Pełny gaz na niskich obrotach zamula silnik
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Pełny gaz na niskich obrotach zamula silnik
A więc po zatarciu silnika mam nowe części (jest juz przejechane 100 km - jeszcze gdzies okolo 100 i bedzie dotarty) i pojawił się następujący problem :
Na niskich obrotach gdy dam pełny gaz traci te obroty jeszcze bardziej i prawie gaśnie, 0 mocy. Gdy dam połowe gazu jedzie w miare normalne. Oczywiście tylko niskie obroty. Co może być tego winą? Gaźnik regulowany wczoraj, czysczony etc.
Na niskich obrotach gdy dam pełny gaz traci te obroty jeszcze bardziej i prawie gaśnie, 0 mocy. Gdy dam połowe gazu jedzie w miare normalne. Oczywiście tylko niskie obroty. Co może być tego winą? Gaźnik regulowany wczoraj, czysczony etc.
- lokuero
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 8/4/2012, 20:11
A moze zle wyregulowany gaznik ?? Ewentualnie zbyt niskie obroty na biegu jalowym ile masz w tym skuterku ?? ja u siebie tak mialem gdy mialem obroty w granicach 800 podkrecilem do 1000 1100 kolo sie nie kreci nie nic a reakcja na gaz jest prawidlowa ??
- matise07
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 26/8/2008, 21:45
To nie jest skuter (peugeot xps). Nie gaśnie na biegu jałowym, są dobre obroty. Ciekawe jest to, że jeżeli zakręce całkowicie tą śrubke od powietrza to powinien gasnąć tak? Mi nie gaśnie. Myśle, że dostaje lewe powietrze, tylko skąd?
Mam zaślepiony dozownik i sam robie mieszanke. Możliwe, że przez ten dozownik jakoś dostaje się powietrze?
Mam zaślepiony dozownik i sam robie mieszanke. Możliwe, że przez ten dozownik jakoś dostaje się powietrze?
- lokuero
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 8/4/2012, 20:11
Masz jeden z dwóch możliwych problemów:
1) za dużo/mało powietrza
2) za dużo/mało paliwa
Ustaw iglicę w pozycji środkowej. Masz śrubę regulacji mieszanki, wykręć ją o kilka obrotów, drugą śrubę od regulacji obrotów wkręć tak by silnik pracował na wyższych obrotach. Wkręcaj powoli śrubę regulacji mieszanki. Obroty silnika powinny rosnąć. Obniż je śrubą regulacji obrotów. Następnie znowu powoli wkręcaj śrubę reg. mieszanki i znowu obniż obroty. Rób tak do momentu aż po wkręceniu śruby reg. mieszanki obroty nie będą wzrastać.
Zrób jazdę próbną.
Jak dalej nie będzie mocy, to podnieś iglicę maksymalnie.
Zrób jazdę próbną i zobacz czy jest poprawa czy pogorszenie sytuacji. Jak jest poprawa to kup dyszę główną większą o 5, ustaw iglicę na środek i ponownie wyreguluj gaźnik.
Jak jest gorzej to kup dyszę mniejszą o 5, ustaw iglicę na środek i ponownie wyreguluj gaźnik.
pzdr i zapraszam na moją stronkę o CPI: CPI XR 125 (otwórz link)
1) za dużo/mało powietrza
2) za dużo/mało paliwa
Ustaw iglicę w pozycji środkowej. Masz śrubę regulacji mieszanki, wykręć ją o kilka obrotów, drugą śrubę od regulacji obrotów wkręć tak by silnik pracował na wyższych obrotach. Wkręcaj powoli śrubę regulacji mieszanki. Obroty silnika powinny rosnąć. Obniż je śrubą regulacji obrotów. Następnie znowu powoli wkręcaj śrubę reg. mieszanki i znowu obniż obroty. Rób tak do momentu aż po wkręceniu śruby reg. mieszanki obroty nie będą wzrastać.
Zrób jazdę próbną.
Jak dalej nie będzie mocy, to podnieś iglicę maksymalnie.
Zrób jazdę próbną i zobacz czy jest poprawa czy pogorszenie sytuacji. Jak jest poprawa to kup dyszę główną większą o 5, ustaw iglicę na środek i ponownie wyreguluj gaźnik.
Jak jest gorzej to kup dyszę mniejszą o 5, ustaw iglicę na środek i ponownie wyreguluj gaźnik.
pzdr i zapraszam na moją stronkę o CPI: CPI XR 125 (otwórz link)
- bogulo
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 24/4/2012, 07:36
- Lokalizacja: Ireland
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości