Zobacz wątek - "Teoria Wydechu":P

"Teoria Wydechu":P

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

"Teoria Wydechu":P

Postprzez wysoczanin » 30/4/2012, 21:19

Witam! Mam kilka pytań związanych z wydechami jak i z wydechem od Kawy Z750.

Jak to w końcu jest bo czytam i czytam i różne opinie krążą na ten temat... zakładając dedykowaną końcówkę(samą) wydechu zamiast wydechu oryginalnego motor ogólnie traci na tym czy zyskuje? (moc, spalanie, silnik...)

Wie ktoś jak to jest z katalizatorem przy Z750 09r. Jest on w tej rurze idącej od kolektorów czy w samym wydechu(oryginalnym)?
wysoczanin
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 24/4/2011, 19:03


Postprzez Throttle » 30/4/2012, 21:45

Jak wstawisz wydech sportowy to moc się nieznacznie podniesie, waga spadnie. Katalizator jest w rurce.
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35

Postprzez grunder » 30/4/2012, 22:11

Po każdej ingerencji w układzie wydechowym jest konieczne syncgro gaziorów, ust. dawek
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez wysoczanin » 30/4/2012, 23:27

09r. pełen wtrysk na sondach nie powinien się sam dostroić?

a jakbym wywalił katalizator? da to coś?
wysoczanin
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 24/4/2011, 19:03

Postprzez Kvba » 30/4/2012, 23:46

Po zmianie samej końcówki moc coś tam się podniesie ale nie na tyle żebyś był w stanie to odczuć. Odczujesz różnice jak dorzucisz do przelotowej końcówki jeszcze PC, sportowy filtr powietrza i to wszystko ładnie dostroisz.
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez wysoczanin » 1/5/2012, 12:07

a wie ktoś jak to jest z tymi katalizatorami w zecie? z informacji które mam wynika że jeden jest w rurze dolotowej idącej od kolektorów, a dodatkowe dwa małe w samym oryginalnym wydechu.
wie ktoś jak to jest w rzeczywistości?

nikt nie rozbrajał fabrycznego komina od zety?
wysoczanin
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 24/4/2011, 19:03

Postprzez edzio » 4/5/2012, 04:29

I ten starszy z tłumikiem z polerowanej nierdzewki i ten nowszy z tłumikiem czarnym mają katalizatory w tłumiku a czy jest dodatkowy w kolektorze nie wiem bo jeszcze takiego nie usówałem.Przerabiałem już duuużo tłumików w Zetach na przelotowe i jak dotychczas nikt nie uskarżał się na jaieś straty.

http://edzio35.wrzuta.pl/wrzucone/katalogi
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
Avatar użytkownika
edzio
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
Lokalizacja: Modlin Twierdza

Postprzez wysoczanin » 4/5/2012, 19:17

Ja mam ten czarny z dwoma wylotami. Ale jeżeli bierzemy pod uwagę wywaleniu katalizatorów to chyba lepiej wszystkie nie?

słyszałem już wiele Pana wydechów i muzyka dla uszu:D
wysoczanin
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 24/4/2011, 19:03

Postprzez edzio » 4/5/2012, 20:46

Zawsze warto wywalić wszystkie dla dynamiki i lepszej kondycji całego układu wydechowego.
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
Avatar użytkownika
edzio
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
Lokalizacja: Modlin Twierdza

Postprzez rosiboj » 4/5/2012, 22:01

A co robisz ze sterownikiem ? Bo przeciez samo usuniecie katalizatora bez przeprogramowania sterownika = same problemy.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2210
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez wysoczanin » 5/5/2012, 04:15

z tego co się zdążyłem dowiedzieć to się sam dostroi do nowych "ustawień".
wysoczanin
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 24/4/2011, 19:03

Postprzez edzio » 7/5/2012, 06:23

Duuużo tłumików przerabiam i 99% nic ze sterownikami nie robi .Nikt nie zgłasza niepokojących zjawisk.
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
Avatar użytkownika
edzio
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
Lokalizacja: Modlin Twierdza

Postprzez rosiboj » 7/5/2012, 11:10

Aha, czyli to takie przeróbki w styli robił to pan Edek z fabryki kredek. Właśnie o to mi chodziło. Ktoś kto nie wie jak to zrobić spotyka kogos kto ulega iluzji dźwięku , ze jest lepiej. Niestety ale wydechy i ustawienia kompa sie stroi, a silniki sie hamuje jesli ktoś chce byc pro, a jak ktoś lubi neonki i buczenie to przelot jest wszystkim czego mu potrzeba
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2210
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez wysoczanin » 8/5/2012, 14:20

Rosiboj samymi ogólnikami to każdy laik potrafi pisać.

Noo!! Wydechy u Edzia:d Filtr zamówiony! Czekamy na powrót i dojście i montujemy;)
wysoczanin
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 24/4/2011, 19:03



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr
cron