Zobacz wątek - Honda Cbr 125-jak to w końcu z nią jest?
NAS Analytics TAG

Honda Cbr 125-jak to w końcu z nią jest?

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Mateusz1605 » 30/5/2007, 04:41

Ja teraz to leje tylko 98 . A może zalać mu shell v-power racing ??
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały


Postprzez bmroczyk » 30/5/2007, 07:19

Można zalać wszytsko ... jak chcesz miec dobre osiagi to musisz wlac cos dobrego.Proste ... Ja zawsze leje 98 a jak mozna to Vpower racing albo Verve.
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Środa CITY


Postprzez venango3 » 30/5/2007, 07:30

Wszyscy chyba myślą, ze na vpowerze kopa dostaną.... oj wątpie, jedyne co zaobserwowałem, to ze na vpower mniej pali.
venango3
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 26/3/2007, 10:27

Postprzez bmroczyk » 30/5/2007, 09:26

Nie że kopa ... zaraz 35km wiecej.
Po Prostu lepiej chodzi - lepiej wkreca sie na obroty itp.
Chyba czyms sie musi roznic to paliwo skoro ma wiecej oktanow i jest drozsze ?
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Środa CITY

Postprzez czarny208 » 19/12/2007, 11:20

WITAM WSZYSTKICH. KUPILEM CBR 125 KILKA MIECHOW TEMU.SPROWADZONA ALE JUZ ZAREJESTROWANA BYLA ROCZNIK 2005. NAJWIECEJ TO MI 120 POSZLA ALE TO Z WIATREM BYLO A TAK TO 110 I NI HU HU WIECEJ. PATRZYLEM CZY MOZE TLUMIK MA KATALIZATOR ALE NIC TAM NIE BYLO,SZKODA ZE NIE PROBOWALEM BEZ TLUMIKA SIE KARNąC. NO I MIEDZY 2000 A 3000 MAM TAKA DZIURE JAKBY SIE DUSILA,POZNIEJ IDZIE OK ALE TA DZIURA JEST DENERWUJACA.SZUKALEM O BLOKADACH NA NECIE ALE JEDNI PISZA TAK INNI INACZEJ WIEC NAJLEPIEJ BEDZIE SIE DO SERWISU WYBRAC I NICH SPRAWDZA CZY DA SIE COS Z NIEJ WIECEJ WYCISNAC.OGOLNIE TO JESTEM ZADOWOLONY,MALO PALI, BRZMIENIE TEZ SPOKO,BARDZO WYGODNY JAK KUPILEM TO 350 KM NA NIEJ PRZYJECHALEM I NIC MI NIE BYLO WIEC NA TURYSTYKA BY SIENADAWALA GDYBY NIE TEN MALY PRZESWIT:D ALE TA V MAX JEST TROCHE SLABA FAKT ZE TO 4T A NIE 2T. COS ZA COS. POZDRAWIAM CZARNY. :D :D
CZARNY
czarny208
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24/8/2007, 10:25
Lokalizacja: CIECHANOW

Postprzez Valentino-Rossi-46 » 19/12/2007, 23:41

Dziura w 4T? Moze sie myle,ale w 4T nie powinno byc tzn ,,TURBODZIURY,,
Btw.nie pisz duzymi literami bo sie zle czyta
Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk

Postprzez pawlak200192 » 20/12/2007, 00:37

turbodziura to jest w silnikach turbo daładowanych gdzie na niskich obrotach silnik mam zamułe.


Zjawisko opisane wyzej nazywa sie njzwyczajniej dziurą w mocy.

czarny208- zacznij od przeglądu regulacji, nich fachowiec zobaczy o co w tym chodzi

te 110.120 przy jakich obrotach jest :?: moze masz zmienione przełozenia :wink:
pawlak200192
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez czarny208 » 20/12/2007, 12:50

sorka ze duzymi pisalem:) ale tu nie chodzi ze on traci moc tylk jak powoli dodaje gazu to tak jakby mial zgasnac,a jak od wolnych obrotow wkrece na max to ma takie przyduszenie chwilowe a pozniej idzie ladnie. mialem jechac do serwisu ale najblizej mam 120 km i za bardzo nie mialem czasu pozatym od reki mi pewnie by tego nie zrobili wiec motor by musial stac a mi akurat byl bardzo potrzebny.moze teraz mi sie uda go przetransportowac do wawki na kanal:):) co do obrotow przy 110 to nie powiem Ci bo nie pamietam a motorek juz stoi i zimuje ale wiem ze przy 100 to mial 9 tys. a jak z plynami??bylem u znajomego i on mial jakies urzadzenie do mierzenia przy ilu plyn w chlodnicy zamarza to mu sie skala skonczyla wiec nie wymienialem na zime,ale olej zmienilem na mobila,szukalem filtru oleju ale nie ma moe jest odśrodkuwy w srodku karteru,nie wiem nie rozkladalem jeszcze maszynki bo niedawno go kupilem wiec sie musialem nacieszyc i nie mialem czasu chociaz juz lampe kleilem bo mi brat kozla przez row wywinal;/ naszczescie prosty jest i nic wielkiego sie nie stalo.mam kilka fotek motorku na www.garnek.pl/niqos dzieki za odpowiedzi:)pozdro i wesolych swiat:D:D
CZARNY
czarny208
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24/8/2007, 10:25
Lokalizacja: CIECHANOW

Postprzez Torelo » 21/12/2007, 07:51

Dodam jeszcze tylko że kupując CBR pamiętaj że jak masz ~180 cm to będziesz na niej wyglądał trochę śmiesznie...
http://aboutcigarettes.blogspot.com Proszę wejdźcie na stronę i kliknijcie w 4 reklamy Google zbieram na Yamahę R1!Klikając pomagacie mi!Z góry dzięki za kliknięcia.Jak ktoś mi kliknie to napiszcie mi na PW to OSOBIŚCIE podziękuję i odwdzięczę się.
Avatar użytkownika
Torelo
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 21/12/2007, 07:45

Postprzez korek31 » 21/12/2007, 14:58

wg. cbr to fajna sprawa ale do osób które niechcą szaleć na moto , trasy itd aalbo zależy im na spalaniu , osobiście wole 2T chociaż łyknie 6l to mam te 6s do setki i na koło postawie :)
Korek rozporek.
korek31
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 2/10/2007, 15:05

Postprzez Valentino-Rossi-46 » 21/12/2007, 22:55

Ja w Nsr tez mialem ze jak z 1 ruszalem to mi gasla i zeby ruszyc musialem ja wkrecic na 7 tysiecy i dopiero wtedy ruszyc. Powod-swieca. Zmien albo przeczysc filtr,swiece i dobrze rozgrzej silnik-moze pomoze.
Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk

Postprzez pabll0 » 22/12/2007, 14:53

4T ogolnie lepiej na kolo ida bo ciagna juz od 1 obr/min a nie tak jak 2T np w mojej RS zabawa zaczyna sie na 7 tys obr/min tyle ze u mnie juz mozna nazwac to "Zabawa" a nie po poprostu zabawa :P :P
<b>Aprilia RS 125 Racing</b>

pamiętaj używaj funkcji <b>szukaj</b>, traktuj ją jak przyjaciela :D
Avatar użytkownika
pabll0
Świeżak
 
Posty: 161
Dołączył(a): 20/10/2006, 16:33
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez adamsfjj » 24/6/2008, 22:02

chłopaczki jak czytam te wasze teksty to moge napisać o swojej CBR. zalożylem filtr stożkowy, zalozylem sportowy tłumnik, i stary u siebie na warsztacie specjalnie dorabiał mi zębatki( cały napęd) i jeszcze jeżdżę na benzynie lotniczej:P. raz na autostradzie poleciałem CBR'ką 185km/h ale to już była żeźba nią:) ale 160 to wyciagam nią z palcem w dup***ie
adamsfjj
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/6/2008, 21:57
Lokalizacja: Płock

Postprzez Tomek00 » 24/6/2008, 22:06

adamsfjj napisał(a):chłopaczki jak czytam te wasze teksty to moge napisać o swojej CBR. zalożylem filtr stożkowy, zalozylem sportowy tłumnik, i stary u siebie na warsztacie specjalnie dorabiał mi zębatki( cały napęd) i jeszcze jeżdżę na benzynie lotniczej:P. raz na autostradzie poleciałem CBR'ką 185km/h ale to już była żeźba nią:) ale 160 to wyciagam nią z palcem w dup***ie

Adamssij nie umiesz zachowac się na forum ,
ale chwalipięta .... nie będe się już rozpisywał bo dostane ostrzeżenie :P ide spac
Avatar użytkownika
Tomek00
Bywalec
 
Posty: 522
Dołączył(a): 4/5/2008, 12:01
Lokalizacja: Łódz

Postprzez Movi » 24/6/2008, 22:24

No cieszymy się, ale musiałeś odświeżać temat żeby napisać ile poleciałeś swoją CBR?
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez CeBeRek » 24/6/2008, 23:30

Movi napisał(a):No cieszymy się, ale musiałeś odświeżać temat żeby napisać ile poleciałeś swoją CBR?


Ile chciałby nią polecieć, a nie poleciał a to już duża różnica.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Gs-stefan » 25/6/2008, 05:58

cbr 125 leci ponad 140 musisz tylko sciagnac blokade z gaznika odkrecasz bak i masz dekielek od gaznika odkrecasz 4 srodki i masz taka obraczke czarna i ja scigasz i masz 140 i jeszcze wyjmujesz CDI i go odblokowujesz i masz ponad 140 ... kolega tak ma zrobione z cbr 125 repsol
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez Fenek16 » 25/6/2008, 06:20

I zdejmujesz tłumnik jeszcze i stożek z allegro za 15zł (chyba, ze znajdziesz taniej, to bardziej się opłaca). Jak to wszystko zrobisz, to pod 190km/h nawet podchodzi...

A tak na serio to nie wiem, moze i sobie nawet 200 leciec, ale co z tego, jeśli potrzebujesz na rozpedzenie do tej prędkosci jakieś 5km prostej drogi :lol: :lol: :lol:
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez TomeczekLbn » 25/6/2008, 11:26

Człowieku jak chcesz kupic 125 to bierz Cagive mito. Może jest krótsza żywotnośc silnika ale za to jakie osiągi :)
"...Bo życie jest po to, by śmigać na MOTO!..."
TomeczekLbn
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23/6/2008, 10:37
Lokalizacja: Lublin

Postprzez adamsfjj » 25/6/2008, 13:18

odpowiednie przełożenie i moto jedzie szybciej ale jeszcze musisz go odblokować... odpowiednio ustawic zapłon... ale jak bedzie szybciej jechala na szybszym przelozeniu to dlugo nie najezdzisz na tym silniku jakies 15 000km
adamsfjj
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/6/2008, 21:57
Lokalizacja: Płock

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr