Zobacz wątek - SUZUKI GSX 600f 1997 Proszę o Pomoc
NAS Analytics TAG

SUZUKI GSX 600f 1997 Proszę o Pomoc

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

SUZUKI GSX 600f 1997 Proszę o Pomoc

Postprzez KrzychuZ9 » 24/4/2012, 20:23

Witam!
Jestem nowy na forum itp więc za wszelkie błędy techniczne z góry przepraszam:) Mam problem z moim Suzuki GSX 600f 97" zakupionym tydzień temu. Mianowicie motor kupiłem jako kompletny laik w tej kwestii czyli nie sprawdziłem pozycji kranika która była ustawiona na PRI. Przyjechałem do domu pojeździłem zrobiłem około 200 km i nadal jest wszystko ok motor chodzi równo itp tylko natknąłem się na uwagi że ta pozycja kranika jest tylko do odpalani po zimie itp. Więc przestawiłem na Normal odpaliłem pochodził trochę, przejechałem się i po jakiś 300 m zaczął się dławic aż w końcu zgasł, odpalałem i od razu prawie gasł na res to samo przełączam na PRI hula aż miło. Dzwoniłem do poprzedniego właściciela "ponoć jeździł tak cały czas nic nie zmieniał w kraniku" motor ma od 3 lat i ponoć nic się nie działo poza tym że zmienił silnik na mocniejszy który ma 96 km a nie seryjnie 86. Teraz moje pytanie czy aby na pewno można tak jeździć jeśli nie co się mogło stać i jak to naprawić aby motor śmigał na RES I NORMAL. Z góry dzięki za pomoc. Prosiłbym o ewentualne porady językiem łopatologicznym ponieważ tak jak już mówiłem jestem laikiem w tym temacie. Jest to moja pierwsza maszyna ponieważ słyszałem dużo opinii ze jest to sprzęt nie do zajeżdzenia... teoretycznie.
KrzychuZ9
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 24/4/2012, 20:07
Lokalizacja: Kielce


Postprzez gregor125 » 25/4/2012, 07:14

PRI służy do odpalania silnika przy niskich temperaturach, bo paliwo dostaje się wtedy bezpośrednio do komory spalania, ON jak zalane powyżej rezerwy i RES rezerwa - u mnie muszę przestawić już na samym początku czerwonego pola, bo zaczyna mu brakować.
Jeśli moto gaśnie na ON i RES to całkiem możliwe, że kranik jest zatkany przez brud znajdujący się w paliwie, więc musisz go wykręcić i wyczyścić :)
Gregor
Avatar użytkownika
gregor125
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24/4/2012, 11:30
Lokalizacja: Ścinawka Górna, dolnośląskie



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na gr