Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Honda CRF450X w naszych czułych...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Honda CRF450X w naszych czułych...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Honda CRF450X w naszych czułych...

Postprzez Åšcigacz » 13/4/2012, 07:33

Dyskusja na temat: Honda CRF450X w naszych czułych objęciach
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CRF450X w naszych czułych objęciach
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 13/4/2012, 07:33

a ten wydech to jest oryginalny? według regulaminu pzm nie bylby dopuszczony do sportu (enduro) ze wzgledu na to ze koncowka ma zakonczenie pod zlym katem (powinno byc obciete prostopadle do podloza). wiem ze pzm ma to w d*** i nie sprawdza wydechow, jednak to sa wymagania FIM a ten juz homologacji do zawodow by nie dal...<br><hr>Marco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/4/2012, 07:46

Komentatorzy napisał(a):a ten wydech to jest oryginalny? według regulaminu pzm nie bylby dopuszczony do sportu (enduro) ze wzgledu na to ze koncowka ma zakonczenie pod zlym katem (powinno byc obciete prostopadle do podloza). wiem ze pzm ma to w d*** i nie sprawdza wydechow, jednak to sa wymagania FIM a ten juz homologacji do zawodow by nie dal...<br><hr>Marco<br>
Wydech jest oryginalny i masz rację, że jest on niekoniecznie zgodny z regulaminem PZM/FIM. Gdyby jednak ta maszyna miała trafić na zawody, układ wydechowy (chociażby dla redukcji masy) zostałby wymieniony, a te zamienniki które są w obrocie spełniają wymagania regulaminowe. <br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/4/2012, 08:13

Komentatorzy napisał(a):a ten wydech to jest oryginalny? według regulaminu pzm nie bylby dopuszczony do sportu (enduro) ze wzgledu na to ze koncowka ma zakonczenie pod zlym katem (powinno byc obciete prostopadle do podloza). wiem ze pzm ma to w d*** i nie sprawdza wydechow, jednak to sa wymagania FIM a ten juz homologacji do zawodow by nie dal...<br><hr>Marco<br>
Komentatorzy napisał(a):Wydech jest oryginalny i masz rację, że jest on niekoniecznie zgodny z regulaminem PZM/FIM. Gdyby jednak ta maszyna miała trafić na zawody, układ wydechowy (chociażby dla redukcji masy) zostałby wymieniony, a te zamienniki które są w obrocie spełniają wymagania regulaminowe. <br><hr>Lovtza<br>
kazdy zawodnik powyżej amatora pewnie by ten wydech wymienil jednak dla normalnego klienta to dodatkowy koszt. Chodzi mi tylko o to, że żle to świadczy o Hondzie jeżeli wypuszcza taki bubel. To Już nie jest moto "ready to race" jak "niektóre maszyny ;)
jeszcze tylko dokladnie punkt z regulaminu:

12.15.1 Koniec układu wydechowego winien być poziomy i równoległy do osi centralnej motocykla (z
tolerancją +-10 ) i nie może przekraczać końca motocykla więcej niż 5 mm. Wszystkie ostre krawędzie
muszą być zaokrąglone z minimalnym promieniem 2 mm (patrz Diagram E)<br><hr>Marco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/4/2012, 08:21

Komentatorzy napisał(a):a ten wydech to jest oryginalny? według regulaminu pzm nie bylby dopuszczony do sportu (enduro) ze wzgledu na to ze koncowka ma zakonczenie pod zlym katem (powinno byc obciete prostopadle do podloza). wiem ze pzm ma to w d*** i nie sprawdza wydechow, jednak to sa wymagania FIM a ten juz homologacji do zawodow by nie dal...<br><hr>Marco<br>
Komentatorzy napisał(a):Wydech jest oryginalny i masz rację, że jest on niekoniecznie zgodny z regulaminem PZM/FIM. Gdyby jednak ta maszyna miała trafić na zawody, układ wydechowy (chociażby dla redukcji masy) zostałby wymieniony, a te zamienniki które są w obrocie spełniają wymagania regulaminowe. <br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):kazdy zawodnik powyżej amatora pewnie by ten wydech wymienil jednak dla normalnego klienta to dodatkowy koszt. Chodzi mi tylko o to, że żle to świadczy o Hondzie jeżeli wypuszcza taki bubel. To Już nie jest moto "ready to race" jak "niektóre maszyny ;)
jeszcze tylko dokladnie punkt z regulaminu:

12.15.1 Koniec układu wydechowego winien być poziomy i równoległy do osi centralnej motocykla (z
tolerancją +-10 ) i nie może przekraczać końca motocykla więcej niż 5 mm. Wszystkie ostre krawędzie
muszą być zaokrąglone z minimalnym promieniem 2 mm (patrz Diagram E)<br><hr>Marco<br>
Prawda jest taka, że Honda zrobiła ten motocykl głównie na rynek amerykański. Tam są zupełnie inne kryteria i wymagania. Ten motocykl został stworzony do szeroko rozumianego ganiania po pustyniach. Oczywiście nie zmienia to faktu, że tłumik wygląda jakby już na etapie projektowania założono, że będzie do wymiany...;) <br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/4/2012, 10:06

Zajebista dzida. Moja jest z rocznika 2006, tłok po 100h wyglądał jak nowy (fakt ze nie jezdzone w zawodach), nic sie nie psuje tylko gaźnik czasem marudzi. Dla mnie zawieszenie troche za twarde (ale jestem mały 70kg) ale ogólnie nie mam uwag. <br><hr>Jaco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/4/2012, 11:31

Komentatorzy napisał(a):Zajebista dzida. Moja jest z rocznika 2006, tłok po 100h wyglądał jak nowy (fakt ze nie jezdzone w zawodach), nic sie nie psuje tylko gaźnik czasem marudzi. Dla mnie zawieszenie troche za twarde (ale jestem mały 70kg) ale ogólnie nie mam uwag. <br><hr>Jaco<br>
Kwestia regulacji zawieszenia.<br><hr>grunder
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/4/2012, 11:35

Komentatorzy napisał(a):Zajebista dzida. Moja jest z rocznika 2006, tłok po 100h wyglądał jak nowy (fakt ze nie jezdzone w zawodach), nic sie nie psuje tylko gaźnik czasem marudzi. Dla mnie zawieszenie troche za twarde (ale jestem mały 70kg) ale ogólnie nie mam uwag. <br><hr>Jaco<br>
Komentatorzy napisał(a):Kwestia regulacji zawieszenia.<br><hr>grunder<br>
Spreżyny sa za twarde, musze je wymienic i tak sie zbieram juz drugi rok. Sprawdzalem kiedys na stronie Racetecha i jestem na nie za lekki o jakies 15kg.<br><hr>Jaco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/4/2012, 13:40

mam jedno pytanie po za tematem hondy.
słyszałem, że jeżeli przerobimy takiego crosa, czyli damy światła, kierunki, klakson i wszystkie inne duperele to możemy go zarejestrować. czy to prawda?<br><hr>Przemo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/4/2012, 14:08

Komentatorzy napisał(a):Zajebista dzida. Moja jest z rocznika 2006, tłok po 100h wyglądał jak nowy (fakt ze nie jezdzone w zawodach), nic sie nie psuje tylko gaźnik czasem marudzi. Dla mnie zawieszenie troche za twarde (ale jestem mały 70kg) ale ogólnie nie mam uwag. <br><hr>Jaco<br>
Komentatorzy napisał(a):Kwestia regulacji zawieszenia.<br><hr>grunder<br>
Komentatorzy napisał(a):Spreżyny sa za twarde, musze je wymienic i tak sie zbieram juz drugi rok. Sprawdzalem kiedys na stronie Racetecha i jestem na nie za lekki o jakies 15kg.<br><hr>Jaco<br>
sprezyny e enduro sa jak ze starej wersalki... na ile masz nastawiona kompresje?<br><hr>hans
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/4/2012, 17:00

Komentatorzy napisał(a):Zajebista dzida. Moja jest z rocznika 2006, tłok po 100h wyglądał jak nowy (fakt ze nie jezdzone w zawodach), nic sie nie psuje tylko gaźnik czasem marudzi. Dla mnie zawieszenie troche za twarde (ale jestem mały 70kg) ale ogólnie nie mam uwag. <br><hr>Jaco<br>
Komentatorzy napisał(a):Kwestia regulacji zawieszenia.<br><hr>grunder<br>
Komentatorzy napisał(a):Spreżyny sa za twarde, musze je wymienic i tak sie zbieram juz drugi rok. Sprawdzalem kiedys na stronie Racetecha i jestem na nie za lekki o jakies 15kg.<br><hr>Jaco<br>
Komentatorzy napisał(a):sprezyny e enduro sa jak ze starej wersalki... na ile masz nastawiona kompresje?<br><hr>hans<br>
kombinowalem roznie i w koncu wrocilem do ustawien w serwisowce. jak odejmowalem kompresji to sie robila straszna sprezynka i wyrzucalo mnie na byle dziurze. jak tylko troche dodalem kompresji to bylo strasznie twardo. po prostu potrzebne sa bardziej miekkie spręzyny i to powinno pomoc.<br><hr>Jaco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/4/2012, 20:40

Komentatorzy napisał(a):mam jedno pytanie po za tematem hondy.
słyszałem, że jeżeli przerobimy takiego crosa, czyli damy światła, kierunki, klakson i wszystkie inne duperele to możemy go zarejestrować. czy to prawda?<br><hr>Przemo<br>
jest to do zrobienia, ale potrzebna jest dokumentacja właności, z fakturą zakupu nówki włącznie, no i trzeba zrobić przegląd homologacyjny<br><hr>grzaski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/4/2012, 17:31

Komentatorzy napisał(a):mam jedno pytanie po za tematem hondy.
słyszałem, że jeżeli przerobimy takiego crosa, czyli damy światła, kierunki, klakson i wszystkie inne duperele to możemy go zarejestrować. czy to prawda?<br><hr>Przemo<br>
Komentatorzy napisał(a):jest to do zrobienia, ale potrzebna jest dokumentacja właności, z fakturą zakupu nówki włącznie, no i trzeba zrobić przegląd homologacyjny<br><hr>grzaski<br>
czyli takiego, którego już od kogoś odkupiłeś nie zarejestrujesz?<br><hr>Przemo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2012, 00:19

Komentatorzy napisał(a):Zajebista dzida. Moja jest z rocznika 2006, tłok po 100h wyglądał jak nowy (fakt ze nie jezdzone w zawodach), nic sie nie psuje tylko gaźnik czasem marudzi. Dla mnie zawieszenie troche za twarde (ale jestem mały 70kg) ale ogólnie nie mam uwag. <br><hr>Jaco<br>
moj Husaberg po 30h zajechany na amen ;) ale tez byl dzida, tylko troche za czeste serwisy :D
silnik od ktma 450<br><hr>Bobi1kenobi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na górê