Zobacz wątek - HONDA CBR F1 PC23 STUNT PORADY

HONDA CBR F1 PC23 STUNT PORADY

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

HONDA CBR F1 PC23 STUNT PORADY

Postprzez SMOLOK » 24/4/2012, 09:59

Witam wszystkich użytkowników! Zakupiłem pare dni temu honde cbr 600 f1 pc23 z przeznaczeniem do stuntu i mialbym do was nastepujace pytania mianowicie :

- JAKA ZEBATKE ZALOZYC -z tylu i czy musze zmieniac ta z przodu, na orginalnej trzeba z wysokich obrotow szczelac z klamki zeby go postawic na jednym. i czy moge dolozyc ogniwa do starego lancucha(lancuch jest nowy) mam zamiar sie toczyc i nauczyc sie cyrki wiec zebatka powinna byc pewnie jak najwieksza? ale moze sie myle bo nie mam zbyt duzego doswiadczenia

-SMOK , to co wycztalem to jest to niby proste ale nie wiem na czym polega zrobienie przegrody w misce moze mi ktos wytlumaczyc ?

-HB wie ktos gdzie kupic albo z czego przerobic mocowanie zacisku na tylna tarcze? na allegro znalazlem tylko do nowszych modeli hond ;/
SMOLOK
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24/4/2012, 08:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski


Postprzez Throttle » 24/4/2012, 10:01

Kolego na stunt poland sie zarejestruj.
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35

Postprzez SMOLOK » 24/4/2012, 10:23

liczylem na to ze tutaj mi pomozecie?
SMOLOK
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24/4/2012, 08:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Postprzez arcadioo997 » 24/4/2012, 13:54

Zębatkę polecam tył zmienić na 60z - do tego trzeba dodać 8 ogniw (robiłem dawno, ale chyba coś koło tego).
Do cyrkli jeszcze daleko, więc tym się nie przejmuj ;-)

Przegrodę kupisz gotową na allegro - nie warto się bawić samemu. Smok trzeba odwrócić, żeby przegroda coś dała (w uproszczeniu chodzi o to, że jak będzie silnik stał w pionie, to smok musi być poniżej tej przegrody, żeby olej zasysał).

HB to pewnie najlepiej robić z 4 tłoczkowego nissina (prawy przód od np 929, 954, chyba nawet od F4i będzie dobry). Do tego najlepiej kupić mocowanie, bo pewnie sam nie zrobisz.
Co do pompy, to wiadomo - najlepiej radial, ale to spory wydatek. 19mm pompa tak sobie daje radę.
Powodzenia.
arcadioo997
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez SMOLOK » 24/4/2012, 14:46

A przednia zebatke na jaka zmieniales?

A co do tej pompy radialnej to juz o niej czytalem i wiem ze sa najlepsze no ale drogie troche, wyczytalem ze dawaja klamke i pompe z skuterow nie wiesz czy mi to zda egzamin?

Z GORY DZIEKI..
SMOLOK
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24/4/2012, 08:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Postprzez arcadioo997 » 25/4/2012, 06:24

Przednią zostawiłem oryginał - 60 z to i tak jest ogień i z dwójki sam staje na koło, a na jedynce trzeba trochę poćwiczyć, żeby pleców nie było, bo sprzęt nerwowy jest na takim przełożeniu.
Ja miałem pompę z rs 125 - daje radę (lepiej, niż pompa z R1 1999 r. ) ale jej wada to brak regulacji i trochę nie pasuje zbiornik na płyn - kiepsko ogarnąć sprzęgło i HB jednocześnie.
Najpierw wyczuj dobrze sprzęt, HB zakładaj, jak już wolną opanujesz i inne przycierki stelażem...
arcadioo997
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez SMOLOK » 25/4/2012, 11:37

dzieki arcadioo za info... pozdro
SMOLOK
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24/4/2012, 08:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr