Zobacz wątek - CRF 250R

CRF 250R

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

CRF 250R

Postprzez jamor » 18/4/2012, 20:44

Witam wszystkich. Pierwszy post wiec przywitac sie trza. Miałem 10 lat przerwy z motorkach, wczesniej kilnakascie lat smiagałem po drogach, ostatnie lata Vmax. MIałem wrazenie ze juz jestem wyleczony z tego, ale ostatnio zonka mnie wkrecila " kochanie kup sobie motocykl". to sobie kupiłem. NIe chcialem na szose, bo tam nigdy nie potrafiłem ograniczac predkości, wiec cos na pole.jak zalicze glebe to z własnej głupoty a nie ze ktos mi wyjedzie z podporzadkowanej. Padło na crf 250 z 2005r. Kupiłem od jakiegos chłopaczka i teraz mam co robić. Na zimno zapalił lux, pojechałem w pola, a jak na ciepły lipa.
Rozebrałem w garazu i tak : lewe zawór ssący na płytce 1,3 podparty. zwaliłem głowice- zawór zyletka- do kosza, gniazdo ok.
- jakie płytki kupić pod nowy zawór, troche ciezko mi zgadnąc, moze kilka o roznych rozmiarach tylko w jakim przedziale
Ostatnio edytowano 27/5/2012, 15:28 przez jamor, łącznie edytowano 1 raz
jamor
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18/4/2012, 20:26
Lokalizacja: warka


Postprzez henio12323 » 19/4/2012, 09:30

oddaj cylinder do porządnego honowania, żeby straci jedna setke i ten tłok bedzie ok. bo luz pasowania jest od 0.04 do 0.06, jednak te ciasniejsze luzy zwłaszcza w tak wyzyłowanym moto szybciej zuzyja silnik, a z twoja amatorska jazdą tej dodatkowej kompresji ci nie potrzeba. chyba że jest wymiar tłoczka 77.97 albo 98. .

co do płytek poczytaj ksiazke serwisowa tam tez jest podane jakie mniej wiecej płytki ida na wstępie. nikt z głowy ci tego nie powie ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25963
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez KAPELA911 » 19/4/2012, 14:26

co miałeś na myśli średnicówka profesionnal full miernik zegarowy do cylindrów czy suwmiarek? Oddaj do honowania a tam Ci pomierzą i powiedza co i jak tylko powiedz jaki luz chcesz mieć.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez jamor » 20/4/2012, 08:09

dzieki za inf.
jeszcze pytanie dot. sprzegło ciągneło, wiec zakupiłem nowe bebechy do niego. Nadgorliwośc, bo jak rozebrałem, to grubości tarcz i przekładek sa idealnie takie same ja te nowe ktore kupiłem , a sprezyny nowe to 5 mm nawet krótsze. zastanawia mnie jednak fakt, że popychac ma sporo jałowego luzu, cos jakby z 3 mm zbednego. składa sie w lagi długiej, mofki z obsadzona podkładką,łozyskiem i druga podkładka slizgową . NIe wystepuje tam zadna kulka ? to moze pancerz linki mam za krótki bo brak mi regulacji w wybraniu juz tego luzu tak, aby wlasciwie wyregulowac sprzefło, a moze poprostu linka za długa w pancerzu.
jamor
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18/4/2012, 20:26
Lokalizacja: warka

Postprzez jamor » 20/4/2012, 10:33

cipa ze mnie. Jest na pancerzu dodatkowa regulacja jego długości. Po co ślepemu oczy
jamor
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18/4/2012, 20:26
Lokalizacja: warka

Postprzez warzywek1 » 21/4/2012, 09:11

wossner przewaznie zaleca luz 0.06.kup tlok 77.94 tylko wymiar 0.06 ma byc po honowaniu.
warzywek1
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 30/3/2012, 15:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez warzywek1 » 21/4/2012, 09:17

luzy zaworowe mogles przed sciagnieciem walkow pomierzyc, czasami zdarza sie ze plytki wystarczy zamienic miejscami zeby luz odpowiedni ustawic.pomoglo by Ci to rowniez przy kupnie nowej :) to tak na przyszlosc,a poki co jak zawory dotrzesz i je zlozysz mozesz mniej wiecej pomierzyc zakladajac walek bez przykrenia go ale wsadzajac inna plytke,jesli luz bedzie to o ta wartosc grubsza kupic, nie wiem czy zakumasz ale sadze ze tak.pozdro
warzywek1
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 30/3/2012, 15:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez henio12323 » 22/4/2012, 07:47

akurat honowanie nie zmienia wymiaru cylindra :) chyba że chcesz go zmienic.

co do linki - na przyszłosc nim czegos nie wiesz :D popatrz pomysl na pewno jakos sie da ! :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25963
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jamor » 29/4/2012, 23:43

linka to chyba nie problem. okaząło sie ze jednak jest dodatkowa regulacja
Ostatnio edytowano 27/5/2012, 15:30 przez jamor, łącznie edytowano 1 raz
jamor
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18/4/2012, 20:26
Lokalizacja: warka

Postprzez KAPELA911 » 30/4/2012, 08:59

to rozbieraj silnik czyszczenie wymiana podkładki żeby wał miał odpowiedni luz .
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez jamor » 30/4/2012, 23:59

pozmieniałem do sie dało. tak czy siak to jednak rozjerze sie za eduro, bo i tak nie potrafie tym jezdzic, nie wykorzsyatm tej mocy nawet 1/3 proc
Ostatnio edytowano 27/5/2012, 15:33 przez jamor, łącznie edytowano 1 raz
jamor
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18/4/2012, 20:26
Lokalizacja: warka

Postprzez henio12323 » 1/5/2012, 06:18

ty nie masz co myslec o dorzucenia podkładki.. ty rób generalke silnika :P wsadzaj nową korbe stara skoro tak sie stało długo nie wytrzyma. oddaj do kazdego serwisu motocyklowego, moge dac ci adres ale co z tego jak to bedzie prawie po drugiej stronie polski... szukaj koło siebie kogos ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25963
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jamor » 1/5/2012, 13:48

dzieki henio. rozpatrze sie w okolicy.
jamor
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18/4/2012, 20:26
Lokalizacja: warka



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr