Zobacz wątek - 600-ka na pierwszy raz

600-ka na pierwszy raz

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

600-ka na pierwszy raz

Postprzez grzeniek » 11/5/2012, 22:01

Witam, otóż mam taki problem, a raczej już nie mam bo zdecydowałem, mianowicie przewaliłem forum i czytając to wszystko dochodzę do wniosku że wszyscy tutaj przeczą samym sobie, no może wszyscy to zbyt ogólnikowo ale większość. Chodzi mi o to że jak ktoś chce 600-ke (nie daj boże litra, ja tyle odwagi nie mam ale też nie twierdze że to się nie może nie udać, znam paru co do dzisiaj jeżdżą mimo swojego pierwszego wyboru) na pierwsze moto to zaraz wszyscy o warzywach :) a następnie że najlepiej zaczynać od 50-ki, jak ktoś napisze że przewalił 50-ki wzwyż to też źle bo 600-ka to nie skuter. Mówiąc moje pierwsze moto mam na myśli że pierwsze poważne moto, nie wliczam etek itp. To jak to w końcu jest. Kwestie kasku, kombinezonu, butów etc. mam za sobą, zostaje samo moto, także jak dobrze pójdzie to może się załapie na koniec sezonu bo ciężko coś sensownego znaleźć a szukam zx6r i od razu mówię że wiem o ramach, że to gówno itd., o moim samochodzie też tak ludzie mówią ale Ci co nim nie jeździli, czytając wypowiedzi PRAWDZIWYCH użytkowników utwierdziłem się w tym czego szukam, zaryzykuje pęknięcie ramy chociaż w tym roczniku to już raczej rzadkość, nie szukam 98 :). Więc jak w temacie, jak to jest z tą 600-ką na pierwsze moto (jestem już duży i dość rozsądny, nie zamierzam odkręcać :), choć wiem że ciężko się oprzeć). No i proszę użytkowników zx6r o opinie na temat tego moto, roczniki 02,03,04, w grę wchodzi jeszcze gixer, także o opinie na jego temat też proszę, honda odpada z góry tak jak yama.
grzeniek
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11/5/2012, 21:34
Lokalizacja: płock


Postprzez Kaai » 11/5/2012, 22:04

jeśli MUSI to być już sportowa~ 600, to tylko cbra F (nie żadna RR!) jest najłagodniejsza. ale to rozsadne maximum o ile miales juz stycznosc z motocyklami z biegami (i nie mowie, 50km przejechanych na romecie i hamowanie tylnym hamulcem, nie stosowania przeciwskretu etc).
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez sh4ggy » 11/5/2012, 22:06

Moim zdaniem ZX6R to trochę za dużo, ale ogólnie to radze Ci zarejestrować się na oficjalnym forum poświęconemu temu modelowi, tam uzyskasz prawdziwe i fachowe opinię, bo tutaj to z reguły wypowiadają się smarkacze jeżdżące na skuterkach, i wielce Cie tu będą jechać, a wiedza tyle co ktoś tam gdzieś kiedyś napisał. Ogólnie to to forum zeszło na psy.
Pozdrawiam
sh4ggy
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 19/8/2011, 17:23

Postprzez grzeniek » 11/5/2012, 22:50

Kaai napisał(a):jeśli MUSI to być już sportowa~ 600, to tylko cbra F (nie żadna RR!) jest najłagodniejsza. ale to rozsadne maximum o ile miales juz stycznosc z motocyklami z biegami (i nie mowie, 50km przejechanych na romecie i hamowanie tylnym hamulcem, nie stosowania przeciwskretu etc).


HONDA ODPADA W PRZEDBIEGACH, wiem ze 75% wskaże honde, ale tak jak w samochodach wole mitsu od hondy tak w motocyklach do gustu przypadły mi kawy i suzi, TYLKO.

sh4ggy napisał(a):Moim zdaniem ZX6R to trochę za dużo, ale ogólnie to radze Ci zarejestrować się na oficjalnym forum poświęconemu temu modelowi, tam uzyskasz prawdziwe i fachowe opinię, bo tutaj to z reguły wypowiadają się smarkacze jeżdżące na skuterkach, i wielce Cie tu będą jechać, a wiedza tyle co ktoś tam gdzieś kiedyś napisał. Ogólnie to to forum zeszło na psy.
Pozdrawiam


Dzięki za sensowną podpowiedź, zrobię jak mówisz. A na psy zszedł prawie cały net :).

edytuj posty
kravec
grzeniek
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11/5/2012, 21:34
Lokalizacja: płock

Postprzez Black-Ghost » 11/5/2012, 23:23

No więc już to wertowalem w innym temacie. Model zx6r 2002 różni sie diametralnie od 2003-2004. Też pierwsze słysze aby w 636 pękały ramy. ta bolączka dotyczyła pierwszych modeli zx6r/zx9r. Ogólnie jeśli skupiasz sie na zakupie kawy to 03/04 najbardziej udana 600. W tamtych latach wyznaczała granice w tej klasie, zloty zawias USD, dobre i dobrze dozowalne chamulce Nissin, Geometria jak i pozycja na motocyklu typowo sportowa. Silnik o najwiekszej mocy w klasie (124km z ram air) przy dosc brutalno-nerwowej charakterystyce silnika potrafił jeżyc włosy na głowie no i posiadał już wtrysk paliwa co prawda nie tak zaawansowany jak w zx10r ale dawał sobie dobrze rade. Warto dodac ze w tamtych czasach ten model kawy dostał bardzo pochlebne opinie w tescie Masterbike. Jeśli uważasz że dasz sobie rade z tym motocyklem to śmiało kupuj nie myśle ci wykładac prelekcji jeśli oczywiscie posiadasz prawko kat: A!!!!!! Zostań w rodzinie kawasaki, suzuki jest beee :D :D :D Wiele wiecej na temat tego motocykla możesz znalesc w internecie... Jeśli masz dosc $$$$ to zainteresuj sie też modelem 2005-2006 z tym że tutaj moto jest jeszcze mocniejsze i trudniejsze do opanowania ;) Zapomniałem nadmienic że w modelu 2003-2004 amortyzator skretu to nieodzowna rzecz jak i w zx10r ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez deejayslonio » 11/5/2012, 23:39

Nie no sprzęt w sam raz dla początkującego... myślę, że powinni takie dawać jako "L" na nauce jazdy...
deejayslonio
 

Postprzez grzeniek » 12/5/2012, 07:42

Black-Ghost napisał(a):No więc już to wertowalem w innym temacie. Model zx6r 2002 różni sie diametralnie od 2003-2004. Też pierwsze słysze aby w 636 pękały ramy. ta bolączka dotyczyła pierwszych modeli zx6r/zx9r. Ogólnie jeśli skupiasz sie na zakupie kawy to 03/04 najbardziej udana 600. W tamtych latach wyznaczała granice w tej klasie, zloty zawias USD, dobre i dobrze dozowalne chamulce Nissin, Geometria jak i pozycja na motocyklu typowo sportowa. Silnik o najwiekszej mocy w klasie (124km z ram air) przy dosc brutalno-nerwowej charakterystyce silnika potrafił jeżyc włosy na głowie no i posiadał już wtrysk paliwa co prawda nie tak zaawansowany jak w zx10r ale dawał sobie dobrze rade. Warto dodac ze w tamtych czasach ten model kawy dostał bardzo pochlebne opinie w tescie Masterbike. Jeśli uważasz że dasz sobie rade z tym motocyklem to śmiało kupuj nie myśle ci wykładac prelekcji jeśli oczywiscie posiadasz prawko kat: A!!!!!! Zostań w rodzinie kawasaki, suzuki jest beee :D :D :D Wiele wiecej na temat tego motocykla możesz znalesc w internecie... Jeśli masz dosc $$$$ to zainteresuj sie też modelem 2005-2006 z tym że tutaj moto jest jeszcze mocniejsze i trudniejsze do opanowania ;) Zapomniałem nadmienic że w modelu 2003-2004 amortyzator skretu to nieodzowna rzecz jak i w zx10r ;)


Wiem że są znaczne różnice po 02 roku dlatego też dodałem model 02 :) bo być może starszy nie znaczy gorszy, talary na coś nowszego by się znalazły ale chyba na początku nie będę aż tak inwestował.

Pisałem to w poście, napisze jeszcze raz, teksty typu:
Nie no sprzęt w sam raz dla początkującego... myślę, że powinni takie dawać jako "L" na nauce jazdy...
zachowajcie dla siebie, jest mi to zupełnie nie potrzebne do niczego, a jak ktoś chce może się do tego stosować. Jedno wiem, jak nie masz w głowie to na gs-ie rozpierdolisz się skuteczniej niż na zx-ie.
grzeniek
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11/5/2012, 21:34
Lokalizacja: płock

Postprzez Black-Ghost » 12/5/2012, 07:58

Na forum za pomoc powinno sie stawiac piwo!!! przyjmuje pocztą :D :D Do autota tematu licz sie z tym że zadbane kawasaki trafic w polsce jest bardzo cieżko jesli chcesz naprawde wyczesana sztuke popatrz za czyms z za granicy ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Brekekeks » 12/5/2012, 08:18

Odniosę się tylko do kwestii 600tki na pierwsze moto - jak najbardziej, ale nie supersport:) Przecież jest wiele 600tek, które spokojnie się nadają, choćby wielokrotnie polecane kawasaki ER6 i Yamaha XJ6.
Jeśli chodzi o sportowe 600, cóż, nie będę Cię od tego odwodził, ale szukając moto przejrzyj fora użytkowników konkretnego modelu, dużo większe szanse na znalezienie dobrej sztuki.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez KaG » 12/5/2012, 08:29

grzeniek napisał(a): Jedno wiem, jak nie masz w głowie to na gs-ie rozpierdolisz się skuteczniej niż na zx-ie.



kolejny raz ten sam żenujący argument... Prędzej się rozpierd*lisz nie mając umiejętności a mając w głowie niż gdybyś miał umiejętności a nie miał w głowie.
KaG
 

Postprzez grzeniek » 12/5/2012, 08:40

KaG napisał(a):
grzeniek napisał(a): Jedno wiem, jak nie masz w głowie to na gs-ie rozpierdolisz się skuteczniej niż na zx-ie.



kolejny raz ten sam żenujący argument... Prędzej się rozpierd*lisz nie mając umiejętności a mając w głowie niż gdybyś miał umiejętności a nie miał w głowie.


Pisałem wyżej że mi nie potrzebne "TWOJE" spostrzeżenia. Temat trochę znam i dużo ludzi którzy jeżdżą a zaczynali od 750-ek wcześniej znając tylko rower, mają się dobrze i ich rodziny i dzieci też, także daruj sobie i wracaj na swój skuter.
grzeniek
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11/5/2012, 21:34
Lokalizacja: płock

Postprzez KaG » 12/5/2012, 09:34

Nie mam skutera ^^

A jeździłeś chociaż na takim GS 500? Czy zdobyłeś takie obeznanie w temacie jako pasażer :D
KaG
 

Postprzez grzeniek » 12/5/2012, 09:38

Pierwsza sprawa, nie muszę się tłumaczyć, ale tak jak Cię to tak bardzo interesuje. Drugą sprawę napisałem wyżej. A trzecia to taka ze przestrzegam swojego motta "Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cę do swojego poziomu i powali doświadczeniem", skończyłem rozmowę z Tobą :).
grzeniek
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11/5/2012, 21:34
Lokalizacja: płock

Postprzez KaG » 12/5/2012, 09:47

Nie jeździłeś nawet na GS 500 i się bierzesz za 600ccm. Pozostaje mi życzyć gumowych drzew, kwadratowych winkli i mocno zużytego środka opony ^^
KaG
 

Postprzez grzeniek » 12/5/2012, 09:54

KaG napisał(a):Nie jeździłeś nawet na GS 500 i się bierzesz za 600ccm. Pozostaje mi życzyć gumowych drzew, kwadratowych winkli i mocno zużytego środka opony ^^


Nawet *** czytać nie umiesz baranie z***, spierdalaj stąd, bo widzę że nie jeździsz wogóle tylko na forum siedzisz i pewnie w międzyczasie w moto gp na ps. Jak ja jeździłem pojazdami z silnikiem to Ty skakałeś z dywanu na podłogę i na gówno tata mówiłeś.

powinien być drugi warn (pierwszy wyżej).. ale jest pierwszy bo jesteś nowy.. za takie wycieczki raz dwa stąd wylecisz
kravec

ps. na kupę (cenzura) papa mówiłeś się mówi
grzeniek
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11/5/2012, 21:34
Lokalizacja: płock

Postprzez cup12552 » 12/5/2012, 10:23

Jak się widzi takie zachowanie to aż się odechciewa pomagać.
cup12552
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 6/10/2009, 20:46

Re: 600-ka na pierwszy raz

Postprzez skidmarks » 12/5/2012, 10:44

grzeniek napisał(a):Witam, otóż mam taki problem, a raczej już nie mam bo zdecydowałem

Więc jak w temacie, jak to jest z tą 600-ką na pierwsze moto (jestem już duży i dość rozsądny, nie zamierzam odkręcać :), choć wiem że ciężko się oprzeć).a.


Idź sobie weź 600 te 120 konną i się ucz. Będzie dobrze. Tylko kręć ją wysoko a nie jak frajer po 3-4tys. bo tak jeżdżą baby w różowych kaskach.
Z winkla wyskakuj na kole bo siara nie postawić tak łatwo idącej na koło maszyny. A zapominałbym musowo Laptimer GPS zeby się charatać o 0,2 sek :P
Wtedy to bedzie Supersport pełną gębą.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez KaG » 12/5/2012, 11:00

W ogóle co za poziom kultury. Najeżdżasz na mój wiek a gorączkujesz się jak jakiś dojrzewający gimnazjalista albo kobieta ze spóźnionym okresem, zastanów się co ty sobą reprezentujesz. Na pewno nie dojrzałość.
I ty myślisz że sobie ze sportem poradzisz? Jak cię tak łatwo sprowokować na forum to na ulicy myślisz że się nie dasz? Zejdź na ziemie, kup tego GS 500 dla największych ciot i cweli. No chyba ze boisz się że koledzy cię wyśmieją bo przecież "oni zaczynali od mocniejszych"... No i lans będzie mniejszy :(


(a później pierd*li ci taki że motocykle to jego pasja, sens życia i że zabije go to co go kocha)
KaG
 

Postprzez Kaai » 12/5/2012, 11:03

Uwielbiam argument, że tyle osób zaczynało od 600 i ma się dobrze. No to teraz poszukaj w statystykach, ile ludzi pozaczynało od 600 i jest już w grobie bo się rozwalili. Tacy ci nie napiszą, że to nie jest dobry pomysł na pierwsze moto.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez skidmarks » 12/5/2012, 11:09

Albo smigają ze śrubami czy innym metalem w swoim ciele, czując je z każdym oddechem.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr