Zobacz wątek - Pełny gaz na niskich obrotach zamula silnik
NAS Analytics TAG

Pełny gaz na niskich obrotach zamula silnik

i inne małe pojemności
_________

Pełny gaz na niskich obrotach zamula silnik

Postprzez lokuero » 18/4/2012, 18:16

A więc po zatarciu silnika mam nowe części (jest juz przejechane 100 km - jeszcze gdzies okolo 100 i bedzie dotarty) i pojawił się następujący problem :
Na niskich obrotach gdy dam pełny gaz traci te obroty jeszcze bardziej i prawie gaśnie, 0 mocy. Gdy dam połowe gazu jedzie w miare normalne. Oczywiście tylko niskie obroty. Co może być tego winą? Gaźnik regulowany wczoraj, czysczony etc.
lokuero
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8/4/2012, 20:11


Postprzez Norton » 18/4/2012, 18:33

To samo co u innego kolegi kilka postów niżej - za mała dysza.
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź


Postprzez lokuero » 18/4/2012, 20:07

Tak tylko, że na tych samych częściach poprzednio było wszystko okey więc?
lokuero
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8/4/2012, 20:11

Postprzez grunder » 18/4/2012, 21:14

Wyczysc dysze dla spokoju.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez lokuero » 18/4/2012, 21:16

Czyściłem przy okazji gaźnika. To samo
lokuero
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8/4/2012, 20:11

Postprzez matise07 » 19/4/2012, 12:19

A moze zle wyregulowany gaznik ?? Ewentualnie zbyt niskie obroty na biegu jalowym ile masz w tym skuterku ?? ja u siebie tak mialem gdy mialem obroty w granicach 800 podkrecilem do 1000 1100 kolo sie nie kreci nie nic a reakcja na gaz jest prawidlowa ??
matise07
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 26/8/2008, 21:45

Postprzez lokuero » 19/4/2012, 18:41

To nie jest skuter (peugeot xps). Nie gaśnie na biegu jałowym, są dobre obroty. Ciekawe jest to, że jeżeli zakręce całkowicie tą śrubke od powietrza to powinien gasnąć tak? Mi nie gaśnie. Myśle, że dostaje lewe powietrze, tylko skąd?

Mam zaślepiony dozownik i sam robie mieszanke. Możliwe, że przez ten dozownik jakoś dostaje się powietrze?
lokuero
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8/4/2012, 20:11

Postprzez bogulo » 26/4/2012, 08:09

Masz jeden z dwóch możliwych problemów:
1) za dużo/mało powietrza
2) za dużo/mało paliwa

Ustaw iglicę w pozycji środkowej. Masz śrubę regulacji mieszanki, wykręć ją o kilka obrotów, drugą śrubę od regulacji obrotów wkręć tak by silnik pracował na wyższych obrotach. Wkręcaj powoli śrubę regulacji mieszanki. Obroty silnika powinny rosnąć. Obniż je śrubą regulacji obrotów. Następnie znowu powoli wkręcaj śrubę reg. mieszanki i znowu obniż obroty. Rób tak do momentu aż po wkręceniu śruby reg. mieszanki obroty nie będą wzrastać.

Zrób jazdę próbną.

Jak dalej nie będzie mocy, to podnieś iglicę maksymalnie.

Zrób jazdę próbną i zobacz czy jest poprawa czy pogorszenie sytuacji. Jak jest poprawa to kup dyszę główną większą o 5, ustaw iglicę na środek i ponownie wyreguluj gaźnik.

Jak jest gorzej to kup dyszę mniejszą o 5, ustaw iglicę na środek i ponownie wyreguluj gaźnik.

pzdr i zapraszam na moją stronkę o CPI: CPI XR 125 (otwórz link)
bogulo
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24/4/2012, 07:36
Lokalizacja: Ireland



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr