
_________

Full Cross częste naprawy i ciągłe gazowanie??

tak
11
92%
nie
1
8%
 
Liczba głosów : 12

Full cross OBALAMY MITY (czy może nie ;p)

Postprzez paweloszek17 » 15/5/2012, 11:42

Witajcie po raz kolejny i znów mam problem mam nadzieję że mi pomożecie.

Mianowicie sprawa wygląda tak czy to prawda że full cross to mieszadło i co sezonowe wymiany tłoka cylindra pierścionków itd. mając na myśli mieszadło chodziło mi o to:

odpalasz i jest tak: jedynka gaz do dechy, dwójka gaz do dechy, trójka gaz do dechy,
czwórka gaz do dechy, nawrotka i znowu od początku.

Słyszałem że właśnie tak jest bo inaczej się zalewa i są ciągłe problemy on po prostu podobno musi ciągle dostawać w pi*** , CZY TO PRAWDA???????

no i te co sezonowe naprawy też prawda ??

dzx pozdro paweloszek
paweloszek17
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10/5/2012, 07:19
Lokalizacja: Brzoza okolice Bydgoszczy


Postprzez henio12323 » 15/5/2012, 11:50

wystarczy poczytac ksiązke serwisową od jakiejsc crossówki

remonty robi się co chwile, w zasadzie z zawodnicza jazdą tłoki w np 125 w 2T wymienia sie co 20-30 mth.
charakterystyka silnika sprawia ze praktycznie nie da sie jechac pół gazem, dodatkowo sam rolgaz nie jak w motocyklach ulicznych czy enduro nie ma np skoku 1/2 tylko 1/4 czyli wystarczy 1/4 obrotu rolgazem i mamy na maxa otworzoną przepustnice i po prostu fizycznie jest cięzko ustawic przepustnice w połowie ;P

co do zalewania głownie chodzi o 2T, jak sie pyrka to moze sie zalać, wtedy po dodaniu gazu idą kłeby dymu ;P i ma małego muła nim przepali nadmiar. po prostu to są wyczynówki są stworzone na tor crossowy, żeby tylko rozgrzać - zrobic trening/zawody i zapakowac na przyczepke i do domu. nie nadaje sie do turystyki leśnej ani do smigania po mieście - zaden element motocykla nie jest stworzony do tego, sprzegło ma działąc na obrotach ( wiec stanie z wcisnietym sprzęgłem szybko zarzyna sprzegło ) zawieszenie stricte pod tor MX, praktycznie nie da sie wbic luzu na odpalonym moto, no i charakterystyka silnika ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez paweloszek17 » 15/5/2012, 12:35

Dobra czyli miałem racje MIESZADŁO ;p

a co powiesz np o takim kmx 125 to jest to samo czynie bo to bardziej hard enduro czyli nadaje się do jazdy po lesie a czasem do porządnego prze gazowania gdzieś po trudnym terenie ??
paweloszek17
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10/5/2012, 07:19
Lokalizacja: Brzoza okolice Bydgoszczy

Postprzez paweloszek17 » 15/5/2012, 13:23

mam jeszcze jedną sprawę no mnie to wkurza husqvarna wr to hard enduro (do 250 ma 60 kucy WoW) a CR to full cross ??

bo myślałem o takiej wr 250 ale jak zobaczyłem moc to się zastanawiam czy to będzie to samo co w full crosie czyli ciągłe naprawy ?????
paweloszek17
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10/5/2012, 07:19
Lokalizacja: Brzoza okolice Bydgoszczy

Postprzez kris514 » 15/5/2012, 13:46

Kmx 125 bym powiedział że to raczej sofciak(pokroju dt)
Wr to hard enduro(naprawy odrobinę rzadsze niż w fulu)
Cr to ful cross(chyba że trafisz na wersię edytowaną to znaczy na hm to jest hardziak)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 15/5/2012, 15:10

tak kmx to motocykl na asfalt z mozliwoscią wjazdu w teren
huska WR raczej nie ma 60 kucy :P i jest to hard enduro czyli sprzet w teren z mozliwoscią wjazdu na asfalt, sprzet ma dłuzsze biegi, nieco spokojniejszą charakterystyke silnika niz huska CR która jest crossówka na tor

co do hard enduro a cross, to są róznice, dzieki tej spokojniejszej charakterystyce + dłuzsze biegi tak sie nie piłuje moto i wystarcza na więcej. stosunkowo jak tłok w ktmie SX 125 wymieniasz co 40 mth to a EXC wymieniasz co 70 mniej wiecej. ale to tez zalezy jakie moto, jaki rocznik czy 2T czy 4T itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez paweloszek17 » 15/5/2012, 15:15

no dobra czyli husta wr 250 w hard enduro nie ma aż tak częstych wymian tłoka tak ?? bo własnie o niej myślę a nie mam zamiaru co sezon albo 2 wymieniać tłoka i wkładac kupe kasy w ten sprzed bo dam za taką 4 tysie i po 10 latach wyjdzie mi 8000 tys za nią 1/2 to wkład w motocykl jeśli tak jest to wolę troche bardziej mulaste ;P enduro i spokuj z tym wszystkim ;p
paweloszek17
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10/5/2012, 07:19
Lokalizacja: Brzoza okolice Bydgoszczy

Postprzez henio12323 » 15/5/2012, 15:28

po 1 nie masz zadnego doswiadczenia w crossach sądzac po pytaniach i wypowiedział i porywasz sie na 250 w 2T ? zapomnij ;P 125 w 2T/250 w 4T to max na początek.

po 2 jak nie masz kasy to sie nie pchaj w wyczynówki, takie gadaniie że przez ileśtam wydasz tyle kasy - wydasz 2X tyle, sam remont silnika to jeden wydatek, masz jeszcze do obsłuzenia całą rame, napęd, hamulce tu o niczym nie mozna zapomniec o niczego nie mozna zaniedbac. na moto jak nie wsadzisz 1000 zł rocznie nawet jak stoi to bedzie sie sypał co nie miara. zwłaszcza jak jeszcze kupisz starego trupa. a nawet w hard enduro tłok sie wymieniac co około 1.5 roku ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez paweloszek17 » 16/5/2012, 17:38

Wy mówicie że kmx 125 to sofciak, a maszynka ma 30 koni i jest w 2T jak gadałem z ziomkiem z allegro to mówił ze 2T a te 30 koni by nie zadowoliło ;p
paweloszek17
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10/5/2012, 07:19
Lokalizacja: Brzoza okolice Bydgoszczy

Postprzez henio12323 » 16/5/2012, 18:52

no ? i co z tego ? :P zadowoliło ale 125 z 30 konmi na torze mogło by co najwyzej wode rozwozić :P pozatym masa i zawieszenie w stosunku do crossówki czy hard enduro wypada duzxo gorzej bo to sofciak ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr