Zobacz wątek - Suzuki GSX-R 600 K1

Suzuki GSX-R 600 K1

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Suzuki GSX-R 600 K1

Postprzez Enrico » 13/5/2012, 16:53

Witam.
Mam na oku dwa motocykle jak w temacie, chciałbym poradzić się odnośnie ich stanu.
Pierwszy: http://moto.allegro.pl/suzuki-gsx-r-600 ... 40420.html
Drugi: http://moto.allegro.pl/suzuki-gsx-r-200 ... 31665.html
Ogólnie w oby dwu przypadkach zastanawia mnie kształt ramy z lewej strony, dla mnie na zdjęciach wyglądają na podgięte, głównie stąd moje pytanie, a przy okazji jakieś wprawne oko może zauważy jeszcze inne niedociągnięcia. Dzięki za pomoc.
Enrico
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 15/5/2008, 12:49
Lokalizacja: Piotrków Tryb.


Postprzez Invi » 13/5/2012, 17:17

Moim zdaniem drugi wygląda lepiej.
Niby dupy nie urywa, ale może być ok. Za tą cenę warto się przy nim zakręcić.


Co do ram to raczej światło się tak na zdjęciach załamuje. Nie wiem co trzeba by zrobić żeby aż zgiąć ramę w ten sposób.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Enrico » 15/5/2012, 06:38

W tym drugim egzemplarzu jest sporo do zrobienia, w tym wymiana rozrządu bo łańcuszek zaczyna na zimnym silniku postukiwać.
W tym pierwszym wszystko jest w porządku poza napędem do wymiany i oponami. Kwestia tylko tego, że właściciel nie wie, czy wcześniej był robiony rozrząd, bo u niego nie, a motor ma już 57 tyś. km przebiegu, więc jeśli nie był wymieniony to też pasowałoby od razu to zrobić, choć właściciel twierdzi, że żadnych niepokojących dźwięków nie słyszy. Na pewno plus taki, że przebieg wydaje się autentyczny.
Zastanawiam się teraz jak to jest z żywotnością tych silników, może ktoś kto ma do czynienia z tymi motocyklami mógłby się wypowiedzieć w kwestii sprzęgła, rozrządu itp., na temat ich żywotności i przebiegów przy których kwalifikują się do wymiany.
Enrico
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 15/5/2008, 12:49
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postprzez Invi » 15/5/2012, 15:31

Wymiana rozrządu po 50000km? No chyba nie ;)

Sprzęgło nie do zajeb**ia, a reszta też wyjątkowo wytrzymała.

Tak jak pisałem, po mojemu ten pierwszy jest bardzo podejrzany. wymienione wszystko co się dało urwać przy glebie (lusterka, kierunki, szyba, ciężarki, nawet wypełnienie zadupka), na 100% cały malowany niedawno i wybrakowany (na przykład nie widać gumy łączącej wlot SRAD'a z ramą, nie ma śrub trzymających czaszę). A patrząc po półce to ma ze 2 razy taki przebieg jak podany.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Enrico » 15/5/2012, 18:17

Invinciblee napisał(a):Wymiana rozrządu po 50000km? No chyba nie ;)

Sprzęgło nie do zajeb**ia, a reszta też wyjątkowo wytrzymała.

Tak jak pisałem, po mojemu ten pierwszy jest bardzo podejrzany. wymienione wszystko co się dało urwać przy glebie (lusterka, kierunki, szyba, ciężarki, nawet wypełnienie zadupka), na 100% cały malowany niedawno i wybrakowany (na przykład nie widać gumy łączącej wlot SRAD'a z ramą, nie ma śrub trzymających czaszę). A patrząc po półce to ma ze 2 razy taki przebieg jak podany.


Dzięki wielkie za opinię, właśnie chodziło mi dokładnie o to, żeby jakieś wprawne oko oceniło temat, a z gsx-r'ami nie miałem niestety do czynienia. W takim razie pierwszego odpuszczam.
Zakręcę się na dniach nad tym drugim, skoro chociaż ze zdjęć wygląda na ciekawą opcję, no a co do reszty wyjdzie na oględzinach.
Enrico
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 15/5/2008, 12:49
Lokalizacja: Piotrków Tryb.



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr