Peugeot Satelis Compressor 125
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Peugeot Satelis Compressor 125
Witam .
Mam kilka pytań głównie odnośnie silnika .
a.
Jakie paliwo trzeba używać 95 czy 98 ?
Czy potrzeba jakiÅ› specjalny olej ?
Jakie macie wrażenia z użytkowania tego skutera , silnika .?
Czy istnieje możliwość ingerencji w oprogramowanie ?
Tzn zwiększenie ciśnienia w sprężarce itp .
Chciał bym wymienić w nim na początek :
http://www.malossistore.eu/Prodotto.asp ... &C=5211835
http://www.malossistore.eu/Prodotto.asp ... &C=5113485
Co jeszcze przy takiej wymianie muszę wymienić ?
Dziękuje za odpowiedzi .
Mam kilka pytań głównie odnośnie silnika .
a.
Jakie paliwo trzeba używać 95 czy 98 ?
Czy potrzeba jakiÅ› specjalny olej ?
Jakie macie wrażenia z użytkowania tego skutera , silnika .?
Czy istnieje możliwość ingerencji w oprogramowanie ?
Tzn zwiększenie ciśnienia w sprężarce itp .
Chciał bym wymienić w nim na początek :
http://www.malossistore.eu/Prodotto.asp ... &C=5211835
http://www.malossistore.eu/Prodotto.asp ... &C=5113485
Co jeszcze przy takiej wymianie muszę wymienić ?
Dziękuje za odpowiedzi .

- compressor
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 4/5/2012, 12:27
Paliwo 95, z tego co widzę jest to 4-suw, więc olej wymienia się w silniku oraz przekładni.
To jest młody rocznik, więc nie wiem po co kombinujesz z nowymi częściami, dużo szybciej na nich nie pojedziesz, więc to tylko strata kasy, ale jak Ci się w portfelu nie mieszczą to rób jak chcesz.
To jest młody rocznik, więc nie wiem po co kombinujesz z nowymi częściami, dużo szybciej na nich nie pojedziesz, więc to tylko strata kasy, ale jak Ci się w portfelu nie mieszczą to rób jak chcesz.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Kolego chodzi mi o to , że chcę zrobić z niego maszynkę indywidualną o v max mi nie za bardzo chodzi ( zresztą nie po to są skutery ) bardziej zależy mi na dynamice 0-100 km/h .
I tak v max w serii jest na poziomie 125-140 .
Jest to mój pierwszy skuter i nie mam bladego pojęcia co i jak , tym bardziej , że info na temat tego silnika jest bardzo mało a już szczegółowych to nie widziałem
.
Przekładni ? a jakiej , od czego ?
.
Na razie skuter jest w przygotowaniu będzie oklejony folia 3d carbon (oryginalną z wyczuwalna strukturą ) .
Silnik jest taki 125ccm 4T LC compressor (FD6S ) Euro 3 .
Co do cen to wiem , że są wysokie np dedykowany wydech to ponad 300 euro .
A jak myślisz można zmienić w nim mapy , w kompie .
On ma komputer i moduł czy tylko komputer ?
I tak v max w serii jest na poziomie 125-140 .
Jest to mój pierwszy skuter i nie mam bladego pojęcia co i jak , tym bardziej , że info na temat tego silnika jest bardzo mało a już szczegółowych to nie widziałem

Przekładni ? a jakiej , od czego ?

Na razie skuter jest w przygotowaniu będzie oklejony folia 3d carbon (oryginalną z wyczuwalna strukturą ) .
Silnik jest taki 125ccm 4T LC compressor (FD6S ) Euro 3 .
Co do cen to wiem , że są wysokie np dedykowany wydech to ponad 300 euro .
A jak myślisz można zmienić w nim mapy , w kompie .
On ma komputer i moduł czy tylko komputer ?
- compressor
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 4/5/2012, 12:27
compressor napisał(a):Kolego chodzi mi o to , że chcę zrobić z niego maszynkę indywidualną o v max mi nie za bardzo chodzi ( zresztą nie po to są skutery ) bardziej zależy mi na dynamice 0-100 km/h .
I tak v max w serii jest na poziomie 125-140 .
Jest to mój pierwszy skuter i nie mam bladego pojęcia co i jak , tym bardziej , że info na temat tego silnika jest bardzo mało a już szczegółowych to nie widziałem.
Przekładni ? a jakiej , od czego ?.
Na razie skuter jest w przygotowaniu będzie oklejony folia 3d carbon (oryginalną z wyczuwalna strukturą ) .
Silnik jest taki 125ccm 4T LC compressor (FD6S ) Euro 3 .
Co do cen to wiem , że są wysokie np dedykowany wydech to ponad 300 euro .
A jak myślisz można zmienić w nim mapy , w kompie .
On ma komputer i moduł czy tylko komputer ?
Heh, czyli skutery nie są stworzone do szybkich prędkości maksymalnych tylko do mega dużego przyśpieszenia? Przyśpieszenie w tym skuterze jest w zupełności wystarczające do poruszania się po mieście (bo chyba do tego stworzone są skutery). A przekładnie masz przy tylnym kole, przekłada ona obroty ze sprzęgła na koło i jest smarowana olejem.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
hehe nie o to mi chodziło
.
Tylko bardziej dla mnie liczy się dynamika , przez co można bezpieczniej jeździć .
GdzieÅ› tu tak . ?


Tylko bardziej dla mnie liczy się dynamika , przez co można bezpieczniej jeździć .
GdzieÅ› tu tak . ?

- compressor
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 4/5/2012, 12:27
Niestety panowie nie powiem bo go dopiero kupiłem ,,rozbitego " .
Dokładnie tylko do wymiany plastiki i nic więcej .
2009 r 12.000 przebiegu , użytkowany w Marsylii wersja blackSat .
I dlatego się tak wypytuję bo nie ma informacji innych po za tym , że się dobrze prowadzi i ma dobrego kopa .
Jak będzie wizualnie zrobiony to dam foty , fajnie będzie wyglądał w tym carbonie
.
--------
Dlatego chcę go zrobić pod siebie , żeby była burza
.
Dla mnie może i palić 5L w porównaniu z tym co mi żre omega 3,0 mv6 jest ok .
-----------------
Km jak km podobno kompresor daje od ch.. niutonometrów , i to jest ważne .
Ten silnik jest ,,perełką " warto w niego inwestować , nawet ze względu na to , że 125 przytniesz nosa jeszcze raz takim pojemnością .
Dlatego się dopytuje o to części i co jak ma być .
Tu jest fajny filmik jak siÄ™ sprawuje ten silnik w starciu z samochodem na torze .
http://www.youtube.com/watch?v=13PeLWnAHmM
Jeszcze mam takie ,,głupie" pytanie czy ten skuter posiada blokady ?
Dokładnie tylko do wymiany plastiki i nic więcej .
2009 r 12.000 przebiegu , użytkowany w Marsylii wersja blackSat .
I dlatego się tak wypytuję bo nie ma informacji innych po za tym , że się dobrze prowadzi i ma dobrego kopa .
Jak będzie wizualnie zrobiony to dam foty , fajnie będzie wyglądał w tym carbonie

--------
Dlatego chcę go zrobić pod siebie , żeby była burza

Dla mnie może i palić 5L w porównaniu z tym co mi żre omega 3,0 mv6 jest ok .
-----------------
Km jak km podobno kompresor daje od ch.. niutonometrów , i to jest ważne .
Ten silnik jest ,,perełką " warto w niego inwestować , nawet ze względu na to , że 125 przytniesz nosa jeszcze raz takim pojemnością .
Dlatego się dopytuje o to części i co jak ma być .
Tu jest fajny filmik jak siÄ™ sprawuje ten silnik w starciu z samochodem na torze .
http://www.youtube.com/watch?v=13PeLWnAHmM
Jeszcze mam takie ,,głupie" pytanie czy ten skuter posiada blokady ?
- compressor
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 4/5/2012, 12:27
na pewno posiada, blokada jest wtrysk i jego ustawienie. to nim po odpowiedniej zabawie mozesz podnieść moc i osiągi. ciezko bedzie tutaj znalesc jakies sensowne info bo tego duzo nie jeździ i sprzety mało popularne... raczej szukaj forum pojazdów ze spręzarkami, albo ogólnie forum poswieconym konkretnym modelom. podpytaj tez moze w ASO peugeota mi np w ASO kawasaki na wtyrsku poradzili jak mozna wycisnąc z serii nieco wiecej i mówili tu własnie o zmianie map, przestrojeniem wtrysku itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości