Zobacz wątek - Witam mam problemy z mz muli ja na niskich obrotach podczas

Witam mam problemy z mz muli ja na niskich obrotach podczas

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Witam mam problemy z mz muli ja na niskich obrotach podczas

Postprzez ryszard2066 » 24/4/2012, 09:38

Witam jak w temacie mam pproblemy z mz 250 . Chodzi o to gdy kupilem , zrobilem szlif cylindra wymienilem wszystki uszczelniacze , lozyska , musialem alternator zrobic poniewaz caly wirnik byl pekniety i ladowania nie bylo gdy wszystko skrecilem do kupy przejechalem sie too wydaje mi sie tak na 1 wg nie ma oderwania na niskich ja muli dopiero jak zlapie wysokie obroty cos przyspiszey i tak nie jest jak powinno tak jak by ja cos blokowalo 2,3 na wyzszych obrotach lapie gdy juz wrzuce 4 bieg i 5 wg nie ma przyspieszenia zamula ja , czy moze ma cos w spulnego kondesator gdyrz wymienilem na kondesator od komara , jest mozliwosc ze przez to ja muli ? Poniewaz gaznik zaly przeczyscilem zaplon jest dobrze ustawiony przerwa tak samo i dalej tak sie dzieje. gdy wloncze sanie na wyzszych obrotach chodzi lepiej ale co z tego jak na wysokich obrotach a na niskich muli i na odwrot gdy sanie wyloncze na niszych jest lepsza ale dalej nie to.
Pomozcie . !!
ryszard2066
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24/4/2012, 09:21
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem


Postprzez Maciek Szczegóra » 24/4/2012, 12:25

Wydaje mi się że kondensator nie ma z tym nic wspólnego. Stawiał bym raczej na gaznik.
Maciek Szczegóra
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9/4/2012, 15:14
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez ryszard2066 » 24/4/2012, 12:32

suchaj gaznik w 90 % odpada bo przekladalem nawet aznik od 251 bo kumple maja tez i dalej tak samo bylo
ryszard2066
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24/4/2012, 09:21
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem

Postprzez mlodziak_waw » 24/4/2012, 13:18

Myślę, że przede wszystkim przydałby Ci się słownik języka polskiego i ktoś o ogromnej cierpliwości, aby czegoś Cię nauczyć, może poprosisz kogoś, aby Ci pisał posty albo skończysz w końcu tę 3 klasę podstawówki?
mlodziak_waw
 

Postprzez Voxx » 24/4/2012, 18:10

sprwwdz ustawienie zaplonu , przerwe na przerywaczu , i kondensator ma znaczenie , jak masz mozliwosc to podmien z 251 bedziesz miec pewnosc , i jesli robiles z alternatorem to sprawdz ladowanie na niskich obrotach bo moze byc za malo pradu na wolnych jesli aku slabe i ladowanie to iskra moze nie byc taka jak powinna ,
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
Voxx
Świeżak
 
Posty: 237
Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
Lokalizacja: Beskid Zywiecki

Postprzez wasil1993p » 25/4/2012, 17:28

musisz dobrze wyregulować zapłon i gaźnik i będzie działać. ale do tego to trzeba dużo cierpliwości i trochę wiedzy. ja tak ustawiłem zapłon w etz150 - na oko i metodą prób i błędów.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr