Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Effenbert Liberty uznał rundę na...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Effenbert Liberty uznał rundę na...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Effenbert Liberty uznał rundę na...

Postprzez Åšcigacz » 7/5/2012, 12:46

Dyskusja na temat: Effenbert Liberty uznał rundę na Monzie za farsę
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Effenbert Liberty uznał rundę na Monzie za farsę
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 7/5/2012, 12:46

Ten artykul to jakas farsa ! Niech sie autor przez chwile zastanowi nad tym co pisze. Po ty co tu zostalo napisane wyglada to tak jakby sie kilku ksiezniczkom nie chcialo jachac. Chcialem autorowi zwrocic uwage na to, ze ci sami kierowcy tydzien wczesniej na torze w Assen jechali bez mrugniecia okiem w podobnych warunkach - DLACZEGO ??? Dlatego, ze na torze w Assen nie osiaga sie takich predkosci jak na Monza i mozna bylo bez problemu uzyc opon na deszcz. Na Monza nie bylo to takie proste. Nie gra to najmniejszej roli czy opona peknie calkiem czy rozerwie tylko bieznik - przy 330km jest juz po ptokach. Chcial bym zobaczyc zadnego krwi autora jak sam sra w gacie siedzac na jednym z tych motocykli w takim momencie...I prosze nie opowiadac o brakujacym profesionalizmie kierowcow, poniewaz w sportach motorowych bylo tak juz zawsze, ze to kierowcy wybieraja opony a nie szaf teamu. I jesli takich nie ma to takich nie ma i kropka. To ze jakies wety staly caly czas w kacie to nie znaczy, ze sie do czegokolwiek nadawaly.Jasne jest, ze dla publicznosci nie byl to hit.
Ale nie potrafimy jeszcze sterowac pogoda. Moim zdaniem bezpieczenstwo kierowcow stoi na pierwszym miejscu!<br><hr>luckyluk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 7/5/2012, 12:59

ja probowałem wczoraj oglądać to coś co miało być wyścigami na Monzie, ale skonczylo sie tylko na fochach primabalerin ktore bały się deszczu. Chłopaki na supersportach dali dobre show i pokazali ze da się jeździć. to co wydażyło się podczas SBK to brak szacunku dla kibicow i sponsorów.<br><hr>jerry
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/5/2012, 13:48

Bo prędkość jazdy trzeba dostosować do warunków pogodowych i sprzętu, na którym się siedzi - a nie płakać, że opony nie te. ****, nie zawodnicy...<br><hr>MAG
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/5/2012, 13:52

Komentatorzy napisał(a):Ten artykul to jakas farsa ! Niech sie autor przez chwile zastanowi nad tym co pisze. Po ty co tu zostalo napisane wyglada to tak jakby sie kilku ksiezniczkom nie chcialo jachac. Chcialem autorowi zwrocic uwage na to, ze ci sami kierowcy tydzien wczesniej na torze w Assen jechali bez mrugniecia okiem w podobnych warunkach - DLACZEGO ??? Dlatego, ze na torze w Assen nie osiaga sie takich predkosci jak na Monza i mozna bylo bez problemu uzyc opon na deszcz. Na Monza nie bylo to takie proste. Nie gra to najmniejszej roli czy opona peknie calkiem czy rozerwie tylko bieznik - przy 330km jest juz po ptokach. Chcial bym zobaczyc zadnego krwi autora jak sam sra w gacie siedzac na jednym z tych motocykli w takim momencie...I prosze nie opowiadac o brakujacym profesionalizmie kierowcow, poniewaz w sportach motorowych bylo tak juz zawsze, ze to kierowcy wybieraja opony a nie szaf teamu. I jesli takich nie ma to takich nie ma i kropka. To ze jakies wety staly caly czas w kacie to nie znaczy, ze sie do czegokolwiek nadawaly.Jasne jest, ze dla publicznosci nie byl to hit.
Ale nie potrafimy jeszcze sterowac pogoda. Moim zdaniem bezpieczenstwo kierowcow stoi na pierwszym miejscu!<br><hr>luckyluk<br>
Doczytałeś do konca, czy tak po prostu napierdalasz na oślep?<br><hr>Paczacz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/5/2012, 15:33

Komentatorzy napisał(a):Ten artykul to jakas farsa ! Niech sie autor przez chwile zastanowi nad tym co pisze. Po ty co tu zostalo napisane wyglada to tak jakby sie kilku ksiezniczkom nie chcialo jachac. Chcialem autorowi zwrocic uwage na to, ze ci sami kierowcy tydzien wczesniej na torze w Assen jechali bez mrugniecia okiem w podobnych warunkach - DLACZEGO ??? Dlatego, ze na torze w Assen nie osiaga sie takich predkosci jak na Monza i mozna bylo bez problemu uzyc opon na deszcz. Na Monza nie bylo to takie proste. Nie gra to najmniejszej roli czy opona peknie calkiem czy rozerwie tylko bieznik - przy 330km jest juz po ptokach. Chcial bym zobaczyc zadnego krwi autora jak sam sra w gacie siedzac na jednym z tych motocykli w takim momencie...I prosze nie opowiadac o brakujacym profesionalizmie kierowcow, poniewaz w sportach motorowych bylo tak juz zawsze, ze to kierowcy wybieraja opony a nie szaf teamu. I jesli takich nie ma to takich nie ma i kropka. To ze jakies wety staly caly czas w kacie to nie znaczy, ze sie do czegokolwiek nadawaly.Jasne jest, ze dla publicznosci nie byl to hit.
Ale nie potrafimy jeszcze sterowac pogoda. Moim zdaniem bezpieczenstwo kierowcow stoi na pierwszym miejscu!<br><hr>luckyluk<br>
Komentatorzy napisał(a):Doczytałeś do konca, czy tak po prostu napierdalasz na oślep?<br><hr>Paczacz<br>
Paczacz , trzymaj szyk...<br><hr>luckyluk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/5/2012, 19:11

"nie ma już kierowców jak dawniej" ale i maszyny nie są wczorajsze !<br><hr>pop
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/5/2012, 20:37

zamiast tej lipy można oglądać Moto GP albo Moto 2<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/5/2012, 20:37

zamiast tej lipy można oglądać Moto GP albo Moto 2<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/5/2012, 22:27

ale Melandri to fiknÄ…Å‚ jeszcze chyba na suchym?<br><hr>j.k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/5/2012, 22:48

Z tymi temperaturami opon to taka sama lipa jak te opony. 200 stopni C ??? Nawet tarcze hamulcowe tyle nie osiągną podczas jazdy na suchym! Żeby na deszczu ich wety osiągały 50-60 stopni to specjaliści tej marki musieliby nagrzewnice zamontować do kół. Najpierw lipa z oponami suchymi w Australii, teraz z wetami w Monzie.Tak to jest, jak jest jeden dostawca opon, który ma ich rozwój głęboko gdzieś! <br><hr>Dębica
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/5/2012, 06:35

Komentatorzy napisał(a):Z tymi temperaturami opon to taka sama lipa jak te opony. 200 stopni C ??? Nawet tarcze hamulcowe tyle nie osiągną podczas jazdy na suchym! Żeby na deszczu ich wety osiągały 50-60 stopni to specjaliści tej marki musieliby nagrzewnice zamontować do kół. Najpierw lipa z oponami suchymi w Australii, teraz z wetami w Monzie.Tak to jest, jak jest jeden dostawca opon, który ma ich rozwój głęboko gdzieś! <br><hr>Dębica<br>
No to powiedział co wiedział...<br><hr>Dżizus Krajst
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/5/2012, 06:37

Komentatorzy napisał(a):Ten artykul to jakas farsa ! Niech sie autor przez chwile zastanowi nad tym co pisze. Po ty co tu zostalo napisane wyglada to tak jakby sie kilku ksiezniczkom nie chcialo jachac. Chcialem autorowi zwrocic uwage na to, ze ci sami kierowcy tydzien wczesniej na torze w Assen jechali bez mrugniecia okiem w podobnych warunkach - DLACZEGO ??? Dlatego, ze na torze w Assen nie osiaga sie takich predkosci jak na Monza i mozna bylo bez problemu uzyc opon na deszcz. Na Monza nie bylo to takie proste. Nie gra to najmniejszej roli czy opona peknie calkiem czy rozerwie tylko bieznik - przy 330km jest juz po ptokach. Chcial bym zobaczyc zadnego krwi autora jak sam sra w gacie siedzac na jednym z tych motocykli w takim momencie...I prosze nie opowiadac o brakujacym profesionalizmie kierowcow, poniewaz w sportach motorowych bylo tak juz zawsze, ze to kierowcy wybieraja opony a nie szaf teamu. I jesli takich nie ma to takich nie ma i kropka. To ze jakies wety staly caly czas w kacie to nie znaczy, ze sie do czegokolwiek nadawaly.Jasne jest, ze dla publicznosci nie byl to hit.
Ale nie potrafimy jeszcze sterowac pogoda. Moim zdaniem bezpieczenstwo kierowcow stoi na pierwszym miejscu!<br><hr>luckyluk<br>
Komentatorzy napisał(a):Doczytałeś do konca, czy tak po prostu napierdalasz na oślep?<br><hr>Paczacz<br>
Komentatorzy napisał(a):Paczacz , trzymaj szyk...<br><hr>luckyluk<br>
A ty naucz sie czytac ze zrozumieniem (w sumie to cie nawet nie obwiniam bo podobno 70% polakow nie rozumie czytanego tekstu:)<br><hr>Paczacz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/5/2012, 08:11

Decyzja w sprawie drugiego wyscigu superbike - osmieszanie tego sportu. Co za idiota zdecydowal o zbyt szybkim przerwaniu? Lekki deszcz jest nieodłączna częscią sportów motorowych, od 100 lat...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/5/2012, 10:51

Komentatorzy napisał(a):zamiast tej lipy można oglądać Moto GP albo Moto 2<br><hr>x<br>
e tam, gadasz. Ten weekend był jaki był. Ale ogólnie SBK jest zaje... kilka ostatnich wyścigów po prostu wymiatało.<br><hr>bart
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/5/2012, 11:24

Komentatorzy napisał(a):Ten artykul to jakas farsa ! Niech sie autor przez chwile zastanowi nad tym co pisze. Po ty co tu zostalo napisane wyglada to tak jakby sie kilku ksiezniczkom nie chcialo jachac. Chcialem autorowi zwrocic uwage na to, ze ci sami kierowcy tydzien wczesniej na torze w Assen jechali bez mrugniecia okiem w podobnych warunkach - DLACZEGO ??? Dlatego, ze na torze w Assen nie osiaga sie takich predkosci jak na Monza i mozna bylo bez problemu uzyc opon na deszcz. Na Monza nie bylo to takie proste. Nie gra to najmniejszej roli czy opona peknie calkiem czy rozerwie tylko bieznik - przy 330km jest juz po ptokach. Chcial bym zobaczyc zadnego krwi autora jak sam sra w gacie siedzac na jednym z tych motocykli w takim momencie...I prosze nie opowiadac o brakujacym profesionalizmie kierowcow, poniewaz w sportach motorowych bylo tak juz zawsze, ze to kierowcy wybieraja opony a nie szaf teamu. I jesli takich nie ma to takich nie ma i kropka. To ze jakies wety staly caly czas w kacie to nie znaczy, ze sie do czegokolwiek nadawaly.Jasne jest, ze dla publicznosci nie byl to hit.
Ale nie potrafimy jeszcze sterowac pogoda. Moim zdaniem bezpieczenstwo kierowcow stoi na pierwszym miejscu!<br><hr>luckyluk<br>
Komentatorzy napisał(a):Doczytałeś do konca, czy tak po prostu napierdalasz na oślep?<br><hr>Paczacz<br>
Komentatorzy napisał(a):Paczacz , trzymaj szyk...<br><hr>luckyluk<br>
Komentatorzy napisał(a):A ty naucz sie czytac ze zrozumieniem (w sumie to cie nawet nie obwiniam bo podobno 70% polakow nie rozumie czytanego tekstu:)<br><hr>Paczacz<br>
Ja czytam ze zrozumieniem i mam prawo do wlasnego zdania. Ty wypowiadasz sie w prymitywny sposob ktory pozwala na odpowiednie zaszufladkowanie wiec zlap sie najpierw za wlasny nos zanim zaczniesz obrazac innych.<br><hr>luckyluk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/5/2012, 22:55

Komentatorzy napisał(a):Z tymi temperaturami opon to taka sama lipa jak te opony. 200 stopni C ??? Nawet tarcze hamulcowe tyle nie osiągną podczas jazdy na suchym! Żeby na deszczu ich wety osiągały 50-60 stopni to specjaliści tej marki musieliby nagrzewnice zamontować do kół. Najpierw lipa z oponami suchymi w Australii, teraz z wetami w Monzie.Tak to jest, jak jest jeden dostawca opon, który ma ich rozwój głęboko gdzieś! <br><hr>Dębica<br>
Komentatorzy napisał(a):No to powiedział co wiedział...<br><hr>Dżizus Krajst<br>
Pewnie jesteś specjalistą od mokrych opon Pirelli i masz odmienne zdanie, podziel się proszę zatem swoimi uwagami, odnośnie osiągania takich temperatur przez ten typ opon.<br><hr>dębica
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê