Zobacz wątek - Docieranie nowego tłoku ?

Docieranie nowego tłoku ?

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Docieranie nowego tłoku ?

Postprzez piceer » 20/4/2012, 16:44

Witam, zrobiłem remoncik przy mojej yamaszce, wymieniono: tłok, korbowód, uszczelki i rozrząd, zalany nowym olejem tym razem już pełen syntetyk castrol 10w50 no i jutro mam pierwszy raz wyjechać w sumie i zastanawiałem się czy mam go docierać jakoś przez pierwsze ileś godzin czy normalnie jeździć jak zawsze nie wiem ? Jeśli docierać to przez ile motogodzin .. i co że nie mam mu dawać w ogóle ? :)
ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
Avatar użytkownika
piceer
Świeżak
 
Posty: 223
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37


Postprzez papek23 » 20/4/2012, 17:34

najlepiej jeździć delikatnie jak naj delikatniej a jeśli chodzi o to jak długo będzie się docierał to sadzę że tak ok 200km (tak sadze ale proszę o wszelkie poprawki )a także pamiętaj że moto z nowym tłokiem bardzo szybko się grzeje :)
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy Sącz

Postprzez Duriv » 20/4/2012, 17:36

10 mth.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez MJR128 » 21/4/2012, 08:45

10 mth he co to jest simson?
Jak masz nicasil wyjeździj sobie dwa baki nie jeżdżąc w zawodach i nie zatapiając sprzęta w błocie. Tyle wskazówek co do docierania na nicasilu.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez warzywek1 » 21/4/2012, 09:01

to jak dotrzesz wplynie na prace i zywotnosc silnika,wiec zalezy od Ciebie jak bedziesz jezdzic.na poczatku nie odkrecaj za duzo i pozwol mu na dobre chlodzenie,to podstawa
warzywek1
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 30/3/2012, 15:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Duriv » 21/4/2012, 10:47

Rozrząd wymienił, korbowód a tym samym uszczelki. Siłą rzeczy to wszystko musi się ułożyć w silniku, zębatki na wałkach rozrządu "dopasować" łańcuszek pod siebie, łożyska na wale, skrzyni itd. Oczywiście nic nie sugeruję, jeśli po takim remoncie MJR docierasz 2 baki, to nie ma problemu :) Ja wolę dłużej, na różnych obciążeniach silnika.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez MJR128 » 21/4/2012, 11:58

Na prawdę dzisiejsze motory to nie WSKi.
Ogarnijcie się. Jakie docieranie łożysk? Łańcuszka? Bez przesady.
Ostatnio znajomy 30 min przed startem w motocross oml w Albertowie wymienił tłok i na metę dojechał bynajmniej w pierwszej dziesiątce.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Duriv » 21/4/2012, 16:06

10 mth w enduro mija bardzo szybko. Po wymianie samego tłoka latam docierając 2-3 mth. Raz jest ok, a innym razem źle pierścień się ułoży, i cylek do nicasilowania.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez piceer » 21/4/2012, 16:12

No więc powiem wam że jestem po 1 jeździe no i jeździłem z kumplem jak prosta droga to trzymałem równo manetkę, ale na zakrętach odwijałem troszku bo to tak nie idzie bo jak mam jechać jak ciota długo ? :) wyjeździłem 1,8 dziś, jutro chyba też tak mniej więcej polatam i potem będę już dawał ale czy to będzie dużo mocniej od dzisiaj nie sądzę :)
ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
Avatar użytkownika
piceer
Świeżak
 
Posty: 223
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37

Postprzez kris514 » 21/4/2012, 16:47

z tego co mi tłumaczono to docieranie powinno byc na zmoennych obrotach silnika
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Duriv » 21/4/2012, 16:50

na roznych obciazeniach powinienes.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez piceer » 22/4/2012, 12:37

Wiecie do odcinki mu nie dawałem ale no na różnych, góra 3/4 gazu odwijałem.. mam nadzieje że nic nie spier ...

Tak na marginesie miałem niezły motyw wczoraj, koleś mi zajechał drogę autem na takim wale, pokazuje że mam się zatrzymać a jak zobaczył że się wbijam do rowu to leciał na mnie z rękę jak by mi jebnąć chciał, ja w tym rowie ledwo przeleciałem pomiędzy dwoma drzewami, ale o ostatnie zahaczyłem barkiem, miałem zbroje ale i tak boli :/
ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
Avatar użytkownika
piceer
Świeżak
 
Posty: 223
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37

Postprzez Bostorn » 22/4/2012, 22:30

Pan Henio mówi, Pan Bosti radzi

1 chwile odpal i niech pyrka kilka chwil do 10 min, kiedy tak pyrka patrzysz czy jest obieg, odkrecasz korek ilekko gazu,ogarniesz czy podnosi sie poziom itp, dalej czy nie ma wycieków, wszystko ok
dalej gasisz, lekko stygnie, odpalasz i w w terenik, chwile, gasisz, stygnie i dalej tak a później po prostu latasz, odkrecasz mocniej ale nie latasz pol dnia tylko te kilka minut, 10 min, i stygnie i tak latasz az sie wszystko ladnie ułoży
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr