Zobacz wątek - nie kręci do końca na obrotach ; ( gsxr 750

Reklama

NAS Analytics TAG

nie kręci do końca na obrotach ; ( gsxr 750

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

nie kręci do końca na obrotach ; ( gsxr 750

Postprzez Bef » 25/4/2012, 21:08

Witam
Prosiłbym bardzo o pomoc w ustaleniu problemu..

Otóż mój Gixer 750 z 2000 roku nie kręci mi do końca na obrotach a wskaźnik obrotomierza zatrzymuje się na 10-11 tys...; (
Byłem z nim u mechanika który niby posprawdzał niektóre rzeczy (nawet nie zdjął owiewek z moto ) i zkomentował to tak że motor nie ma kompresji i że z tym nie da się już nic zrobić.. ale jak mu wspomniałem że czasami na 1-3 biegu ten motor pokręci do końca..i że na luzie obroty zawsze chodzą normalnie ztwierdził że to jednak nie będzie kompresja..i że nie wie co to może być..

Nie są to świece ani filtr powietrza...

Może mieliście kiedyś podobny problem ? Co może być przyczyną że blokują się te obroty ?

Próbowałem sprawdzić błędy które powinno mi wyświetlić a w razie braku ich "COO" no ale chyba to źle robię ;/ bo na wyświetlaczu nie pojawia się nic..

czytałem na różnych forach jak sprawdzić błędy..i wyczytałem że trzeba zetknąć ze sobą dwa kabelki które są wsadzone do białej kostki która się znajduje pod zadupkiem...
Kostkę znalazłem..i jestem pewien że odpowiednią..tyle że po zetknięciu kabelków z kostki na wyświetlaczu nic mi nie pokazuje, przy włączonej stacyjce i wciśniętym czerwonym przycisku uruchamiającym pompę...
Dobrze to robię ? a może te kabelki trzeba podłaczyć do innej kostki ?



Taka stronka ;
http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=7061.0

obrazek 3..tak wygląda ta kostka z której od dołu wychodzą te dwa kabelki..wyjąłem je i złączyłem..

To wyczytałem na forum :
"kostkę którą trzeba zewrzeć znajduje się z tyłu w zadupku. są tam dwie kostki jedna duża czarna i mala biała .zwierasz kable w malej kostce białej po skosie przekręcasz stacyjkę i wciskasz czerwony przycisk który uruchamia pompę paliwa NIE odpalasz moto , na wyświetlaczu wyświetli ci się kod błędu jeżeli jest wszystko ok. powinno wyświetlać -C00"

Pozdrawiam. Bef
Bef
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25/4/2012, 20:16


Postprzez Bef » 26/4/2012, 23:02

Help ; (
Ma ktoś pojęcie jak sprawdzić te błedy ?
Bef
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25/4/2012, 20:16

Postprzez zxer » 26/4/2012, 23:10

no coz jezeli mechanik bez niczego mowi ze kompresja a nawet tego nie sprawdzil to ja juz bym do niego nie jechal. Ja bym na poczatku sprawdzil linke gazu, manetke i czy oby napewno przepustnice otwiera na max...

taki strzal: moze na manetce masz jakas blokade zalozona ?
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez RUTRA.RD » 27/4/2012, 12:50

trzeba calosciowy serwis zrobic i tyle przy okazji sprawdzic kompresje
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Bef » 28/4/2012, 09:16

Linkę będę na dniach wymieniał więc zobaczę czy mogło to mieć coś wspólnego
Jak sprawdzić te przepustnice ? laik jestem..

Na manetce blokada ? Jak ona by mogła wyglądać ? ale wątpię żeby tam była.. xd
Bef
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25/4/2012, 20:16



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr