[Aktualności] Honda CRF450X w naszych czułych...
Posty: 14
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Honda CRF450X w naszych czułych...
Dyskusja na temat: Honda CRF450X w naszych czułych objęciach
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CRF450X w naszych czułych objęciach
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CRF450X w naszych czułych objęciach
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
a ten wydech to jest oryginalny? według regulaminu pzm nie bylby dopuszczony do sportu (enduro) ze wzgledu na to ze koncowka ma zakonczenie pod zlym katem (powinno byc obciete prostopadle do podloza). wiem ze pzm ma to w d*** i nie sprawdza wydechow, jednak to sa wymagania FIM a ten juz homologacji do zawodow by nie dal...<br><hr>Marco
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wydech jest oryginalny i masz rację, że jest on niekoniecznie zgodny z regulaminem PZM/FIM. Gdyby jednak ta maszyna miała trafić na zawody, układ wydechowy (chociażby dla redukcji masy) zostałby wymieniony, a te zamienniki które są w obrocie spełniają wymagania regulaminowe. <br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):a ten wydech to jest oryginalny? według regulaminu pzm nie bylby dopuszczony do sportu (enduro) ze wzgledu na to ze koncowka ma zakonczenie pod zlym katem (powinno byc obciete prostopadle do podloza). wiem ze pzm ma to w d*** i nie sprawdza wydechow, jednak to sa wymagania FIM a ten juz homologacji do zawodow by nie dal...<br><hr>Marco<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kazdy zawodnik powyżej amatora pewnie by ten wydech wymienil jednak dla normalnego klienta to dodatkowy koszt. Chodzi mi tylko o to, że żle to świadczy o Hondzie jeżeli wypuszcza taki bubel. To Już nie jest moto "ready to race" jak "niektóre maszynyKomentatorzy napisał(a):a ten wydech to jest oryginalny? według regulaminu pzm nie bylby dopuszczony do sportu (enduro) ze wzgledu na to ze koncowka ma zakonczenie pod zlym katem (powinno byc obciete prostopadle do podloza). wiem ze pzm ma to w d*** i nie sprawdza wydechow, jednak to sa wymagania FIM a ten juz homologacji do zawodow by nie dal...<br><hr>Marco<br>Komentatorzy napisał(a):Wydech jest oryginalny i masz rację, że jest on niekoniecznie zgodny z regulaminem PZM/FIM. Gdyby jednak ta maszyna miała trafić na zawody, układ wydechowy (chociażby dla redukcji masy) zostałby wymieniony, a te zamienniki które są w obrocie spełniają wymagania regulaminowe. <br><hr>Lovtza<br>

jeszcze tylko dokladnie punkt z regulaminu:
12.15.1 Koniec układu wydechowego winien być poziomy i równoległy do osi centralnej motocykla (z
tolerancją +-10 ) i nie może przekraczać końca motocykla więcej niż 5 mm. Wszystkie ostre krawędzie
muszą być zaokrąglone z minimalnym promieniem 2 mm (patrz Diagram E)<br><hr>Marco
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Prawda jest taka, że Honda zrobiła ten motocykl głównie na rynek amerykański. Tam są zupełnie inne kryteria i wymagania. Ten motocykl został stworzony do szeroko rozumianego ganiania po pustyniach. Oczywiście nie zmienia to faktu, że tłumik wygląda jakby już na etapie projektowania założono, że będzie do wymiany...Komentatorzy napisał(a):a ten wydech to jest oryginalny? według regulaminu pzm nie bylby dopuszczony do sportu (enduro) ze wzgledu na to ze koncowka ma zakonczenie pod zlym katem (powinno byc obciete prostopadle do podloza). wiem ze pzm ma to w d*** i nie sprawdza wydechow, jednak to sa wymagania FIM a ten juz homologacji do zawodow by nie dal...<br><hr>Marco<br>Komentatorzy napisał(a):Wydech jest oryginalny i masz rację, że jest on niekoniecznie zgodny z regulaminem PZM/FIM. Gdyby jednak ta maszyna miała trafić na zawody, układ wydechowy (chociażby dla redukcji masy) zostałby wymieniony, a te zamienniki które są w obrocie spełniają wymagania regulaminowe. <br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):kazdy zawodnik powyżej amatora pewnie by ten wydech wymienil jednak dla normalnego klienta to dodatkowy koszt. Chodzi mi tylko o to, że żle to świadczy o Hondzie jeżeli wypuszcza taki bubel. To Już nie jest moto "ready to race" jak "niektóre maszyny
jeszcze tylko dokladnie punkt z regulaminu:
12.15.1 Koniec układu wydechowego winien być poziomy i równoległy do osi centralnej motocykla (z
tolerancją +-10 ) i nie może przekraczać końca motocykla więcej niż 5 mm. Wszystkie ostre krawędzie
muszą być zaokrąglone z minimalnym promieniem 2 mm (patrz Diagram E)<br><hr>Marco<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zajebista dzida. Moja jest z rocznika 2006, tłok po 100h wyglądał jak nowy (fakt ze nie jezdzone w zawodach), nic sie nie psuje tylko gaźnik czasem marudzi. Dla mnie zawieszenie troche za twarde (ale jestem mały 70kg) ale ogólnie nie mam uwag. <br><hr>Jaco
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kwestia regulacji zawieszenia.<br><hr>grunderKomentatorzy napisał(a):Zajebista dzida. Moja jest z rocznika 2006, tłok po 100h wyglądał jak nowy (fakt ze nie jezdzone w zawodach), nic sie nie psuje tylko gaźnik czasem marudzi. Dla mnie zawieszenie troche za twarde (ale jestem mały 70kg) ale ogólnie nie mam uwag. <br><hr>Jaco<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Spreżyny sa za twarde, musze je wymienic i tak sie zbieram juz drugi rok. Sprawdzalem kiedys na stronie Racetecha i jestem na nie za lekki o jakies 15kg.<br><hr>JacoKomentatorzy napisał(a):Zajebista dzida. Moja jest z rocznika 2006, tłok po 100h wyglądał jak nowy (fakt ze nie jezdzone w zawodach), nic sie nie psuje tylko gaźnik czasem marudzi. Dla mnie zawieszenie troche za twarde (ale jestem mały 70kg) ale ogólnie nie mam uwag. <br><hr>Jaco<br>Komentatorzy napisał(a):Kwestia regulacji zawieszenia.<br><hr>grunder<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam jedno pytanie po za tematem hondy.
słyszałem, że jeżeli przerobimy takiego crosa, czyli damy światła, kierunki, klakson i wszystkie inne duperele to możemy go zarejestrować. czy to prawda?<br><hr>Przemo
słyszałem, że jeżeli przerobimy takiego crosa, czyli damy światła, kierunki, klakson i wszystkie inne duperele to możemy go zarejestrować. czy to prawda?<br><hr>Przemo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
sprezyny e enduro sa jak ze starej wersalki... na ile masz nastawiona kompresje?<br><hr>hansKomentatorzy napisał(a):Zajebista dzida. Moja jest z rocznika 2006, tłok po 100h wyglądał jak nowy (fakt ze nie jezdzone w zawodach), nic sie nie psuje tylko gaźnik czasem marudzi. Dla mnie zawieszenie troche za twarde (ale jestem mały 70kg) ale ogólnie nie mam uwag. <br><hr>Jaco<br>Komentatorzy napisał(a):Kwestia regulacji zawieszenia.<br><hr>grunder<br>Komentatorzy napisał(a):Spreżyny sa za twarde, musze je wymienic i tak sie zbieram juz drugi rok. Sprawdzalem kiedys na stronie Racetecha i jestem na nie za lekki o jakies 15kg.<br><hr>Jaco<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kombinowalem roznie i w koncu wrocilem do ustawien w serwisowce. jak odejmowalem kompresji to sie robila straszna sprezynka i wyrzucalo mnie na byle dziurze. jak tylko troche dodalem kompresji to bylo strasznie twardo. po prostu potrzebne sa bardziej miekkie spręzyny i to powinno pomoc.<br><hr>JacoKomentatorzy napisał(a):Zajebista dzida. Moja jest z rocznika 2006, tłok po 100h wyglądał jak nowy (fakt ze nie jezdzone w zawodach), nic sie nie psuje tylko gaźnik czasem marudzi. Dla mnie zawieszenie troche za twarde (ale jestem mały 70kg) ale ogólnie nie mam uwag. <br><hr>Jaco<br>Komentatorzy napisał(a):Kwestia regulacji zawieszenia.<br><hr>grunder<br>Komentatorzy napisał(a):Spreżyny sa za twarde, musze je wymienic i tak sie zbieram juz drugi rok. Sprawdzalem kiedys na stronie Racetecha i jestem na nie za lekki o jakies 15kg.<br><hr>Jaco<br>Komentatorzy napisał(a):sprezyny e enduro sa jak ze starej wersalki... na ile masz nastawiona kompresje?<br><hr>hans<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jest to do zrobienia, ale potrzebna jest dokumentacja właności, z fakturą zakupu nówki włącznie, no i trzeba zrobić przegląd homologacyjny<br><hr>grzaskiKomentatorzy napisał(a):mam jedno pytanie po za tematem hondy.
słyszałem, że jeżeli przerobimy takiego crosa, czyli damy światła, kierunki, klakson i wszystkie inne duperele to możemy go zarejestrować. czy to prawda?<br><hr>Przemo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czyli takiego, którego już od kogoś odkupiłeś nie zarejestrujesz?<br><hr>PrzemoKomentatorzy napisał(a):mam jedno pytanie po za tematem hondy.
słyszałem, że jeżeli przerobimy takiego crosa, czyli damy światła, kierunki, klakson i wszystkie inne duperele to możemy go zarejestrować. czy to prawda?<br><hr>Przemo<br>Komentatorzy napisał(a):jest to do zrobienia, ale potrzebna jest dokumentacja właności, z fakturą zakupu nówki włącznie, no i trzeba zrobić przegląd homologacyjny<br><hr>grzaski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moj Husaberg po 30h zajechany na amenKomentatorzy napisał(a):Zajebista dzida. Moja jest z rocznika 2006, tłok po 100h wyglądał jak nowy (fakt ze nie jezdzone w zawodach), nic sie nie psuje tylko gaźnik czasem marudzi. Dla mnie zawieszenie troche za twarde (ale jestem mały 70kg) ale ogólnie nie mam uwag. <br><hr>Jaco<br>


silnik od ktma 450<br><hr>Bobi1kenobi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości