gsxr 1100 wp na wtrysku paliwa
Posty: 3
• Strona 1 z 1
gsxr 1100 wp na wtrysku paliwa
Witam
ostatnio miałem pomysł założenia wtrysku paliwa do mojej gsxr 1100 z 1995r oraz później turbo.pierw pod wymiane poszły tłoki korbowody itp. silnik został dotarty według zaleceń producenta.po czym przyszedł czas na instalacje wtrysku paliwa:w tym celu całą elektryka orginalna zostałą wyrzucona.kupiłem pełną elektryke od gsxr 1000 k7 z komputerem i wszystkimi czójnikami.zostałą założona poprawnie i podłączona pod przełaczniki orginalne ponieważ niechciałem zmieniać na te od k7 bo chciałem zachować motor w orginale.wtryskiwacze paliwa są od gsxr 600 k8 troche trzeba było przy nich pomajstrować ponieważ rozstaw między środkowymi był za mały lecz to byłą max 2 godzniy pracy.
a trzeba było również zmienić impulsator oraz założyć czójnik na wałek rozrządu.zrobiłem nowy airbox.wymagał troche ustawiania dawek paliwa lecz sie z tym uporało i powiem że moto chodzi rewelacyjnie natychmiastowa reakcja na odkręcenie manetki moto idize jak burza oraz spadło spalanie na trasie do 6,5l. a przy ostrej jezdzie spala max 7,5l na 100km więc było warto to zrobić.
Pozdrawiam
ostatnio miałem pomysł założenia wtrysku paliwa do mojej gsxr 1100 z 1995r oraz później turbo.pierw pod wymiane poszły tłoki korbowody itp. silnik został dotarty według zaleceń producenta.po czym przyszedł czas na instalacje wtrysku paliwa:w tym celu całą elektryka orginalna zostałą wyrzucona.kupiłem pełną elektryke od gsxr 1000 k7 z komputerem i wszystkimi czójnikami.zostałą założona poprawnie i podłączona pod przełaczniki orginalne ponieważ niechciałem zmieniać na te od k7 bo chciałem zachować motor w orginale.wtryskiwacze paliwa są od gsxr 600 k8 troche trzeba było przy nich pomajstrować ponieważ rozstaw między środkowymi był za mały lecz to byłą max 2 godzniy pracy.
a trzeba było również zmienić impulsator oraz założyć czójnik na wałek rozrządu.zrobiłem nowy airbox.wymagał troche ustawiania dawek paliwa lecz sie z tym uporało i powiem że moto chodzi rewelacyjnie natychmiastowa reakcja na odkręcenie manetki moto idize jak burza oraz spadło spalanie na trasie do 6,5l. a przy ostrej jezdzie spala max 7,5l na 100km więc było warto to zrobić.
Pozdrawiam
Fat
- tomekd651
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 14/5/2012, 14:48
- Lokalizacja: SÅ‚upsk
tłoki i korbowody ok 3000zł.
elektryka wraz z komputerem i czójnikami i fajkami zapłonowymi 1500zł
wtrysk paliwa 300zł
dorobienie impulsatora 50zł
pompa paliwa i regulator ciśnienia 200zł
i reszta to własna praca i czas ale naprawde warto.
elektryka wraz z komputerem i czójnikami i fajkami zapłonowymi 1500zł
wtrysk paliwa 300zł
dorobienie impulsatora 50zł
pompa paliwa i regulator ciśnienia 200zł
i reszta to własna praca i czas ale naprawde warto.
Fat
- tomekd651
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 14/5/2012, 14:48
- Lokalizacja: SÅ‚upsk
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości