Pompka oleju am6 DT 50R Problem
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Pompka oleju am6 DT 50R Problem
Dzisiaj w pierwszy dzień docierania mojej DT, po przejechaniu ok 7 km gdy się zatrzymałem zobaczyłem że wycieka olej z pompki oleju. Nie miałem klucza więc wytarłem i jadę dalej. Potem już nie ciekło zbytnio, tzn nie było kropel ani ścieżka z oleju nie dochodziła do spodu silnika.
Przejechałem jakieś 20 km, w domu odkręciłem pokrywę i pompka cała w oleju ;/
(otwórz link)
(otwórz link)
Zobacz całą galerię (otwórz link) | Darmowe galerie Allegro (otwórz link)
Odkręciłem pompkę i patrzę, olej za simmeringiem!
(otwórz link)
(otwórz link)
Zobacz całą galerię (otwórz link) | Darmowe galerie Allegro (otwórz link)
Powiedzcie mi czy trzeba ten simmering wymienić, najlepiej podajcie jego rozmiar to od razu kupię.
Co do pompki, co to może być?
Dlaczego "rzyga" czarnÄ… mieszankÄ…?
Jeszcze jedno pytanie czy gdy mam nieszczelny pływak może łapać lewe powietrze i tracić moc?
Przejechałem jakieś 20 km, w domu odkręciłem pokrywę i pompka cała w oleju ;/


Zobacz całą galerię (otwórz link) | Darmowe galerie Allegro (otwórz link)
Odkręciłem pompkę i patrzę, olej za simmeringiem!


Zobacz całą galerię (otwórz link) | Darmowe galerie Allegro (otwórz link)
Powiedzcie mi czy trzeba ten simmering wymienić, najlepiej podajcie jego rozmiar to od razu kupię.
Co do pompki, co to może być?
Dlaczego "rzyga" czarnÄ… mieszankÄ…?
Jeszcze jedno pytanie czy gdy mam nieszczelny pływak może łapać lewe powietrze i tracić moc?
- PacPac
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
- Lokalizacja: Tuchowicz
zmierz u kup nikt z pamięci ci nie poda wymiaru
pewnie tym simmeringiem ci cieknie ale sam musisz to zdiagnozowacv po fotkach nie widac dokładnie
co do pływaka nieszczelny pływak by sie zatapiał powodując zalewanie gaźnika - te leciało by ciągle odpływami

pewnie tym simmeringiem ci cieknie ale sam musisz to zdiagnozowacv po fotkach nie widac dokładnie
co do pływaka nieszczelny pływak by sie zatapiał powodując zalewanie gaźnika - te leciało by ciągle odpływami
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
chodzi o to że pływak ma do wymiany uszczelkę, już zamówiłem. A cieknie pod pływakiem i kapie na silnik. Tyle że chce się dowiedzieć czy to przez to traci moc?
Czy może dlatego że jest na dotarciu bo słyszałem że wtedy się różne rzeczy dzieją.
Czy może dlatego że jest na dotarciu bo słyszałem że wtedy się różne rzeczy dzieją.
- PacPac
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
- Lokalizacja: Tuchowicz
nie ma czegos takiego jak uszcvzxelka pod pływak, moze chodzi ci o komore pływakową. ale wtedy i tak mocy nie straci chyba ze ucieka bardz oduzo wachy ale nie dało by sie tak smigać ;P a to że czasem kropla spadnie to nie ma praktycznie znaczenia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tak chodzi o komorę pływaka
Uszczelniłem simmering silikonem i już nic nie kapie itd.
Przejechałem 30 km i nic się nie dzieje.
Jeszcze jedno, jak wkręcam dt na jałowych to spokojnie w sekundę wkręca się do 10tyś obrotów i wkręciłaby się więcej ale nie chce próbować.
Ale jak chciałem przyspieszyć na prostej to 8300 i nic więcej.
Głupie 80km/h łapie z trudnościami.
Jestem dziwnej myśli że mechanik źle zrobił cylinder.
Kurde jak sam czegoś nie zrobię to nigdy nie będę spokojny.
I jeszcze, dlaczego siÄ™ grzeje?
Tzn nie zapala siÄ™ kontrolka tylko strasznie szybko siÄ™ nagrzewa i wolno stygnie.
Jeżdżę na półsyntetyku orlenu, czy to dobry wybór na dotarcie?

Uszczelniłem simmering silikonem i już nic nie kapie itd.
Przejechałem 30 km i nic się nie dzieje.
Jeszcze jedno, jak wkręcam dt na jałowych to spokojnie w sekundę wkręca się do 10tyś obrotów i wkręciłaby się więcej ale nie chce próbować.
Ale jak chciałem przyspieszyć na prostej to 8300 i nic więcej.
Głupie 80km/h łapie z trudnościami.
Jestem dziwnej myśli że mechanik źle zrobił cylinder.
Kurde jak sam czegoś nie zrobię to nigdy nie będę spokojny.
I jeszcze, dlaczego siÄ™ grzeje?
Tzn nie zapala siÄ™ kontrolka tylko strasznie szybko siÄ™ nagrzewa i wolno stygnie.
Jeżdżę na półsyntetyku orlenu, czy to dobry wybór na dotarcie?
- PacPac
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
- Lokalizacja: Tuchowicz
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości