POMOCY KOMPLETNIE ZIELONY HM CRM 125
• Strona 1 z 1
POMOCY KOMPLETNIE ZIELONY HM CRM 125
Witam i z góry dziękuje za wszelka pomoc:)
Mam pare pytań ale jestem kompletnie zielony bo szukam po forach i nic nie moge znaleść .
1. Moto Honda Hm Crm 125 rok 2011 (supermoto - co myslicie o tym motorze jak na poczatek przygody z motorami ? )
2. Jaki to jest wogole motor chodzi o marke bo nie wiem czy to jest jakas do dupy firma ,,HM" czy to jest prawdziwa Honda. (co to za marka)
3. Ogolnie motor chce do jazdy po ulicy nie mysle wogole o zakladaniu kostki czy cos w tym stylu. Jestem zakochany w yamaha yzf r125 ale znalazł sie super moto crm 125 po bardzo dobrych pieniadzach i warto ?? Chodzi mi o sama awaryjność motoru itp.
4. Jak z częściami do tego.
Daje linka do owego motoru. http://www.hmmoto.it/ita/scheda.asp?idFam=13&idProd=194
Mam pare pytań ale jestem kompletnie zielony bo szukam po forach i nic nie moge znaleść .
1. Moto Honda Hm Crm 125 rok 2011 (supermoto - co myslicie o tym motorze jak na poczatek przygody z motorami ? )
2. Jaki to jest wogole motor chodzi o marke bo nie wiem czy to jest jakas do dupy firma ,,HM" czy to jest prawdziwa Honda. (co to za marka)
3. Ogolnie motor chce do jazdy po ulicy nie mysle wogole o zakladaniu kostki czy cos w tym stylu. Jestem zakochany w yamaha yzf r125 ale znalazł sie super moto crm 125 po bardzo dobrych pieniadzach i warto ?? Chodzi mi o sama awaryjność motoru itp.
4. Jak z częściami do tego.
Daje linka do owego motoru. http://www.hmmoto.it/ita/scheda.asp?idFam=13&idProd=194
- oskarp
- Świeżak
hm to taki hmm odłam hondy, to jest honda ale fabryka chyba we włoszech ( sprawdź dokładniej jak Cie to interesuje ) to tak jak np yamaha robi wersje belgrada które są praktycznie takie same jak oryginalne sprzety ale maja inne dodatki itp.
zaden sprzet nie jest awaryjny bo by nie został wypuszczony z fabryki. jest to dosyc mocny sprzet - a niestety jak i moc to i wysokie spalanie i częste remonty.