Zobacz wątek - Fazer 600 2000r przerywa/dusi się na wyższych biegach

Reklama

NAS Analytics TAG

Fazer 600 2000r przerywa/dusi się na wyższych biegach

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Fazer 600 2000r przerywa/dusi się na wyższych biegach

Postprzez muczaczo » 16/4/2012, 14:00

Witam. Kupiłem świeżo sprowadzonego Fazera z 2000r. Przebieg 20 kkm, filtry wymienione. świece i przewody też (bynajmniej wyglądają jak nowe). Motorek na luzie jak o na pierwszych trzech biegach jeździ idealnie nie mam zastrzeżeń, jedynie troszkę nierówno na luzie, jednak słyszałem gorsze motory. Po wrzuceniu biegów 4, 5 lub 6 motor po dodaniu gazu nie przyspiesza, zaczyna go dusić, lecz nie zwalnia, tylko wpada w wibracje. Dodam jeszcze, że zaraz po odpaleniu dotykałem rury wychodzące z cylindrów i gdy rura na 1 i 4 cylindrze już parzy, to na 2 i 3 jest dopiero letnia i po chwili też się rozgrzewa. Czy macie jakieś pomysły ?
muczaczo
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/1/2008, 18:23


Postprzez grunder » 16/4/2012, 14:45

Zawory ustaw, gaziory, synchro zrób- skoro świeżo sprowadzony.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez muczaczo » 16/4/2012, 14:56

Ok, dam do regulacji, synchronizacji i czyszczenia gaźników, ale czy jest sens ruszać zawory skoro producent zaleca regulację przy ok. 40 kkm, a motor ma 20 kkm ?
muczaczo
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/1/2008, 18:23

Postprzez grunder » 16/4/2012, 15:04

Powiem ogólnie. Jakikolwiek motocykl sprowadzony z zagranicy oraz kupiony od drugiego właściciela w PL wymaga kompletnego przejrzenia oraz ustawienia na nowo. Chyba że masz książke serwisową i powpisywane daty oraz przebieg od ostatniego serwisu.

co do wibracji, to kierownica ci wpada w drgania czy telepie cały motocykl :D haha.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez muczaczo » 16/4/2012, 15:07

Cały zaczyna wibrować, ale oczywiście najbardziej odczuwalne jest to na kierownicy. Czy jest możliwe, że właśnie gaźniki są zabrudzone i na dwa cylindry idzie mniejsza dawka paliwa ?
muczaczo
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/1/2008, 18:23

Postprzez grunder » 16/4/2012, 15:08

Tak,

wibracje są na postoju, czy w trakcie jazdy?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez muczaczo » 16/4/2012, 15:18

Wibracje są gdy na 4, 5 lub 6 biegu dodam gazu, wtedy motocykl nie przyspiesza tylko wpada w wibracje.
muczaczo
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/1/2008, 18:23

Postprzez grunder » 16/4/2012, 15:26

Najpierw proponuje kompleksowe przejrzenie od kranika, gaziory, króćce, zawory, świece oraz ustawić dawki, synchro oraz luzy zaworowe.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez RUTRA.RD » 18/4/2012, 10:05

jak ten fazer ma 20.000 to ja jestem alibaba :)

mówcie mi alibaba :)

dziwne to ze 1,2,3 jedzie 4,5,6 nie hmmm

przy jakich obrotach to wystepuje bo to mi sie kojarzy ze zmiana biegow na zbyt niskich obrotach na niskich biegach ciągnie ale dalej nei daje rady
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez muczaczo » 19/4/2012, 15:57

Alibabo, najczęściej zdarza się to przy ok. - 4,5 do 7,5 ale czasami i przy wyższych się tak zdarza. Wydaję mi się, że to coś z zapłonem. Jutro zacznę walczyć, a jeżeli naprawię, to dam znać
muczaczo
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/1/2008, 18:23

Postprzez RUTRA.RD » 20/4/2012, 06:46

dziwna sprawa jak 1,2,3 jest dobrze a potem zle nawet nie wiem co ci doradzic
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Nal » 20/4/2012, 16:31

jak na ten rok to coś mało ma przelatane, świeższego fazerka o kilka latek i mam ponad 72 tyś zrobione

oddaj go na gruntowny serwis, jak świece wymieniałeś to co założyłeś? dobrą ciepłotę dobrałeś? obejrzyj jeszcze raz świece, może którąś uszkodziłeś
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
Avatar użytkownika
Nal
Świeżak
 
Posty: 408
Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa

Postprzez muczaczo » 26/4/2012, 22:15

Przebieg na pewno prawdziwy, świece odpowiednie zalecane przez producenta. Odebrałem motor od mechanika. Gaźniki zostały wyregulowane, wyczyszczone i zsynchronizowane. Fazer'a dostała przypływu mocy, ciągnie już od samego dołu. Przyspieszanie na 6 biegu z 60km/h to żaden problem. Teraz muli ją tylko na 5 lub 6 biegu przy wyższych obrotach. Nie ma już szarpania, tylko ledwo przyspiesza. Jutro lub w sobotę spotkam się z gościem który też ma Fazerkę i sprawdzimy moduł zapłonowy. Dam znać jakie będą efekty.
muczaczo
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/1/2008, 18:23

Postprzez RUTRA.RD » 27/4/2012, 12:55

co to znaczy muli na 5 i 6 biegu przy jakich obrotach 12 tys ? :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez muczaczo » 27/4/2012, 16:09

Pisząc muli mam na myśli, że gdy daję gazu, to ledwo(powoli) przyspiesza, a nawet nie przyspiesza czasami. Obroty ok. 8- 12 kobr/min
muczaczo
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/1/2008, 18:23



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na gr