Zobacz wątek - przerobienie orginalnego tłumika gsx600f na 4+1

Reklama

NAS Analytics TAG

przerobienie orginalnego tłumika gsx600f na 4+1

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

przerobienie orginalnego tłumika gsx600f na 4+1

Postprzez kriso233 » 29/4/2012, 09:02

witam czy da sie ten kolektor przerobiz w taki sposób ze odetne rure przy lączeniu tych dwóch tłumików i dziurę załatam docietym kawałkiem jakiegos metalu np jakims klejem do metali czy da sie tak to zrobic nie bedzie sie grzał jak zostanie jeden org tłumik i to w ten sposób połącze.
kriso233
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 15/2/2012, 19:18


Postprzez rosiboj » 29/4/2012, 09:27

Zdajesz sobie sprawę jakie temperatury osiągane są w tamtym miejscu? Po co tak kombinujesz? W czym problem? Może jest jakieś lepsze rozwiazanie
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez kriso233 » 29/4/2012, 09:36

mam orginalne tłumiki i są wybebeszone głosne jak holl.. i mam tłumiki całe orginalne tylko jeden jest wygiety po slizgu i chciałem sie go pozbyc i zrobic jeden z prawej strony
kriso233
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 15/2/2012, 19:18

Postprzez Brekekeks » 29/4/2012, 10:12

Chyba łatwiej będzie tamten pogięty wyklepać/wyprostować, żeby było jak fabryka przewidziała niż bawić się w takie prowizorki akurat na wydechu.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kriso233 » 29/4/2012, 10:24

nie da sie własnie tego juz wyklepac czy wyprostowac pozatym bedzie to strasznie wyglądało cały tłumik łącznie z rurą jest wygiety tak ze chce zrobic jak w temacie !!!
kriso233
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 15/2/2012, 19:18

Postprzez kowal_71 » 29/4/2012, 11:23

Jak chcesz, to zrób.
Ja bym kupił na allegro używkę i nie bawił się w coś takiego.

PS. Klej do metalu?? Na kolektorze wydechowym? Jeśli już to spawanie Ci pozostaje.
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kriso233 » 29/4/2012, 11:42

nie chodzi o klejenie kolektora tylko zaslepic otwór po odcieciu rury wydechowej przy lączeniu 2 rur czce sie tylko dowiedziec czy nic sie nie stanie jak zostanie jeden orginalny tłumik , jesli klej do metali nie bedzie tego trzymał zespawam to:)
kriso233
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 15/2/2012, 19:18

Postprzez Throttle » 29/4/2012, 11:56

Nie będzie trzymał na pewno. Lepiej odrazu spawać :D
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35

Postprzez kriso233 » 29/4/2012, 12:09

ok zespawam to odrazu ale czy nic sie nie bedzie działo jak zostanie jeden tłumik org nie bedzie sie silnik grzał itp
kriso233
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 15/2/2012, 19:18

Postprzez kowal_71 » 29/4/2012, 12:35

Skoro fabryka wypuściła dwie lufy, to znaczy, że tak powinno być. Są przeróbki 4w1, ale nikt Ci nie powie na 100%, że wszystko będzie ok, że silnikowi nic się nie stanie, że nie stracisz osiągów itp. Twój wybór.
Z którego roku masz tego gsxfa?
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kriso233 » 29/4/2012, 12:44

mój gsxf jest z roku 1991 juz wiele takich gsx ów widziałem z jednym wydechem tak ze wydaje mi sie ze bedzie dobrze .
kriso233
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 15/2/2012, 19:18

Postprzez Black-Ghost » 29/4/2012, 15:48

Hmm przeróbka wydechu na 4-2-1 nie jest problemem przy żadnym silniku który oryginalnie ma inaczej dobrany wydech. Problem to ty bedziesz miec jak z tego oryginalnego kolektora odetniesz jedną rure i zaspawasz. nie wiem czy wiesz ale wydech i jego srednica są odpowiednio dobrane do silnika i dolotu. Tak wiec jak chcesz zmienic na 4-2-1 musisz sie zaopatrzyc w akcesoryjny kolektór który bedziesz miał zwiększoną średnice niż oryginalny.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez kriso233 » 29/4/2012, 16:12

hmmm to co sie bedzie dziac jak zrobie z orginalnego na 4-2-1 straci moc ????
kriso233
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 15/2/2012, 19:18

Postprzez rosiboj » 29/4/2012, 16:26

kriso233 napisał(a):hmmm to co sie bedzie dziac jak zrobie z orginalnego na 4-2-1 straci moc ????

Łatwo ci to bedzie sprawdzić, weź ziemniaka i zatkaj jeden wydechu i przejedz sie (o ile ci sie uda)
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez kriso233 » 29/4/2012, 16:32

I TAK ZROBIE ZOBACZYMY CO SIE BEDZIE DZIAŁO DZIEKI KOLEGO:)
kriso233
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 15/2/2012, 19:18

Postprzez zxer » 8/5/2012, 01:03

Zaciekawil mnie temat...mozesz napisac co sie stalo z ziemniakiem ?
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez ferro » 8/5/2012, 08:17

pewnie frytki ;)
też chciałbym usłyszeć jak wyszła próba :)
czekamy
Avatar użytkownika
ferro
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:13
Lokalizacja: b-100



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr