Problem z przeglÄ…dem i kierunkowskazami
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Problem z przeglÄ…dem i kierunkowskazami
Witam!
Mam problem z przejściem przeglądu technicznego. Byłem raz w stacji kontroli pojazdów i facet powiedział, żeby założyć lusterka z homologacją (miałem tylko lewe i bez homologacji) i kierunkowskazy, bo też bez homologacji były. Jako, że w takim stanie go kupiłem (z tymi rzeczami bez homologacji i bez lusterka) i przegląd miał ważny. Postanowiłem kupić na allegro lusterka i kierunkowskazy z ta homologacja. Zamontowałem wszystko elegancko, jadę na przegląd do tej samej stacji i słyszę, że te kierunkowskazy są za małe i za blisko osi pojazdu... Ostatnio mówił, że mają mieć homologację i nic więcej, a teraz znowu się przyczepia, a mi się nie uśmiecha kupować co chwile nowych kierunkowskazów, bo jedne są za małe, a drugie jeszcze jakieś "złe". Homologacja jest E8 w kółku - doszedłem do tego, że jest to homologacja czeska, ale respektowana w całej europie. Strzałki na nich są w obie strony, co oznacza, że są dopuszczone do ruchu prawo i lewo stronnego. całe oznaczenie "11 12 E8 50r - 000885" - może ktoś pomóc rozszyfrować? Albo polecić jakąś bezproblemową stację w okolicach Chorzowa?
Mam problem z przejściem przeglądu technicznego. Byłem raz w stacji kontroli pojazdów i facet powiedział, żeby założyć lusterka z homologacją (miałem tylko lewe i bez homologacji) i kierunkowskazy, bo też bez homologacji były. Jako, że w takim stanie go kupiłem (z tymi rzeczami bez homologacji i bez lusterka) i przegląd miał ważny. Postanowiłem kupić na allegro lusterka i kierunkowskazy z ta homologacja. Zamontowałem wszystko elegancko, jadę na przegląd do tej samej stacji i słyszę, że te kierunkowskazy są za małe i za blisko osi pojazdu... Ostatnio mówił, że mają mieć homologację i nic więcej, a teraz znowu się przyczepia, a mi się nie uśmiecha kupować co chwile nowych kierunkowskazów, bo jedne są za małe, a drugie jeszcze jakieś "złe". Homologacja jest E8 w kółku - doszedłem do tego, że jest to homologacja czeska, ale respektowana w całej europie. Strzałki na nich są w obie strony, co oznacza, że są dopuszczone do ruchu prawo i lewo stronnego. całe oznaczenie "11 12 E8 50r - 000885" - może ktoś pomóc rozszyfrować? Albo polecić jakąś bezproblemową stację w okolicach Chorzowa?
-
refflux - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/3/2012, 20:37
- Lokalizacja: Chorzów
Szczegółowe informacje dotyczące oświetlenia znajdziesz spokojnie w necie. Skoro odległość mu nie pasuje, załóż prowizoryczne dystanse i po kłopocie.
Bezproblemowa stacja? Prawdopodobnie każda inna, lub nawet inny diagnosta
ja za każdym razem jak jestem, proszą mnie tylko o włączenie świateł, sprawdzają na oko opony i tyle.
Bezproblemowa stacja? Prawdopodobnie każda inna, lub nawet inny diagnosta

Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
Yamaha FZ6 FAZER
- kowal_71
- Bywalec
- Posty: 885
- Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
- Lokalizacja: Wrocław
Mnie najbardziej zastanawia to, że "one są za małe i ich nie będzie widać, na drodze i że to dla mojego bezpieczeństwa, żebym był lepiej widoczny". nie wiem, czy różnica 2, czy 3 cm będzie aż tak zauważalna na drodze. Po coś ta homologacja jest w końcu i ktoś to do użytku dopuścił. Mówił jeszcze, że takie małe, to do skutera bardziej pasują, czy co. To skuter z takimi światłami już będzie widoczny, a motor nie?
-
refflux - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/3/2012, 20:37
- Lokalizacja: Chorzów
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości