Zobacz wątek - Kingway coliber rex dusi się

Kingway coliber rex dusi się

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Kingway coliber rex dusi się

Postprzez poldek135 » 7/5/2012, 22:00

Witam . Mam skutera kingway coliber rex i mam z nim problem, a dokładnie skuter mi się dusi (dławi) po dodaniu więcej niż 1/4 obrotu manetki, jak mam 1/4 obrotu manetki to skuter wchodzi na dość wysokie obroty ale gdy dam odrobinę więcej to się zaczyna dusić. Na wolnych obrotach skuter chodzi bardzo dobrze nie gaśnie ani nic.

Cylinder 65 cm3 z dyszą odpowiednią do tego cylindra.

wkładałem do niego już 3 gaźniki i na każdym robi to samo luz zaworowy 005 i wydechowy ciut większy. Regulacja za bardzo nie pomaga wgl nie reaguje na żadne zmiany. Może to być przez jakieś lewe powietrze ale z środka silnika?? bo z gaźnika ani z okolic nie łapie.
poldek135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7/5/2012, 21:42
Lokalizacja: słupsk


Postprzez motocyklista188 » 7/5/2012, 22:05

raczej jak by bylo lewe powietrze to byl by on slaby nie mial by tego ducha w sobie

moim zdaniem wyczyscic gaznik filtr powietrza i dokladna regulacja pozdrawiam
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez komarcc » 8/5/2012, 08:52

Dobrze by było gdybyś miał na podmiankę moduł oraz inną świecę, bo to może być jedna z tych dwóch rzeczy.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez poldek135 » 8/5/2012, 10:19

Właśnie się zastanawiam nad tym modułem ale czy on by miał wpływ na to ile mam przekręconą manetkę ? bo 1/4 manetki to wkręca się na obroty odpowiednie do otwarcia przepustnicy ale dam ciut więcej to już zaczyna się dusić. Muszę sprawdzić filtr powietrza dzisiaj go wyczyszczę i wam powiem
poldek135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7/5/2012, 21:42
Lokalizacja: słupsk

Postprzez komarcc » 8/5/2012, 15:39

Tak, moduł może mieć na to wpływ.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez filipLWG » 8/5/2012, 16:16

Zobacz czy membramka w gaźniku jest cała to może by przyczyną
sprzedaż częsci do skuterów china 4t oraz 2 t ;)
Avatar użytkownika
filipLWG
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 18/4/2012, 17:09
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez poldek135 » 8/5/2012, 21:17

membramka jest cała, modułu narazie nie mam jutro go sprawdzę. Ale mam pytanie bo jak ostatnio jak ustawiałem zawory to zwróciłem uwagę na naprężenie łańcuszka rozrządu. łańcuszek powinien być naprężony na zębatce np koło tej pojedynczej dziurki na wałku? bo u mnie jest tak jakby luźny tj. mogę nim poruszać . i czy to ma wpływ na prace silnika?
poldek135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7/5/2012, 21:42
Lokalizacja: słupsk

Postprzez komarcc » 8/5/2012, 21:55

Jeśli możesz poruszyć magnetem przód-tył, przy czym jednocześnie nie ruszając wałkiem rozrządu to łańcuszek należy wymienić, można też odwrotnie czyli ruszając wałkiem rozrządu, magneto powinno się poruszać nawet z najmniejszym ruchem wałka, nie powinno mieć dosłownie żadnego luzu, jeśli ma to tak jak pisałem łańcuszek do wymiany, przy czym należy też sprawdzić stan ślizgów, stan zębatek na wale oraz wałku na których pracuje łańcuszek, trzeba też sprawdzić napinacz, ale to się raczej nie psuje.

Tak, ma to duży wpływ na pracę silnika.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez poldek135 » 9/5/2012, 20:45

Moduł sprawny łańcuszek już zrobiłem napinacz był za luźny.
A dzisiaj mam problem z nim, wgl nie chce odpalić iskra jest paliwo dostaje filtry czyste, od czego to może być, że nie chce odpalić wgl się nie odzywa. Zawór mam na 005 ten ssący wydech większy . Może dać ciut więcej na wdechu? Żeby paliwa więcej dostawał
poldek135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7/5/2012, 21:42
Lokalizacja: słupsk

Postprzez komarcc » 9/5/2012, 22:32

Napinacz jest automatyczny, więc gdzie ten luz? Nie był wcale dokręcony tymi dwoma śrubkami?

Zawory zostaw, świeca mokra? Ciężko powiedzieć co tym razem mu się nie podoba...
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez poldek135 » 10/5/2012, 16:06

napinacz się zaciął i nie wysunął. dzisiaj odpaliłem go dysza w gaźniku sie odkrecila, ale skuter zaczął wariować myślę że to moze jakaś z cewek pod magnetem bo jak np włączę kierunkowskaz to mi sam zaczyna gazować a nigdy tak nie robił może się cewka jakaś zepsuła i pozostałe muszą działeć na cały skuter? myślicie że to moze być z tym coś wspólnego?
poldek135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7/5/2012, 21:42
Lokalizacja: słupsk

Postprzez komarcc » 10/5/2012, 23:12

Te cewki odpowiadają tylko za to by była iskra, ładowanie oraz po odpaleniu były światła, piszesz że skuter odpala, więc iskra jest na światła i akumulator nie narzekasz, więc cewki są ok.

Skuter zaczął wariować, bo dostał nieodpowiednią dawkę paliwa i jest to normalne, doprowadź gaźnik do porządku, puszka filtra powietrza ma być szczelna, nie popękana, króciec nie spękany itp sprawdź by wszystkie połączenia przy gaźniku były szczelne, jak odpowiednio wyregulujesz gaźnik to powinno być znacznie lepiej, bądź całkowicie pozbędziesz się problemu.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez poldek135 » 11/5/2012, 16:07

Z tymi światłami to przedwczoraj mi się tylko zdarzyło wczoraj było normalnie. Skuter po przykręceniu dyszy która się odkręciła odpala i chodzi normalnie do pewnego momentu. . Gdy np po przejechaniu dystansu ok 400 m skuter zaczyna strzelać z tłumika i szarpie nim, robi tylko tak jak jest ciepły, jak jest zimny to idzie jak burza:) słyszałem że to mogła pójść uszczelka pod głowicą, prawda? ? bo wtedy metal pod wpływem ciepła rozszerza się i uszczelka (może być że się uszkodziła przy zmianie cylindra, bo tej uszczelki nie wymieniałem) przepuszcza i łapie lewe powietrze. Moim zdaniem to będzie mogło być przyczyną. Co wy o tym myślicie?? Po waszej opinii zacznę to rozbierać.
poldek135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7/5/2012, 21:42
Lokalizacja: słupsk

Postprzez komarcc » 12/5/2012, 15:58

Po pierwsze uszczelka jest z metalu i nie mogła tak łatwo się uszkodzić, skoro na zimnym jest dobrze to uszczelka raczej jest ok. Napisz o której dyszy mówisz, bo dysze to masz w komorze pływakowej, a Tobie chyba chodzi o śrubkę regulującą mieszankę? Masz na tej śrubce oring?

Podmieniłeś ten moduł?
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez poldek135 » 12/5/2012, 17:10

o dyszy w komorze pływakowej<dysza-> obok tej do ktorej wchodzi iglica z drugiej strony> ale jest już z nią ok, skuter ładnie odpala ale strzela i szarpie nim. Swieca jest ładna sucha . tak moduł sprawdziłem jest dobry. to moze być od oleju? bo nie mam oryginalnego, ale w drugim skuterze mam ten sam olej i on chodzi bardzo dobrze.

albo to może jest przez cewke (tą co idzie z fajką do świecy) i może mi iskre gubi. . bo na zewnątrz patrze to iskra jest konia by zabiła.
poldek135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7/5/2012, 21:42
Lokalizacja: słupsk

Postprzez komarcc » 12/5/2012, 18:01

Olej zdecydowanie odpada, cewka być może, chociaż wątpię, ale podmienić nie zaszkodzi.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez filipLWG » 14/5/2012, 06:26

A czy czasem nie pali ci oleju???
sprzedaż częsci do skuterów china 4t oraz 2 t ;)
Avatar użytkownika
filipLWG
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 18/4/2012, 17:09
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez poldek135 » 17/5/2012, 19:33

Oleju mi nie pali świeca sucha , uszczelniacze wymieniłem nie dawno pierścienie też nowe bo dopiero co wstawiłem nowy cylinder
poldek135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7/5/2012, 21:42
Lokalizacja: słupsk

Postprzez poldek135 » 22/6/2012, 19:41

to znowu ja. . mam coraz to gorszy problem z nim ;/ mam drugi skuter 4t i patrzałem jak tam są zawory i jeden "wydech" ma luz a drugi "ssacy" nie ma a skuter chodzi jak brzytwa . czemu musi być przerwa na ssacym 005 ? jak ten sam silnik nie ma orginalnie zadnego luzu . a po za tym skuter wgl mi nie chce wejść na obroty tylko słychać takie stukanie i wgl ;/

wyczytałem przed chwilą że po wymianie cylindra na większy trzeba dać dwie uszczelki pod głowice , czy to prawda ? dodam ze mam cylinder 65 i wał nowy ale zaden tamn ulepszany tylko normalny .

Otrzymujesz ostrzeżenie za brak edycji postów.
komarcc
poldek135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7/5/2012, 21:42
Lokalizacja: słupsk

Postprzez komarcc » 22/6/2012, 22:27

poldek135 napisał(a):to znowu ja. . mam coraz to gorszy problem z nim ;/ mam drugi skuter 4t i patrzałem jak tam są zawory i jeden "wydech" ma luz a drugi "ssacy" nie ma a skuter chodzi jak brzytwa . czemu musi być przerwa na ssacym 005 ? jak ten sam silnik nie ma orginalnie zadnego luzu. a po za tym skuter wgl mi nie chce wejść na obroty tylko słychać takie stukanie i wgl ;/


Zapoznaj się na jakiej zasadzie działa silnik 4-suwowy i nie pisz bzdur! Może stuka, bo masz za duży luz na zaworach. Lepiej oddaj to do mechanika, bo nie radzisz sobie z najprostszymi regulacjami, na dodatek nie posiadasz pewnie szczelinomierza 0,05.

poldek135 napisał(a):wyczytałem przed chwilą że po wymianie cylindra na większy trzeba dać dwie uszczelki pod głowice , czy to prawda ? dodam ze mam cylinder 65 i wał nowy ale zaden tamn ulepszany tylko normalny .


Przy 65ccm nie potrzebna jest żadna druga uszczelka.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr