Suzuki gz 250 marauder
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Suzuki gz 250 marauder
Witam wszystkich!! Jestem tu pierwszy raz i tym samym chciałbym się przywitać.
Kupiłem Suzuki gz 250 marauder i jest problem:
1. Kłopoty z odpaleniem zimnego silnika.
- na ssaniu muszę go trochę pokręcić na rozruszniku i jeszcze dodać gazu, po odpaleniu trochę się dławi, po przygazówce jest ok. ( jak miałem gz 125 wystarczyło tylko ssanie i od razu łapał )
2. Odpalenie ciepłego silnika.
- po odpaleniu ciepłego silnika od razu wchodzi na wysokie obroty bez dodawania gazu i zaraz spada na wolne obroty
3. Kichanie, strzelanie w tłumik.
- gdy hamuje silnikiem i jednocześnie redukuje biegi kicha. Jak schodzę w dół z biegami to przy każdym naciśnięciu sprzęgła jest kichnięcie. Jak hamuje silnikiem bez redukcji biegów też kicha.
4. Nierówna praca.
- na ciepłym silniku na równo trzymanej manetce gazu wyczuwam lekkie szarpania
Motocykl jest z 2000 r. i ma 10 000 przebiegu.
Tak to wygląda, czy jest to problem zaworów, gaźnika?
Jak ustawić zawory i gaźnik?
ProszÄ™ o pomoc.
Kupiłem Suzuki gz 250 marauder i jest problem:
1. Kłopoty z odpaleniem zimnego silnika.
- na ssaniu muszę go trochę pokręcić na rozruszniku i jeszcze dodać gazu, po odpaleniu trochę się dławi, po przygazówce jest ok. ( jak miałem gz 125 wystarczyło tylko ssanie i od razu łapał )
2. Odpalenie ciepłego silnika.
- po odpaleniu ciepłego silnika od razu wchodzi na wysokie obroty bez dodawania gazu i zaraz spada na wolne obroty
3. Kichanie, strzelanie w tłumik.
- gdy hamuje silnikiem i jednocześnie redukuje biegi kicha. Jak schodzę w dół z biegami to przy każdym naciśnięciu sprzęgła jest kichnięcie. Jak hamuje silnikiem bez redukcji biegów też kicha.
4. Nierówna praca.
- na ciepłym silniku na równo trzymanej manetce gazu wyczuwam lekkie szarpania
Motocykl jest z 2000 r. i ma 10 000 przebiegu.
Tak to wygląda, czy jest to problem zaworów, gaźnika?
Jak ustawić zawory i gaźnik?
ProszÄ™ o pomoc.
- dezametzm
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 24/4/2012, 07:11
- Lokalizacja: warszawa
2000 r i 10 tys przebiegu podejrzanie mało ?. A przyczyn może być wiele napewno gaźnik będzie do regulacji, sprawdź też szczelność gumowego łącznika pomiędzy gaźnikiem i głowicą, do zaworów trzeba będzie zajrzeć napewno. Zbyt bogata mieszanke mozesz mieć , obadaj tez cały tłumik czy nie jest dziurawy, wypalony, może być też świeca do wymiany, obadaj filtr powietrza. Powodzenia.
-
Throttle - Świeżak
- Posty: 327
- Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości