Zobacz wątek - Lekki upadek w terenie kierownica ściąga rieju mrx 50

Lekki upadek w terenie kierownica ściąga rieju mrx 50

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Lekki upadek w terenie kierownica ściąga rieju mrx 50

Postprzez daderga » 22/4/2012, 13:12

Siema dałem ostatnio bratu rieju mrx 50 żeby się pouczył jeździć,jechał może z 15 na godzinę i się glebnął na polnej drodze mokro było.
Po tym incydencie kierwonica moto leci mi w prawą stronę co w związku z przeciwskrętem skręca w lewo.
boję się że pokrzywił mi lagi, jest to dosyć mocne ściąganie po puszczeniu kiery na asfalcie przy 50 km h moto momentalnie zjezdza na przeciwny pas.
proszę o porady czym to może być spowodowane, kierownica wydaje się być prosto z błotnikiem .
daderga
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09


Postprzez MJR128 » 22/4/2012, 13:58

Poluzuj pułki, poruszaj lagami. Skręć pułki.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Sumomoto » 22/4/2012, 13:58

Prawdopodobnie przestawił się lekkona mocowaniu lag z półkami. Żaden problem.
Chyba, że wywrotka była inna niż piszesz?
I znów padło magiczne słowo przeciw ...wstręt! :)
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez daderga » 22/4/2012, 17:56

:) czyli te 2 duże śróby króte sąu góry na lagach
daderga
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09

Postprzez Sumomoto » 22/4/2012, 19:14

Tego nie odkręcaj, choć najlepiej popuścić te śruby, śruby trzymające lagi i śrubę koła i skręcić wszystko jeszcze raz i proste elementy same się ułożą.

Ty spróbuj:
Delikatnie odkręć max o 1/4 te, które trzymają lagi w półkach i spróbuj "nastawić" skręcenie jak kierownice w rowerze. skręć i sprawdź czy się poprawiło.
Jeżeli nie pomoże wykonaj nastawienie w druga stronę skręć śruby i sprawdź.

Jeżeli nie wiesz o czym piszę, zleć to mechanikowi, albo od razu daj komuś, żeby sobie krzywdy nie zrobić jakby coś nie poszło i niech zrobi to co trzeba!
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez henio12323 » 22/4/2012, 19:35

albo metoda na szybkiego jak w terenie cos ci sie takiego stanie, skoro masz kiere prosto a koło maz ustawione np w lewo, to skręcasz kierownicą w prawo, i sprzedajesz kopa w koło :D i znów patrzysz, powinno sie wyprostowac, bo wtedy łatwo wpada w "moment" kiedy jest prosto, oczywiscie wszystko z umiarem ;P nie masz wyczynówki wiec łatwo pokrzywic sobie sprzęt. ale w terenie wszystkim sie trzeba ratowac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr