problem z kierunkowskazami
Posty: 10
• Strona 1 z 1
problem z kierunkowskazami
Witam. Mam problem z kierunkowskazami mianowicie jest zła częstotliwość migania kierunków może ktoś wie czego to może być przyczyna. Dodam ze z przodu mam ledowe kierunkowskazy. Motor to suzuki GSXR 600 K3.
Link do filmiku http://youtu.be/KIKdsRriX94
Wydaje mi się ze nie mam przerywacza mógł by mi ktoś podpowiedzieć czy to jest kostka do podpięcia przerywacza??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fec ... 1b3e6.html
Link do filmiku http://youtu.be/KIKdsRriX94
Wydaje mi się ze nie mam przerywacza mógł by mi ktoś podpowiedzieć czy to jest kostka do podpięcia przerywacza??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fec ... 1b3e6.html
Ostatnio edytowano 14/4/2012, 08:43 przez rafalo, łącznie edytowano 1 raz
- rafalo
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 30/6/2008, 11:11
- Lokalizacja: Międzyrzec podlaski
grunder napisał(a):Przerywacz nie jest dostosowany do ledów, wyjściem jest wmontowanie oporników dla kierunkowskazów, bądź właściwy przerywacz.
a jeżeli kupie przerywacz taki : http://allegro.pl/przerywacz-kierunkows ... 23359.html to będzie wszystko ok działało?? bo wydaje mi się ze nie mam wogóle i wydaje mi się ze ta kostka na zdjęciu własnie jest do podpięcia przerywacza
- rafalo
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 30/6/2008, 11:11
- Lokalizacja: Międzyrzec podlaski
Znalazłem rozwiązanie problemu na moje kierunkowskazy. Szukałem na na necie gdzie się znajduje przerywacz wcześniej znalazłem ze znajduje się on pod siedzeniem pasażera z lewej strony, otóż była tam podobna kostka ,fota z pierwszego postu, ale to nie było to, przerywacz znajduje się na prawym airboxie, i właśnie tam leżał problem otóż wyjąłem przerywacz i kierunki zaczeły prawidłowo działać.
Czyli temat można uznać za zamknięty

Czyli temat można uznać za zamknięty

- rafalo
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 30/6/2008, 11:11
- Lokalizacja: Międzyrzec podlaski
Musisz mieć stary przerywacz, tylko nie możesz znaleźć. Tak ta kostka wychodzi z instalacji i tam się wpina ten przerywacz.
Zwykłe kierunki mają żarówki po 5W razy 4=20W. 20W oznacza że pod tyle jest twój stary przerywacz i taki jest pobór mocy. Policz sobie moc ledów. Weź miernik i aku, połacz na sztywno przez miernik i jest jest wartość. Pomnóż to razy 4 i to jest wynik. Wg tego wyniki szukaj przerywacz pod tą moc.
Ew wmontuj sobie te oporniki: http://www.larsson.pl/index.php?c=od&t=opornik
EDIT:
uprzedziłeś mnei z tym postem, skoro wpiąłeś TAM GDZIE TRZEBA-to gratulacje.
Zwykłe kierunki mają żarówki po 5W razy 4=20W. 20W oznacza że pod tyle jest twój stary przerywacz i taki jest pobór mocy. Policz sobie moc ledów. Weź miernik i aku, połacz na sztywno przez miernik i jest jest wartość. Pomnóż to razy 4 i to jest wynik. Wg tego wyniki szukaj przerywacz pod tą moc.
Ew wmontuj sobie te oporniki: http://www.larsson.pl/index.php?c=od&t=opornik
EDIT:
uprzedziłeś mnei z tym postem, skoro wpiąłeś TAM GDZIE TRZEBA-to gratulacje.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
grunder napisał(a):Musisz mieć stary przerywacz, tylko nie możesz znaleźć. Tak ta kostka wychodzi z instalacji i tam się wpina ten przerywacz.
Zwykłe kierunki mają żarówki po 5W razy 4=20W. 20W oznacza że pod tyle jest twój stary przerywacz i taki jest pobór mocy. Policz sobie moc ledów. Weź miernik i aku, połacz na sztywno przez miernik i jest jest wartość. Pomnóż to razy 4 i to jest wynik. Wg tego wyniki szukaj przerywacz pod tą moc.
Ew wmontuj sobie te oporniki: http://www.larsson.pl/index.php?c=od&t=opornik
EDIT:
uprzedziłeś mnei z tym postem, skoro wpiąłeś TAM GDZIE TRZEBA-to gratulacje.
kolego nie wpiąłem tylko go wypiąłem bez przerywacza wszystko działa jak ta lala
- rafalo
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 30/6/2008, 11:11
- Lokalizacja: Międzyrzec podlaski
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 17 gości